7,1

Aan het Lago d'Iseo ligt Camping Sassabanek. Op de camping vermaken de kleintjes zich in het zwembad, bij de speeltuin, bij de pingpongtafel en natuurlijk in het meer. Vanaf de camping kun je een waterfiets of board huren zodat je het Iseomeer kunt verkennen. Op loopafstand van de camping vind je het dorpje Iseo waar je goed kunt dineren.

18 reviews over Camping Sassabanek in het Nederlands

Prima camping om nog een keer hene te gaan

Tom
2-10-2018

Last minute geboekt via touroperator, afhankelijk van wat je verwachting is kan het tegenvallen. Echter wij hebben de camping positief ervaren; - Mooie zwembaden en (kiezel)strand (wat lang/ondiep afloopt) - Op loopafstand van Iseo (zeer mooi plaatsje) - Iseo meer zelf is een absolute aanrader, niet de drukte van het Gardameer - Vriendelijk personeelijk en goed geholpen - de muziek --> valt over te klagen maar helemaal geen last van (persoonlijk...) - de pizza's, erg lekker

Minpunten; - Het veelbesproken Sanitair, ja eerlijkheid gebiede niet het meest moderne en kan voor sommige mensen een afknapper zijn maar pak dan lekker een hotel of chalet/ (sta)caravan - Toegang tot de zwembaden is (vanwege veiligheid) afgesloten na 20:00 uur, wat dan jammer is dat ook de toegang tot het meer niet meer mogelijk is (of je moet even buiten de camping om lopen)

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2018

Prima camping voor een paar dagen

v Gemerden
14-8-2018

Prima camping aan het mooie iseomeer. Camping heeft een strandje waar je zo het water in kan. Op de camping is een prima zwembad met Peuterbed. Met buiten de camping kun je gebruik maken van het gemeente zwembad. Sanitair is oud en vies dat is wel jammer. Pizzeria verkoopt goede pizza’s voor als je geen zin hebt om naar het dorpje te lopen/fietsen. In de buurt zijn zeer goede osteria’s!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2018

Prima camping

M
16-8-2017

In tegenstelling tot de vele reacties hiervoor, zijn wij wel heel tevreden over deze camping. Inderdaad het sanitair is verouderd, de plekken zijn niet groot en de animatie is Italiaans, maar wij hebben ons met kleine kinderen prima vermaakt. Het zwembad is redelijk rustig en het is niet druk bij het sanitair. Ik denk dat je met de juiste verwachting naar een camping moet gaan. Zoek je een grote camping met alles er op en er aan en veel Nederlanders, dan moet je niet hier zijn. Wil je genieten van elkaar en de Italiaanse cultuur op een camping meemaken, dan zit je hier perfect. Verder een prima locatie om iets te ondernemen. Het stadje Iseo ligt op loopafstand.

Heerlijk!

Ilse
5-8-2017

Het meer van Iseo is echt fantastisch. Prachtige omgeving, goed meer om in te zwemmen. Het stadje Iseo is ontzettend gezellig. De camping is goed. Wij verbleven in een gehuurde stacaravan en die was erg schoon en van alle gemakken voorzien. En genoeg privacy. Als je zelf met de tent of caravan komt sta je wel op kleine plaatsen. Het toilet gebouw was niet smerig maar ook niet erg schoon. In het weekend was het in het zwembad erg druk met de Italiaanse bevolking, door de weeks viel het erg mee. Je mag ook gebruik maken van het strandje en zwembad direct naast de camping. Het zwembad was niet heel schoon. Het restaurant was oké. Pizza's waren lekker. Winkeltje op de camping is zeer beperkt maar de croissantjes werden iedere dag daar vers gebakken! Animatie alleen in het Italiaans en niet echt spectaculair. Ik zou hier wel weer naar terug gaan, al is het alleen al om het stadje waar ik verliefd op ben geworden...

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2017

Megaleuk

Fam klaassen
31-7-2016

Toen we binnenkwamen meteen gastvrijheid aleen wel jammer dat je de auto niet bij de tent mag parkeren...maar verder megaleuk er zijn in totaal 4 zwembaden en een meer waarvan een zwembad op de camping voor de rest mag je gewoon gratis een bruggetje over en naar het meer en leuke visplekjes binnen en buiten de camping een restaurant is er ook het is gezzelig en om23uur stopt de kinderdisco.

Gereisd Met jonge kinderen in Fri Jan 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Tegenvallende camping

Fam Boorsma
21-12-2015

Zwaar verouderd sanitair wat door aanwezigheid van vele zwaluwen smerig is. Volgens gasten die vaker op deze camping geweest zijn is er al jaren niks gedaan aan sanitair. Bij aankomst is de tip van de host al dat je best gebruik kunt maken van 1 gebouw ipv dichtstbijzijnde. Verbleven in tent van touroperator. Qua omgeving hadden we er meer van verwacht mogelijk dat dit komt dat wij gardameer gewend zijn. 'S avonds bij het vallen van de avond kun je niet lekker buiten zitten omdat er veel muggen zijn, dit komt volgens andere gasten door het stilstaande water wat grenst aan gedeelte waar tenten staan. Zwembad op camping simpel maar wel goed.

Wij gaan in ieder geval niet weer naar het iseomeer en zeker niet naar deze camping. Men moet echt wat doen aan de overlast van de vogels bij sanitair

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2015

Nooit meer

Fam esten
28-8-2015

28-8-2015 Net terug van een weekje op deze waardeloze camping. Dit noem ik geen familie camping. Sanitair is vreselijk, niet alleen oud maar ook nog behoorlijk vies. Oud is niet erg maar onderhouden is toch een must. Zwembad is in orde maar saai en water is ijskoud. Kinderbadje was nog te diep voor onze dochter van 2. Uitzicht is mooi! Jammer dat de camping niks met deze mooie ligging en mogelijkheden doet.. Veel Italianen die hier voor vast liggen en erg onvriendelijk zijn. Voor ons was dit de Eerste en laatste keer. We hoeven echt niet in luxe te kamperen maar een beetje hygiene is toch wel het minste wat je mag verwachten.

Gereisd Met jonge kinderen in Sat Aug 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Echte camping, zonder franje

Fokke
17-6-2014

Sassabanek is een camping "Antica" zoals campings behoren te zijn. Niet te veel poes-pas, gewoon lekker genieten met je tentje, of een ingerichte bungalowtent van tour-opperator. Mensen die klachten hebben begrijp ik niet, boek dan een hotel of zo. Mensen uiterst gastvrij, en maar 90 % Italianen. Sanitair keurig onderhouden, maar ja, zwaluwen hebben daar hun nesten. Kijk dan even verder, camping heeft nog 2 toiletgebouwen, zonder vogels, en wel goed schoon. Dan dat gezeur over september, dat de camping half leeg is, en de restaurants gesloten... Ja, is waar, maar je boekt ook voor een prijs die niet garant staat voor alle faciliteiten. Dan moet je gewoon boeken in het seizoen... Veel mensen hier in mei en juni, boeken voor 21 euro per tent, per nacht, september ook, inclusief gas, electrisch, belasting, in een volledig ingerichte 6 persoons bungalowtent. Dan nog zeuren? Typisch Nederlands...

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2014

Aanrader

Liezehoogveld
29-7-2013

Heerlijk om hier te zijn. Wat een mooie omgeving... Heerlijk zwembad met adequate badmeester, lekkere schaduw plekken. Niet groot maar wel prima. Sanitair geen toppertje maar wel schattige zwaluwnestjes met jonge vogeltjes als uitzicht vanaf de wc. Prima gewoon. Iseo is prachtig. Mooie wandeltocht door moeras te maken. Pizza gelato espresso wat wil je nog meer! Met vouwwagen en twee jongens van 4 en 2 zou ik graag terugkomen!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2013

Mooie camping met prachtige ligging

je_es
2-9-2012

Camping met overwegend italianen maar dit is juist leuk om te zien hoe zij met elkaar omgaan. Staanplaatsen erg klein en de tenten van touroperator staan in een apart straatje en staan ruim genoeg uit elkaar. Hier wel overwegend Nederlanders. Sanitair is ronduit onvoldoende en ik had niet het idee dat het meer dan 1 keer per dag werd schoongemaakt. Verder heeft de camping zelf een eigen zwembad en een ondiep badje voor de kleintjes. Animatie vanaf 21 uur en muziek veelal tot ongeveer 23 uur. Op 2 minuten loopafstand over een bruggetje kom je bij de grote zwembaden welke ook direct aan het meer zijn. Hier kun je heerlijk vertoeven onder de bomen of gewoon op de zonweide met ligstoelen. Prijzen op de camping goed betaalbaar.(Cappuccino 1,20 euro / pizza ongeveer 7 euro) Plaatsje Iseo op 15 minuten lopen waar je heerlijk kunt eten en uiteraard een ijsje bij Leon dóro. Al met al een camping op een fantastische locatie aan het meer maar aan het sanitair moet echt iets worden gedaan!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2012

• Warme douchesAanwezig
  • Centrale kookgelegenheidAanwezig

• Autovrij parkJa

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Sassabanek in Iseo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Sassabanek zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.