7,1

Aan het Lago d'Iseo ligt Camping Sassabanek. Op de camping vermaken de kleintjes zich in het zwembad, bij de speeltuin, bij de pingpongtafel en natuurlijk in het meer. Vanaf de camping kun je een waterfiets of board huren zodat je het Iseomeer kunt verkennen. Op loopafstand van de camping vind je het dorpje Iseo waar je goed kunt dineren.

5 reviews over Camping Sassabanek in het Nederlands

2008

prima camping

fam de boer
18-8-2008

goede camping voor wie niet van animatie houd zeer mooie liging maar kleine plaatsen is het enige nadeel

Gereisd Familie in augustus 2008

Fijne camping in mooie omgeving

Marianne
11-8-2008

wij zijn met 2 kinderen (3 en 7 jaar)naar deze camping geweest. Wij hadden een redelijke plaats aan de rand van het park, nr 206 en 208 ( 2 gezinnen). Tussen de Italianen die er alleen het weekend zijn. Ik vond het sanitair wel goed. Schoon, werd vaak schoongemaakt. Douches waren lekker warm. Annimatie vonden wij helemaal niks. Aankondiging in het Italiaans en de miniclub was ook dicht op de tijden dat men aangaf open te zijn. De receptie was erg vriendelijk. Een Piza eten op de camping is erg lekker.

Gereisd Familie in Mon Aug 11 2008 08:34:55 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

prima camping

G Oude Wesselink
3-8-2008

Jaren geleden al eens op il sole gestaan. Nu uitgeweken naar Sassabanek. Het sanitair op de koop toe nemend is het een uitstekende camping; vriendelijke staf, goede restaurantants (ai Nidri) en pizzeria, Het ruime Lido aan het meer (met schaduw en zon), 2 Zwembaden, tennis faciliteiten, aanlegplaatsen voor boten, nabijhed van het dorp, minder propvol dan il sole, rustig, en tot slot camperen tussen de Italianen.

Gereisd Familie in augustus 2008

Wij waren er in juli 2007

Dresen
14-4-2008

Wij waren er in juli 2007. Vooraf veel infomatie opgevraagd via de mail, o.a. of we tussen seizoensplaatsen (italianen) zouden staan want dat wilde we zeker niet. Wat bleek we stonden er midden in. Heel kleine staanplaatsen, smalle paden, zeer slecht sanitair; vies en oud. Personeel vriendelijk, beperkte animatie in italiaans, super fijne zwembaden en mooie ligweide. Het plaatsje Iseo en het meer zijn prachtig.

Gereisd Familie in Sun Jul 01 2007 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

wij gaan al 12 jaar naar deze camping, gewoon we voelen 1

SONJA
3-4-2008

wij gaan al 12 jaar naar deze camping, gewoon we voelen ons er thuiskomen! maar de camping heeft 1 heel groot minpunt, en dat is dat het heel dringend een totaal vernieuwde sanitair nodig heeft, voor de rest PRIMA

Gereisd Familie in april 2008

• Warme douchesAanwezig
  • Centrale kookgelegenheidAanwezig

• Autovrij parkJa

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Sassabanek in Iseo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Sassabanek zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.