Camping Sassabanek

10 reacties Camping Sassabanek

koelkast hure

Hans, 25-1-2017

Hallo,

Iemand bekent of er een mogelijkheid is tot het huren van een koelkast.

We verblijven 3 weken op de camping.

Vorig jaar in spanje was het kopen van een nieuwe tafelkoelkast ongeveer net zo duur... dus als er een witgoed winkel in de buurt is, is het ook goed :-)

Tieners

annet, 25-9-2016

Waar vinden zij elkaar op de camping?

En hoe groot is de groep?

Misschien dat nog maar 1 zoon van 14 jaar meegaat en dan is het fijn als hij wat aansluiting heeft.

sporten

Stef, 18-6-2016
kan je op de camping zelf ook tennis rackets en ballen huren voor een bepaalde tijd ?

Het weer

GerdaDirksen, 25-5-2015
We zitten er over te denken om dit jaar in augustus 14 dagen naar deze camping te gaan, nu kan het weer daar wisselvallig zijn en zelfs behoorlijk regenen...is er iemand die hier ervaring mee heeft? Hoe is daar het weer? zon/temperatuur/regen?

Formaat plek 201

Bullie, 2-7-2014
Wij hebben voor van de zomer plaats 201 toegewezen gekregen. Is er iemand die weet of dit een plek is met een redelijk formaat??

wandeltochten

erika, 4-8-2013

kun je meteen vanaf de camping een leuke wandeltocht in de bergen maken. Of moet je dan eerst met de auto gaan rijden om in de bergen te komen.

Wie kan me iets meer over de omgeving vertellen?

alvast bedankt erika

0 reacties

wie weet of er supermarkten liggen

susan lemmen, 14-5-2013

wie kan me vertellen of er supermarkten in de buurt liggen?

plattegrond

Monique vandervegte, 29-1-2013
Wie heeft er een plattegrond van de camping ( plaatsen)?

wc

Marion, 10-7-2012
zijn er alleen maar hurk toiletten?
4 reacties

Kleine plaatsen??

Peter, 8-1-2012
Kan iemand ons laten weten hoe klein de plaatsen zijn? Hoeveel m2 zijn de plaatsen ongeveer??
2 reacties