Camping Sassabanek

Camping Sassabanek
7,1

13 tips over Camping Sassabanek

M. Reekers, 10-8-2015
Op zijn minst een renovatie van de sanitairgebouwen, en gezien de aantallen gebruikers is een uitbereiding van het aantal sanitair voorzieningen zeker noodzakelijk
LiekeS, 1-8-2015

1) Huur een motorbootje. Superleuk met oudere kinderen!

2) Wij deden een familiecanyoningtocht met gids rogeradventure.it. Folder aan het onthaal. Hij werkt op persoonlijke afspraak dus past zich aan je wensen aan. Niet goedkoop, maar wat een leuke ervaring! Uitstekende begeleiding! Wil je meer van deze sportieve activiteiten, dan ga je beter naar de noordzijde van het meer of naar het Idromeer.

Fokke, 17-6-2014
Heel de omgeving, zwembaden, en het meer

Ine Verhoeven, 27-7-2013

op gas koken en niet teveel apparaten gebruiken waar stroom voor nodig is.

Er pas op voor de muggen!!!!!!!

lisette, 23-7-2013
Het Orio shopping center bij Bergamo is een aanrader
je_es, 2-9-2012

Boot huren voor een dag a 130 euro (incl benzine)

Bergamo (de oude stad)

Rondtour langs het meer

Breno met ruïne - Passo di Crocedomini en passo Maniva (mooie dagtocht door de bergen)

Piramides ( op 20 minuten van de camping met de auto)

Bruijn, 2-9-2012

Boot huren voor een dag a 130 euro (incl benzine)

Bergamo (de oude stad)

Rondtour langs het meer

Passo di Crocedomini en passo Maniva (mooie dagtocht door de bergen)

Piramides ( op 20 minuten van de camping met de auto)

henk_van_kerkhof, 22-8-2012
Wandeling bij het moerasgebied is erg mooi, ga een keer lekker eten in Iseo op de boulevard, koop een watermeloen van 12 kilo voor 1,50, rijdt het meer rond (eerst rechtsom, want dat deel heeft veel tunnels) en maak vanuit de route uitstapjes naar hoger gelegen plaatsen. Fenomenaal, vergeet je fototoestel niet.
Giant Bald'r, 15-8-2012
Op de fiets (mtb of race) de bergen in.
Johannes, 10-8-2012
Eet in iseo bij restaurant achter boulevard, uitgaan is beperkt, wel paar barren als je de boulevard uitloopt. Rustig voor de boot, verhuur bij de Lido bij de camping is top, waterfietsen, windsurfen en kanoen. Leuk voor kinderen/ jongeren van 15 tot iig 20 jaar, indien sociaal vaardig!