7,1

Aan het Lago d'Iseo ligt Camping Sassabanek. Op de camping vermaken de kleintjes zich in het zwembad, bij de speeltuin, bij de pingpongtafel en natuurlijk in het meer. Vanaf de camping kun je een waterfiets of board huren zodat je het Iseomeer kunt verkennen. Op loopafstand van de camping vind je het dorpje Iseo waar je goed kunt dineren.

54 reviews over Camping Sassabanek in het Nederlands

Prima camping

Hannie Minkema
9-8-2012

Rustige camping. We stonden midden tussen de vriendelijke en rustige senior Italianen die er een vaste plek hadden. Mooie zwembaden en lig velden. Je kunt ook in het meer zwemmen vanuit de camping. Dicht bij het gezellige centrum van Iseo dat nog echt Italiaans aandoet en niet zoals veel bij Gardameer het geval is, meer van de toerist is. Hier komen de Italianen zelf nog veel op vakantie. De sanitair gebouwen waren ronduit armoedig sober en vies. Veel sta toiletten en een enkele w.c. pot en dan altijd zonder bril....

Gereisd Met partner in Sun Jul 22 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

al 8 jaar Sassabanek

fam Biesenbeek
8-8-2012

wij komen al 8 jaar op Sassabanek voor het meer. Je kan hier fantastisch varen, waterskieen, wakeboarden. het is niet druk op het meer. De camping is mooi, maar de plekken zijn klein. Er zijn 3 sanitair gebouwen, waarvan 1 sterk verouderd. Wij fietsen naar het andere gebouw. Iseo ligt op 15 minuten lopen en is erg leuk, met veel restaurants. Het eten op de camping is dit jaar minder. De zwembaden zijn geweldig. wij komen voor de boot ieder jaar weer terug.

Gereisd Met oudere kinderen in Wed Aug 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

drukke camping met mooi zwembad

Ronald
6-8-2012

Bij deze camping is het de bedoeling om zoveel mogelijk tenten op zo min mogelijk grond te zetten. Bij de vaste tenten op de camping was er 1 meter tussen de ene en de andere tent. Wij zaten in een huurtent. Wij konden de auto niet bij de tent parkeren, omdat er gewoon geen plaats voor was, ook de rij tenten tegenover ons stonden zeer dichtbij. Dus geen privacy. Wij kamperen elk jaar, maar zo een drukke camping hebben wij nog nooit eerder gezien. Het zwembad en de ligweide aan het meer zijn wel heel mooi, je hebt genoeg schaduw, en kun heerlijk liggen (hier is wel genoeg ruimte) en zwemmen in het meer en/of zwembad. Eten en drinken is ook zeer goed betaalbaar. Sanitair op de camping was ook zeer matig. De wc's (gat in de grond) waren niet altijd even fris. Douche (alhoewel wat verouderd) waren prima. En uiteraard had je ook hier elke avond last van muggen, waardoor je al vroeg je tent in moest.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2012

Na 30 jaar weer eens terug

Van Lent
2-1-2012

Camping nog steeds veel herkenningspunten, er was nog veel hetzelfde als in mijn beleving toen ik zelf 12 was. zwembad op het eiland niets veranderd. Sanitair was redelijk maar wij stonden vlakbij uitgang en gingen meestal naar t nieuwste gebouw. Nooit wachttijden met douchen omdat de Italianen ander ritme hadden. Gezellig tussen het volk gestaan, en erg vriendelijk. Wat regen gehad en dan ook vrij snel alles drassig. Kleine plaatsen, (wij hebben ook caravan van 7 meter as.) te weinig ampère (3),kinderen 11 en 6 hebben zich prima vermaakt. Veel uitstapjes gemaakt en ook het meer rond is een aanrader. Ook boot huren is top.eigen boot is volgende optie. We willen 2012 graag weer terug komen.wezijn ook in de omgeving nog niet uitgekeken. Het is stuk rustiger dan aan Garda of Lago Maggiore, daar te veel mensen.

Heerlijke familiecamping

Fam. Tuin
30-8-2011

Deze camping is super kindvriendelijk te noemen. Geen auto's bij de staanplaatsen waardoor de kinderen naar hartelust kunnen spelen zonder van de sokken te worden gereden. Met fijne schaduwrijke speeltuin en staanplaatsen. Op deze camping komen wel veel Italiaanse gezinnen ( 70%) maar geen drukke en schreeuwerige toestanden. 2 mooie zwembaden op de camping en 3 stuks bij het naast gelegen Lido waar je heerlijk de hele dag op het grasveld aan het aan het meer kunt vertoeven. Ook het schone meer is voor de kleintjes goed toegankelijk maar waterschoenen zijn wel nodig. 2 minpuntjes : Helaas zijn er bij de zwembaden geen schaduwrijke plekken te vinden en is de stroomtoevoer niet hoger dan 3 ampere waardoor de koelkast niet goed koelt en andere apparaten niet gebruikt kunnen worden of zelfs stuk gaan bij gebruik.(wel in de toiletgebouwen)

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2011

Veel Italianen

Hugo
27-8-2011

kleine plaatsen, vol, plaatsen met afscheiding, sanitair verouderd, animatie (tot laat op de avond hoorbaar), 2 grote zwembaden met peutergedeelte, veel schaduw, veel Italianen, prijzig

Gereisd Met partner in januari 2011

De eerste en laatste keer

Marianne
22-8-2011

De ontvangst was vriendelijk, de medewerkers aan de balie spreken goed Engels. De plaatsen zijn erg klein, je zit boven op elkaar en hebt geen enkele privacy. 's Avonds is er van 20.45 tot 21.30 kinderdisco en daarna volwassenendisco tot 23.30 met elke avond dezelfde muziek. Zit je in de buurt van de pizzeria (waar de disco is) dan kun je dus voor die tijd niet slapen en je kinderen ook niet. Het zwembad op de camping is ruim en goed gecontroleerd, zowel op de mensen als op de kwaliteit van het water wordt goed gelet. Helaas is het niet verwarmd, waardoor de kinderen na een kwartier in het water helemaal blauw van de kou worden. Het meer is vanaf de camping niet te zien, daarvoor moet je naar het Lido (gratis voor campingbezoekers). Dat is mooi, maar ook daar zijn de zwembaden erg koud. Het sanitair is slecht. Slechts 3 gebouwen op de hele camping, waarvan er 1 nieuw is. Bij 'ons' gebouw waren er 2 gewone wc's de rest sta-wc's. 1 x per dag schoonmaak, in de avond was het erg vies.

Heerlijk genieten

Anoniem
17-8-2011

Net terug van een ruim twee weken vakantie op de camping. En wij hebben heerlijk genoten. Ligging van de camping is fantastisch en daarbij 5 zwembaden die goed worden onderhouden. Receptie is vriendelijk. Het Lido is heerlijk (gratis toegang, gebruik van stoelen, tafels en ligbedden). Wij stonden tussen de Italianen en vonden het heerlijk. Iedereen was vriendelijk en in voor een praatje. Sanitair is wellicht verouderd, maar wel schoon! Daarnaast heerlijke warme douches (zonder drukknop). Net buiten de camping heb je een heerlijk restaurant zitten en op de camping zelf kun je heerlijke pizza's eten. S'avonds wel insmeren met anti muggen cremé.. Maar ja dat mocht de pret niet drukken. Ons zoontje heeft zich heerlijk vermaakt en werd vertroeteld door alle italiaanse buurvrouwen. Iseo is een kleine 10 min. lopen en erg gezellig (grote markt op vrijdag), goede restaurants en terasjes. Meer is heel mooi en helder. Kortom een goede vakantie gehad. Wij komen hier zeker nog een keer terug.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2011

Matige camping aan een prachtig meer

Lia
17-8-2011

Camping Sassabanek is als camping niet meer van deze tijd. Het sanitairgebouw is oud hoewel er vooraan op de camping wel een mooi gebouw is. De ontvangst bij de receptie is vriendelijk, de plaatsen zijn (Italiaans) klein. De eventueel meegebrachte boot kun je wel prima afmeren aan een klein stroompje, waardoor je geen last hebt met de typische Italiaanse onweersbuien, de boot blijft liggen. De paden veranderen dan echter in vijvers, je komt met geen mogelijkheid meer zonder kaplaarzen op je plaats. De zwembaden zijn heel goed, animatie is behoorlijk aanwezig qua volume, maar dat hoort er gewoon bij. Al met al hebben we ons goed vermaakt en aan het weer kan nou eenmaal niemand iets veranderen....

Gereisd Met partner in Thu Jul 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

eenmalig

Has
11-8-2011

Camping is niet wat we zochten: op elkaar gedrukte plaatsen, die als er één wolkbreuk valt, in modderige plekke ontaarden: het sanitair idem. Rollen pleepapier (die is er dus gelukkig wel) op de grond in het nat. Een prachtig meer en een leuk zwembad. Klaar met Sassabanek....

Gereisd Met jonge kinderen in Wed Aug 03 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Aantal campingplaatsenMeer dan 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurTV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Centrale kookgelegenheidAanwezig

• Autovrij parkJa

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Sassabanek in Iseo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Sassabanek zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.