7,1

Aan het Lago d'Iseo ligt Camping Sassabanek. Op de camping vermaken de kleintjes zich in het zwembad, bij de speeltuin, bij de pingpongtafel en natuurlijk in het meer. Vanaf de camping kun je een waterfiets of board huren zodat je het Iseomeer kunt verkennen. Op loopafstand van de camping vind je het dorpje Iseo waar je goed kunt dineren.

54 reviews over Camping Sassabanek in het Nederlands

Megaleuk

Fam klaassen
31-7-2016

Toen we binnenkwamen meteen gastvrijheid aleen wel jammer dat je de auto niet bij de tent mag parkeren...maar verder megaleuk er zijn in totaal 4 zwembaden en een meer waarvan een zwembad op de camping voor de rest mag je gewoon gratis een bruggetje over en naar het meer en leuke visplekjes binnen en buiten de camping een restaurant is er ook het is gezzelig en om23uur stopt de kinderdisco.

Gereisd Met jonge kinderen in Fri Jan 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Willen weer terug

Fam. Verheul
29-7-2016

Leuke camping. Grote ligweide en zwembad aan het meer vlakbij en gratis voor campinggasten. Tent van TO netjes en schoon. Sanitair is niet wat je hoopt maar het werd 3 a 4 keer p/dag schoongemaakt en voldeed dus prima. Pizzeria op de camping is prima en zeker goed te betalen. Voor de kleintjes zijn er diverse speeltuinen. 's-Avonds is er (kinder)disco. Enig minpunt is de afwezigheid van free WIFI. Je kunt hier wel inlogcodes voor kopen maar de verbinding laat flink te wensen over. Bij de haven en in het meer kan prima gevist worden. Wij hebben er een supervakantie gehad en willen er graag nog een keer naar teug.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2016

Voor ons niet meer

Fam. Hamelaar
27-12-2015

Ons dichtstbijzijnde toiletgebouw was zeer verouderd en werd slecht schoongehouden. Geen koude douches, wat bij de warme weersomstandigheden jammer was. Elke avond hetzelfde bandje met harde muziek van 21-23 uur. Omdat de camping niet al te groot is, hoor je dat overal, evenals overdag de zwembadgeluiden (incl. de dagelijkse activiteiten). Omgeving leent zich niet voor een lang verblijf. De zwembaden zijn mooi, evenals het meer. Bij het meer is een grote ligweide met zon en schaduw, tafeltjes en stoelen. Wel vaak zeer druk, omdat de lokale bevolking er ook in grote getale komt. Onze 2 16-jarigen hebben zich goed vermaakt met de jeugd op de camping en in het gezellige, dichtbij gelegen Iseo.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2015

Tegenvallende camping

Fam Boorsma
21-12-2015

Zwaar verouderd sanitair wat door aanwezigheid van vele zwaluwen smerig is. Volgens gasten die vaker op deze camping geweest zijn is er al jaren niks gedaan aan sanitair. Bij aankomst is de tip van de host al dat je best gebruik kunt maken van 1 gebouw ipv dichtstbijzijnde. Verbleven in tent van touroperator. Qua omgeving hadden we er meer van verwacht mogelijk dat dit komt dat wij gardameer gewend zijn. 'S avonds bij het vallen van de avond kun je niet lekker buiten zitten omdat er veel muggen zijn, dit komt volgens andere gasten door het stilstaande water wat grenst aan gedeelte waar tenten staan. Zwembad op camping simpel maar wel goed.

Wij gaan in ieder geval niet weer naar het iseomeer en zeker niet naar deze camping. Men moet echt wat doen aan de overlast van de vogels bij sanitair

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2015

Nooit meer

Fam esten
28-8-2015

28-8-2015 Net terug van een weekje op deze waardeloze camping. Dit noem ik geen familie camping. Sanitair is vreselijk, niet alleen oud maar ook nog behoorlijk vies. Oud is niet erg maar onderhouden is toch een must. Zwembad is in orde maar saai en water is ijskoud. Kinderbadje was nog te diep voor onze dochter van 2. Uitzicht is mooi! Jammer dat de camping niks met deze mooie ligging en mogelijkheden doet.. Veel Italianen die hier voor vast liggen en erg onvriendelijk zijn. Voor ons was dit de Eerste en laatste keer. We hoeven echt niet in luxe te kamperen maar een beetje hygiene is toch wel het minste wat je mag verwachten.

Gereisd Met jonge kinderen in Sat Aug 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Smerig sanitair, dat amper wordt schoongemaakt.

M. Reekers
10-8-2015

De camping heeft slechts 3 zeer verouderde sanitiargebouwen waarvan er per gebouw maar 1 zittoilet is. De rest betreft hurktoiletten. Wij hebben slechts 1x per dag een schoonmaker gezien, en in de avond stonken de gebouwen vreselijk naar urine.

Gereisd Met partner in juli 2015

Leuke camping aan het Iseomeer

LiekeS
1-8-2015
  • ligging aan het meer.
  • je kan ook gratis gebruik maken van de zwembaden en de ligweide van het naastgelegen sportcomplex.
  • rustige camping met heel veel vaste kampeerplekken van oudere Italianen. Heel leuk en gezellig.
  • de muziek 's avonds stopt stipt om 23u en is niet storend, eerder grappig. Op sommige plekken op de camping zelfs niet te horen.
  • de meeste plekken hebben veel schaduw, enkele heel weinig, de bomen moeten er nog groeien.
  • auto's mogen niet op de plek = super!
  • de plekken zijn aan de krappe kant. Je kan er wel op, ook met een ruim kampeermiddel, maar je houdt in sommige gevallen geen zitruimte over en er is weinig privacy op de plaatsen. Tip! de plaatsen op het eind van de rechte laantjes (zie plattegrond) zijn een stuk groter en héél mooi!
  • sanitair is gedateerd -één gebouw is beter- en de schoonmaak kan grondiger. Wél hele ruime douches met flinke straal en géén duwknoppen = top!
  • streek leent zich minder tot een langer verblijf (vinden wij persoonlijk)
Gereisd Met oudere kinderen in juli 2015

Echte camping, zonder franje

Fokke
17-6-2014

Sassabanek is een camping "Antica" zoals campings behoren te zijn. Niet te veel poes-pas, gewoon lekker genieten met je tentje, of een ingerichte bungalowtent van tour-opperator. Mensen die klachten hebben begrijp ik niet, boek dan een hotel of zo. Mensen uiterst gastvrij, en maar 90 % Italianen. Sanitair keurig onderhouden, maar ja, zwaluwen hebben daar hun nesten. Kijk dan even verder, camping heeft nog 2 toiletgebouwen, zonder vogels, en wel goed schoon. Dan dat gezeur over september, dat de camping half leeg is, en de restaurants gesloten... Ja, is waar, maar je boekt ook voor een prijs die niet garant staat voor alle faciliteiten. Dan moet je gewoon boeken in het seizoen... Veel mensen hier in mei en juni, boeken voor 21 euro per tent, per nacht, september ook, inclusief gas, electrisch, belasting, in een volledig ingerichte 6 persoons bungalowtent. Dan nog zeuren? Typisch Nederlands...

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2014

Heerlijke vakantie gehad!

Petra
16-9-2013

Op de bonnefooi naar Iseo vertrokken en blij verrast door deze camping. Het sanitair is inderdaad wat verouderd maar wordt wel goed schoon gehouden. Zeer mooie en grote ligweide aan het meer met gratis stoeltjes en tafels en een gezellige bar met lekkere broodjes en drankjes. Het restaurant/pizzeria op de camping vonden wij niet leuk, slechte bediening erg traag, wij zijn uiteindelijk maar weggegaan. Maar eigenlijk is het ook gewoon leuker om in Iseo zelf te gaan eten. De bar anex supermarkt is wel weer leuk met vriendelijk personeel en lekkere broodjes. Zwembaden waren ook goed, zelf hebben wij alleen maar gebruik gemaakt van het ronde zwembad daar kon je vanaf de ligweide zo naar toe lopen. Kortom fijne camping aan een schitterend weer.

Gereisd Met partner in Mon Jul 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Aanrader

Liezehoogveld
29-7-2013

Heerlijk om hier te zijn. Wat een mooie omgeving... Heerlijk zwembad met adequate badmeester, lekkere schaduw plekken. Niet groot maar wel prima. Sanitair geen toppertje maar wel schattige zwaluwnestjes met jonge vogeltjes als uitzicht vanaf de wc. Prima gewoon. Iseo is prachtig. Mooie wandeltocht door moeras te maken. Pizza gelato espresso wat wil je nog meer! Met vouwwagen en twee jongens van 4 en 2 zou ik graag terugkomen!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2013

• Warme douchesAanwezig
  • Centrale kookgelegenheidAanwezig

• Autovrij parkJa

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Sassabanek in Iseo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Sassabanek zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.