Camping Sassabanek

• 6.9Eetgelegenheden
  • 5.7Staat v/h sanitair

Camping Info

Meer campinginfo

Aan het Lago d'Iseo ligt Camping Sassabanek. Op de camping vermaken de kleintjes zich in het zwembad, bij de speeltuin, bij de pingpongtafel en natuurlijk in het meer. Vanaf de camping kun je een waterfiets of board huren zodat je het Iseomeer kunt verkennen. Op loopafstand van de camping vind je het dorpje Iseo waar je goed kunt dineren.

58 reviews over Camping Sassabanek

• 6Familie G.18-08-2019

Hier gaan we niet weer naar toe.

De camping is typisch Italiaans. Veel Italianen met vaste plaatsen, dus hele bouwwerken opgezet. Daar moet je van houden. Het toiletgebouw dat wij gebruikten was nieuw en dus prima en ook meestal goed schoon. De camping heeft een mooi zwembad en je kunt ook nog gebruik maken van het zwembad er vlak naast. Daarnaast kun je prachtig aan het meer zitten op een grasveld. Er staan zelfs tafels en stoeltjes. Jammer dat het gedeelte bij het meer al zo vroeg afgesloten wordt. Dat was een prachtige plek voor jeugd om elkaar te ontmoeten. Zo’n plek is er nu niet met als gevolg: pubers bij de caravan zonder aansluiting. De camping is erg krap trouwens. Om met een caravan erop en eraf te rijden kost flink wat energie, voor je het weet raak je een dissel, fiets, wasrek, boom of muur.

• 6Eetgelegenheden

• 2018
    7Chris18-08-2018

Prachtig aan het Iseomeer gelegen.

Leuke echt italiaanse camping via het gemeentelijk zwembad ook toegang tot mooie zwembaden en prachtige plek om ook van het meer te genieten. Zwemmen maar ook het huren van waterfietsen en boards. Sanitair is sober maar deels vernieuwd. Een prima uitvalsbasis om het Iseomeer te verkennen.

• 7Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden

• 2017
    3T.F.13-08-2017

Zeer saaie, weinig sfeervolle camping

Onbegrijpelijk dat deze camping 4 sterren heeft. Zaten in een huurtent hutje mutje bij elkaar. Sanitair zeer verouderd en onfris, slechts 2 "gewone wc's" beschikbaar. Overdag kan er gebruik gemaakt worden van naastgelegen sportpark met zwembad, voetbalveld, tafeltennistafel en tennisbanen. Vanaf 20.00 is dit gesloten en kun je helemaal niets op de camping, behalve compleet Itsliaanse miniclub. Enige voordeel is de ligging van de camping, je kunt erg makkelijk naar Iseo lopen en dit is ook zeer de moeite waard. Maar deze camping nooit meer en ik zou het ook niemand aanraden!

• 2Staat v/h sanitair
    • 5Eetgelegenheden

• 6Manfred11-08-2017

Eerste en laatste keer...

De toiletten zijn niet schoon, er is maar 1 mannetje welke 3 toiletgebouwen moet schoonhouden met een flesje glorix en wat doekjes. Grotendeels italiaanse wc's (gaten). Ik ben niet tevreden van deze camping. Sumier winkeltje, alles is een beetje in vergane glorie, je zou bijna zeggen dat de camping op het randje van een faillisement staat... Wij zijn er voor 5 dagen geweest, hadden al in januari gereseveerd en voor 80% aanbetaald, dus wat moet je. Als ik, bij aankomst, zonder kosten een andere camping had kunnen nemen, had ik het zeker gedaan. Voor ons de eerste en laatste keer.

• 2Staat v/h sanitair
    • 3Eetgelegenheden

• 5Peter09-08-2017

Typisch Italiaanse lawaaicamping!

Laat geboekt en daarom helaas naast het zwembad en animatie terecht gekomen. Typische Italiaanse campingmuziek tot laat in de avond. Een plek gekregen in een laantje waar bijna alleen maar Italiaanse gasten een vaste standplek hebben met als gevolg van de ochtend tot de late avond veel lawaai (bbq met 20 mensen voor onze neus, schreeuwende familieleden over en weer en de hele dag de tv en/of radio aan).

Ik denk dat meer dan de helft van de plekken op de camping wordt bezet door vaste Italiaanse gasten, met als gevolg een echte Italiaanse familiecultuur met alle herrie van dien. Zelfs omgeving Garda kan hier niet aan tippen.......

Onze zonen misten een voetbalveld in de avond waar zij leeftijdgenoten konden ontmoeten. Het hek naar het Lido, waar kan worden gevoetbald, gaat om 20.00 uur op slot.

Er zijn met name sta-WC's. Eigenlijk niet meer van deze tijd. Er zijn ook 1-2 WC-/doucheblokken die er netjes uitzien en hygiënisch zijn zonder sta-WC's (zonder WC-bril). Worden regelmatig schoongemaakt.

In Iseo is er een aantal restaurants waar je best lekker kunt eten. Houd rekening met 2,50 euri 'coperto' per persoon.

Ten opzichte van Gardameer en Idromeer mist het Iseomeer echt karakter en sfeer in de dorpen er om heen. Jammer want de omgeving is prachtig en je kan er prima fietsen. zowel om het meer als in de nabij liggende bergen.

Tip: ga naar La Vela aquapark (adres ff googelen, ongeveer 45 minuten rijden met de auto). Onbekend bij het grote publiek en daarom erg rustig (geen lange wachtrijen) en toch spectaculair.

• 6Susan29-07-2017

Nooit meer, maar zou niet hoeven.

Wat zonde dat de muzikale herrie hier zo de overhand heeft. De aquajog-herrie van 2 zwembaden door elkaar. Keiharde kleine kinderendisco, iedere avond dezelfde band van 21-23u en in het weekend daar door heen de disco van de buurcamping. Zwembad van de camping simpel maar oke. Vrijtoegang tot groot zwembad van het Lido ernaast met prima veld aan het meer met allerlei prima voorzieningen met vriendelijk personeel. Helaas het hek om 20u dicht en dan heeft de camping niks. geen tafeltennistafel, geen voetbalveldje enz. Voor oudere jeugd en volwassenen moeilijk om elkaar te vinden. Camping zonder hart. Jammer.

• 7Staat v/h sanitair

• Oude reviews

8Fam. Verheul29-07-2016

Willen weer terug

Leuke camping. Grote ligweide en zwembad aan het meer vlakbij en gratis voor campinggasten. Tent van TO netjes en schoon. Sanitair is niet wat je hoopt maar het werd 3 a 4 keer p/dag schoongemaakt en voldeed dus prima. Pizzeria op de camping is prima en zeker goed te betalen. Voor de kleintjes zijn er diverse speeltuinen. 's-Avonds is er (kinder)disco. Enig minpunt is de afwezigheid van free WIFI. Je kunt hier wel inlogcodes voor kopen maar de verbinding laat flink te wensen over. Bij de haven en in het meer kan prima gevist worden. Wij hebben er een supervakantie gehad en willen er graag nog een keer naar teug.

• 7Eetgelegenheden

• 6Fam. Hamelaar27-12-2015

Voor ons niet meer

Ons dichtstbijzijnde toiletgebouw was zeer verouderd en werd slecht schoongehouden. Geen koude douches, wat bij de warme weersomstandigheden jammer was. Elke avond hetzelfde bandje met harde muziek van 21-23 uur. Omdat de camping niet al te groot is, hoor je dat overal, evenals overdag de zwembadgeluiden (incl. de dagelijkse activiteiten). Omgeving leent zich niet voor een lang verblijf. De zwembaden zijn mooi, evenals het meer. Bij het meer is een grote ligweide met zon en schaduw, tafeltjes en stoelen. Wel vaak zeer druk, omdat de lokale bevolking er ook in grote getale komt. Onze 2 16-jarigen hebben zich goed vermaakt met de jeugd op de camping en in het gezellige, dichtbij gelegen Iseo.

• 4Staat v/h sanitair

• 8LiekeS01-08-2015

Leuke camping aan het Iseomeer

• ligging aan het meer.
    • je kan ook gratis gebruik maken van de zwembaden en de ligweide van het naastgelegen sportcomplex.
    • rustige camping met heel veel vaste kampeerplekken van oudere Italianen. Heel leuk en gezellig.
    • de muziek 's avonds stopt stipt om 23u en is niet storend, eerder grappig. Op sommige plekken op de camping zelfs niet te horen.
    • de meeste plekken hebben veel schaduw, enkele heel weinig, de bomen moeten er nog groeien.
    • auto's mogen niet op de plek = super!
    • de plekken zijn aan de krappe kant. Je kan er wel op, ook met een ruim kampeermiddel, maar je houdt in sommige gevallen geen zitruimte over en er is weinig privacy op de plaatsen. Tip! de plaatsen op het eind van de rechte laantjes (zie plattegrond) zijn een stuk groter en héél mooi!
    • sanitair is gedateerd -één gebouw is beter- en de schoonmaak kan grondiger. Wél hele ruime douches met flinke straal en géén duwknoppen = top!
    • streek leent zich minder tot een langer verblijf (vinden wij persoonlijk)

• 7lisette24-07-2013

Geweldig!!!

Na alle negatieve beoordelingen waren we benieuwd wat we aan zouden treffen. Nou wij hebben genoten samen met 2 tieners van 15 jaar. Vlakbij de zwembaden, zwemmen in het Iseomeer. Tja als je voor stilte komt kun je beter naar Duitsland gaan, hier is van 10.00-13.00 uur en van 15.00-23.00 uur muziek op de camping. Soms ook nog bij Lido Sassabanek feest, maar wij vonden het gezellig. De toiletten waren zonder bril, maar wel altijd toiletpapier en douchen was gratis en bovedien ook een fijne douche om onder te staan. Kortom, wij hebben genoten en zijn van plan volgend jaar weer deze camping te bezoeken

• 8Eetgelegenheden

13 tips over Camping Sassabanek

• Fokke, 17-06-2014

Heel de omgeving, zwembaden, en het meer

• Van Lent, 02-01-2012

Naar de watervallen is een leuk met actieve wandelroute en zeer mooie natuur. De puntrotsen ook bijzonder, fietsen rond het meer niet geschikt voor jonge kinderen ivm verkeer. outlet shopping 20 min rijden. iseo grote markt op vrijdag. Fietsen mee is ideaal om ff naar iseo te gaan. Boot huren buiten iseo voor hele dag. naar monte isolatie is erg mooi. Kortom nog vele mogelijkheden.

• Ine Verhoeven, 27-07-2013

op gas koken en niet teveel apparaten gebruiken waar stroom voor nodig is. Er pas op voor de muggen!!!!!!!

10 vragen over Camping Sassabanek

• Hans, 25-01-2017

koelkast hure

Hallo, Iemand bekent of er een mogelijkheid is tot het huren van een koelkast. We verblijven 3 weken op de camping. Vorig jaar in spanje was het kopen van een nieuwe tafelkoelkast ongeveer net zo duur... dus als er een witgoed winkel in de buurt is, is het ook goed :-)

hans, 07-07-2017

Nop ... niet mogelijk.... ik heb een tafel model bij de blokker.nl besteld voor 90 euro. Die gaat mee. En in het ergste geval blijft hij achter... is bijna net zo deur als 3 weken huren :-)

• annet, 25-09-2016

Tieners

Waar vinden zij elkaar op de camping? En hoe groot is de groep? Misschien dat nog maar 1 zoon van 14 jaar meegaat en dan is het fijn als hij wat aansluiting heeft.

• Stef, 18-06-2016

sporten

kan je op de camping zelf ook tennis rackets en ballen huren voor een bepaalde tijd ?

• Aantal campingplaatsenMeer dan 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig