Camping Sassabanek

• 6.9Eetgelegenheden
  • 5.7Staat v/h sanitair

Camping Info

Meer campinginfo

Aan het Lago d'Iseo ligt Camping Sassabanek. Op de camping vermaken de kleintjes zich in het zwembad, bij de speeltuin, bij de pingpongtafel en natuurlijk in het meer. Vanaf de camping kun je een waterfiets of board huren zodat je het Iseomeer kunt verkennen. Op loopafstand van de camping vind je het dorpje Iseo waar je goed kunt dineren.

58 reviews over Camping Sassabanek

• 9Liezehoogveld29-07-2013

Aanrader

Heerlijk om hier te zijn. Wat een mooie omgeving... Heerlijk zwembad met adequate badmeester, lekkere schaduw plekken. Niet groot maar wel prima. Sanitair geen toppertje maar wel schattige zwaluwnestjes met jonge vogeltjes als uitzicht vanaf de wc. Prima gewoon. Iseo is prachtig. Mooie wandeltocht door moeras te maken. Pizza gelato espresso wat wil je nog meer! Met vouwwagen en twee jongens van 4 en 2 zou ik graag terugkomen!

• 7Staat v/h sanitair
    • 10Eetgelegenheden

Met jonge kinderen

• 8Ine Verhoeven27-07-2013

Erg genoten

Een rustige camping en we hebben erg genoten. In de weekenden is het wat drukker omdat dan de italiaanse families komen maar die zijn er door de weeks niet want de meeste italianen krijgen pas in augustus vakantie.. Iseo is ook erg mooi en er zijn heel veel restaurantjes aan het water waar je lekker kunt eten en het is ook nog betaalbaar. Er was een min puntje en dat was dat de stoomvoorziening niet optimaal was, de stroom viel vlug uit maar dat versterkt het campinggevoel weer en je moet ook niet op alle slakker zout leggen want je kunt overal wel om zeuren!!! Maar wij hebben in ieder geval een super vakantie gehad!!!!!

• 8Eetgelegenheden

• 7lisette24-07-2013

Geweldig!!!

Na alle negatieve beoordelingen waren we benieuwd wat we aan zouden treffen. Nou wij hebben genoten samen met 2 tieners van 15 jaar. Vlakbij de zwembaden, zwemmen in het Iseomeer. Tja als je voor stilte komt kun je beter naar Duitsland gaan, hier is van 10.00-13.00 uur en van 15.00-23.00 uur muziek op de camping. Soms ook nog bij Lido Sassabanek feest, maar wij vonden het gezellig. De toiletten waren zonder bril, maar wel altijd toiletpapier en douchen was gratis en bovedien ook een fijne douche om onder te staan. Kortom, wij hebben genoten en zijn van plan volgend jaar weer deze camping te bezoeken

• 8Eetgelegenheden

• 7Fam. van Doormalen01-07-2013

Italiaanse camping, leuke sfeer en mooie zwembaden

Grotere camping waar veel italianen seizoensplaatsen hebben. Plaatsen zijn ruim genoeg. Het sanitair is niet altijd helemaal schoon, maar redelijk. Winkeltje met alle benodigdheden bij de ingang. Eetgelegenheid bij het zwembad, maar in Iseo meer dan genoeg resaturantjes. De zwembaden zijn allen zonder badmuts, en ook voor de grotere kinderen de moeite waard. Ook veel plaats aan het meer op een enorme ligweide. de eigenaren zijn minder geinteresseerd in de gasten, behalve als ze komen of gaan, maar dat is geen probleem. Al met al toch wel de moeite waard.

• 5E.Pool21-09-2012

Een vreselijke camping, hier zien ze me nooit meer

Onbegrijpelijk dat een touroperator tenten heeft op zo'n camping. Tenten dicht op elkaar, geen gras maar modder voor en naast de tent. Sanitair is ronduit smerig en niet van deze tijd. Toegangshek tot meer en zwembad regelmatig op slot overdag. Sporadisch is het (onverwarmde!)zwembad open. 2e zwembad was gesloten. Restaurant was alleen in het weekend geopend. Positief: voor 5 euro p/w internet in de tent. Mooi in de natuur gelegen. Excuus voor alles was: einde van het seizoen! Maar dan zou het wel netjes zijn om dit vooraf te informeren, dan waren wij hier nooit naartoe gegaan. We kregen ook van de touroperator geen info ter plekke: de bekende blauwe map met inhoud ontbrak. We zijn doorgereisd naar het Gardameer (slechts 50 km verderop) en op die camping was het beslist geen einde van seizoen. Dat maakte alles goed.

• 1Staat v/h sanitair
    • 3Eetgelegenheden

• 4Jos Pool20-09-2012

Dit nooit meer!!

Camping Sasabanek in Iseo is in September volledig uitgestorven. Het restaurant is alleen in het weekend open, het zwembad op de camping is dicht, de Italianen zijn niet meer aanwezig op hun vaste plekken en de schoonmakers zijn niet meer te vinden. De toiletgebouwen zijn sterk verouderd en heel smerig. De tenten staan heel dicht op elkaar en er is geen gras meer te bekennen. Deze camping is echt te smerig voor woorden en touroperator onwaardig! Wij hebben heel wat campings bezocht van touroperator, maar dit hebben wij nog nooit meegemaakt! Hier komen wij dus nooit meer terug!

• 2Staat v/h sanitair
    • 2Eetgelegenheden

• 8je_es02-09-2012

Mooie camping met prachtige ligging

Camping met overwegend italianen maar dit is juist leuk om te zien hoe zij met elkaar omgaan. Staanplaatsen erg klein en de tenten van touroperator staan in een apart straatje en staan ruim genoeg uit elkaar. Hier wel overwegend Nederlanders. Sanitair is ronduit onvoldoende en ik had niet het idee dat het meer dan 1 keer per dag werd schoongemaakt. Verder heeft de camping zelf een eigen zwembad en een ondiep badje voor de kleintjes. Animatie vanaf 21 uur en muziek veelal tot ongeveer 23 uur. Op 2 minuten loopafstand over een bruggetje kom je bij de grote zwembaden welke ook direct aan het meer zijn. Hier kun je heerlijk vertoeven onder de bomen of gewoon op de zonweide met ligstoelen. Prijzen op de camping goed betaalbaar.(Cappuccino 1,20 euro / pizza ongeveer 7 euro) Plaatsje Iseo op 15 minuten lopen waar je heerlijk kunt eten en uiteraard een ijsje bij Leon dóro. Al met al een camping op een fantastische locatie aan het meer maar aan het sanitair moet echt iets worden gedaan!

• 3Staat v/h sanitair

Met jonge kinderen

• 6Kees de Groot31-08-2012

Heerlijke plek aan met meer maar smerig sanitair

Camping Sassabanek aan het Iseo meer is een rumoerige, drukke en vieze camping. De plek aan het meer en het plaatsje Iseo op half uur loopafstand vergoed echter veel. Op de camping waan je je in de Britse Hi-de-Hi camping, compleet met omroepinstallatie en animatie, maar dan volledig en uitsluitend in het Italiaans. Het sanitair is echt smerig. Alleen ‘franse’ gaten in de vloer en de enig pot is zonder bril en alles wordt maar 1 maal per dag schoon gemaakt, wat met honderden gasten veel te weinig is.

• 1Staat v/h sanitair
    • 1Eetgelegenheden

• 8henk_van_kerkhof22-08-2012

Even wennen, dan accepteren, dan genieten

1e aanblik: wegwezen hier!! Propvol, kleine plekken, veel Italiaanse gezinnen, matig tot zeer achterhaald sanitair. Standplaats waar auto niet bij kan, tent tegenover te dichtbij. Dan : 2e toiletgebouw bleek zeer modern, sfeer van Italiaanse gezinnen was heerlijk, zeer rustige mensen op plaatsen in de buurt. Maar dan het meer, de zwembaden en de omgeving!! In 1 woord geweldig, in 2 woorden : zeer geweldig. Heerlijke dagen gehad. Omgeving is fraai, meer dan uitstekende supermarkten dichtbij, vriendelijk personeel. Jammer dat je al vroeg in de avond niet meer bij het ,meer kunt komen. Meest genoten van het meer. Veel Italiaanse gezinnen zaten aan tafels een spelletje te doen met daarbij hapjes en drankjes. Pracht gezicht. Het meer heb je bijna voor jezelf. Waterschoenen of sandalen zijn een must!!! Voor 5 euro per uur huur je een zeer veilige kano- met zwemvest. Kortom: neem de tijd om van je 1e indruk te bekomen en alls valt op zijn plek.

• 6Eetgelegenheden

• 7Giant Bald'r15-08-2012

Prima te doen

in augustus 6 nachten op Sassabanek gecampeerd met de caravan. Kleine plekjes, wij hadden genoeg ruimte met een luifel en één extra tentje maar onze buren (grote voortent) zaten op straat. Broodjes 's morgen reken je af per kg, 10 broodjes voor ongeveer €3,--. Zwembad is schoon en heerlijk koel na een pittige fietstocht in de mooie bergen. Meer is goed bereikbaar, schoon en prima zwemwater. Het dorp Iseo is goed bereikbaar en leuk omdat het niet super toeristisch is. Na zes dagen weer verder getrokken, we hadden het wel weer gezien. Het was te warm om veel te doen.

• 5Staat v/h sanitair

13 tips over Camping Sassabanek

• Fokke, 17-06-2014

Heel de omgeving, zwembaden, en het meer

• Van Lent, 02-01-2012

Naar de watervallen is een leuk met actieve wandelroute en zeer mooie natuur. De puntrotsen ook bijzonder, fietsen rond het meer niet geschikt voor jonge kinderen ivm verkeer. outlet shopping 20 min rijden. iseo grote markt op vrijdag. Fietsen mee is ideaal om ff naar iseo te gaan. Boot huren buiten iseo voor hele dag. naar monte isolatie is erg mooi. Kortom nog vele mogelijkheden.

• Ine Verhoeven, 27-07-2013

op gas koken en niet teveel apparaten gebruiken waar stroom voor nodig is. Er pas op voor de muggen!!!!!!!

10 vragen over Camping Sassabanek

• Hans, 25-01-2017

koelkast hure

Hallo, Iemand bekent of er een mogelijkheid is tot het huren van een koelkast. We verblijven 3 weken op de camping. Vorig jaar in spanje was het kopen van een nieuwe tafelkoelkast ongeveer net zo duur... dus als er een witgoed winkel in de buurt is, is het ook goed :-)

hans, 07-07-2017

Nop ... niet mogelijk.... ik heb een tafel model bij de blokker.nl besteld voor 90 euro. Die gaat mee. En in het ergste geval blijft hij achter... is bijna net zo deur als 3 weken huren :-)

• annet, 25-09-2016

Tieners

Waar vinden zij elkaar op de camping? En hoe groot is de groep? Misschien dat nog maar 1 zoon van 14 jaar meegaat en dan is het fijn als hij wat aansluiting heeft.

• Stef, 18-06-2016

sporten

kan je op de camping zelf ook tennis rackets en ballen huren voor een bepaalde tijd ?

• Aantal campingplaatsenMeer dan 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig