7,1

Aan het Lago d'Iseo ligt Camping Sassabanek. Op de camping vermaken de kleintjes zich in het zwembad, bij de speeltuin, bij de pingpongtafel en natuurlijk in het meer. Vanaf de camping kun je een waterfiets of board huren zodat je het Iseomeer kunt verkennen. Op loopafstand van de camping vind je het dorpje Iseo waar je goed kunt dineren.

11 reviews over Camping Sassabanek in het Nederlands

snel wegwezen

F
1-9-2017

omdat we niet terecht konden bij een verder gelegen camping hier na toe gegaan met de bedoeling 10 nachten te verblijven . Na 2 uur op deze camping te zijn geweest naar andere camping gelopen of er de volgende dag wel plaats was. gelukkig was dat het geval Dus de volgende dag snel wegwezen bij deze slecht onderhouden camping wat een gribus zooi

Gereisd Met partner in augustus 2017

Smerig sanitair, dat amper wordt schoongemaakt.

M. Reekers
10-8-2015

De camping heeft slechts 3 zeer verouderde sanitiargebouwen waarvan er per gebouw maar 1 zittoilet is. De rest betreft hurktoiletten. Wij hebben slechts 1x per dag een schoonmaker gezien, en in de avond stonken de gebouwen vreselijk naar urine.

Gereisd Met partner in juli 2015

Heerlijke vakantie gehad!

Petra
16-9-2013

Op de bonnefooi naar Iseo vertrokken en blij verrast door deze camping. Het sanitair is inderdaad wat verouderd maar wordt wel goed schoon gehouden. Zeer mooie en grote ligweide aan het meer met gratis stoeltjes en tafels en een gezellige bar met lekkere broodjes en drankjes. Het restaurant/pizzeria op de camping vonden wij niet leuk, slechte bediening erg traag, wij zijn uiteindelijk maar weggegaan. Maar eigenlijk is het ook gewoon leuker om in Iseo zelf te gaan eten. De bar anex supermarkt is wel weer leuk met vriendelijk personeel en lekkere broodjes. Zwembaden waren ook goed, zelf hebben wij alleen maar gebruik gemaakt van het ronde zwembad daar kon je vanaf de ligweide zo naar toe lopen. Kortom fijne camping aan een schitterend weer.

Gereisd Met partner in Mon Jul 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Erg genoten

Ine Verhoeven
27-7-2013

Een rustige camping en we hebben erg genoten. In de weekenden is het wat drukker omdat dan de italiaanse families komen maar die zijn er door de weeks niet want de meeste italianen krijgen pas in augustus vakantie.. Iseo is ook erg mooi en er zijn heel veel restaurantjes aan het water waar je lekker kunt eten en het is ook nog betaalbaar. Er was een min puntje en dat was dat de stoomvoorziening niet optimaal was, de stroom viel vlug uit maar dat versterkt het campinggevoel weer en je moet ook niet op alle slakker zout leggen want je kunt overal wel om zeuren!!! Maar wij hebben in ieder geval een super vakantie gehad!!!!!

Gereisd Met partner in juli 2013

Een vreselijke camping, hier zien ze me nooit meer

E.Pool
21-9-2012

Onbegrijpelijk dat een touroperator tenten heeft op zo'n camping. Tenten dicht op elkaar, geen gras maar modder voor en naast de tent. Sanitair is ronduit smerig en niet van deze tijd. Toegangshek tot meer en zwembad regelmatig op slot overdag. Sporadisch is het (onverwarmde!)zwembad open. 2e zwembad was gesloten. Restaurant was alleen in het weekend geopend. Positief: voor 5 euro p/w internet in de tent. Mooi in de natuur gelegen. Excuus voor alles was: einde van het seizoen! Maar dan zou het wel netjes zijn om dit vooraf te informeren, dan waren wij hier nooit naartoe gegaan. We kregen ook van de touroperator geen info ter plekke: de bekende blauwe map met inhoud ontbrak. We zijn doorgereisd naar het Gardameer (slechts 50 km verderop) en op die camping was het beslist geen einde van seizoen. Dat maakte alles goed.

Gereisd Met partner in september 2012

Dit nooit meer!!

Jos Pool
20-9-2012

Camping Sasabanek in Iseo is in September volledig uitgestorven. Het restaurant is alleen in het weekend open, het zwembad op de camping is dicht, de Italianen zijn niet meer aanwezig op hun vaste plekken en de schoonmakers zijn niet meer te vinden. De toiletgebouwen zijn sterk verouderd en heel smerig. De tenten staan heel dicht op elkaar en er is geen gras meer te bekennen. Deze camping is echt te smerig voor woorden en touroperator onwaardig! Wij hebben heel wat campings bezocht van touroperator, maar dit hebben wij nog nooit meegemaakt! Hier komen wij dus nooit meer terug!

Gereisd Met partner in september 2012

Prima camping

Hannie Minkema
9-8-2012

Rustige camping. We stonden midden tussen de vriendelijke en rustige senior Italianen die er een vaste plek hadden. Mooie zwembaden en lig velden. Je kunt ook in het meer zwemmen vanuit de camping. Dicht bij het gezellige centrum van Iseo dat nog echt Italiaans aandoet en niet zoals veel bij Gardameer het geval is, meer van de toerist is. Hier komen de Italianen zelf nog veel op vakantie. De sanitair gebouwen waren ronduit armoedig sober en vies. Veel sta toiletten en een enkele w.c. pot en dan altijd zonder bril....

Gereisd Met partner in Sun Jul 22 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Veel Italianen

Hugo
27-8-2011

kleine plaatsen, vol, plaatsen met afscheiding, sanitair verouderd, animatie (tot laat op de avond hoorbaar), 2 grote zwembaden met peutergedeelte, veel schaduw, veel Italianen, prijzig

Gereisd Met partner in januari 2011

Matige camping aan een prachtig meer

Lia
17-8-2011

Camping Sassabanek is als camping niet meer van deze tijd. Het sanitairgebouw is oud hoewel er vooraan op de camping wel een mooi gebouw is. De ontvangst bij de receptie is vriendelijk, de plaatsen zijn (Italiaans) klein. De eventueel meegebrachte boot kun je wel prima afmeren aan een klein stroompje, waardoor je geen last hebt met de typische Italiaanse onweersbuien, de boot blijft liggen. De paden veranderen dan echter in vijvers, je komt met geen mogelijkheid meer zonder kaplaarzen op je plaats. De zwembaden zijn heel goed, animatie is behoorlijk aanwezig qua volume, maar dat hoort er gewoon bij. Al met al hebben we ons goed vermaakt en aan het weer kan nou eenmaal niemand iets veranderen....

Gereisd Met partner in Thu Jul 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2008

Prettige camping

Chris
18-11-2008

We hebben in julli 2008 deze camping bezocht, en we hebben het er erg naar onze zin gehad. Ik lees veel over te kleine plaatsen, maar in ons geval viel dat mee. Het is wel zo dat hoe dichter je bij het meer komt, des te kleiner de plaatsen worden. Wij kwamen in het hoogseizoen, op de bonnefooi, maar er was ruim plek. We stonden te midden van Italianen, uiterst vriendelijke mensen. We zijn uitgenodigd bij een ouder echtpaar om bij hun caravan de Olympische spelen te bekijken, en onze overburen nodigden ons uit voor een feestelijk diner met de hele campingstraat ter ere van een nationale feestdag. Camping is niet echt geschikt voor kinderen, animatieteam vond ik niet sterk. Ook prettig vond ik de Lido, een soort recreatieplek aan het meer van Iseo waar je als campinggast gratis op mag. Je kon daar tal van activiviteiten ondernemen. Sanitair is iid verouderd, maar er waren meerdere 'zit'wc's. Je hoeft niet extra te betalen voor douchen. Camping is zeer geschikt voor uitstapjes in de buurt

Gereisd Met partner in juli 2008

• Warme douchesAanwezig
  • Centrale kookgelegenheidAanwezig

• Autovrij parkJa

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Sassabanek in Iseo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Sassabanek zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.