6,8

Aan het Lago d'Iseo ligt Camping Sassabanek. Op de camping vermaken de kleintjes zich in het zwembad, bij de speeltuin, bij de pingpongtafel en natuurlijk in het meer. Vanaf de camping kun je een waterfiets of board huren zodat je het Iseomeer kunt verkennen. Op loopafstand van de camping vind je het dorpje Iseo waar je goed kunt dineren.

54 reviews over Camping Sassabanek in het Nederlands

Prima camping om nog een keer hene te gaan

Tom
2-10-2018

Last minute geboekt via touroperator, afhankelijk van wat je verwachting is kan het tegenvallen. Echter wij hebben de camping positief ervaren; - Mooie zwembaden en (kiezel)strand (wat lang/ondiep afloopt) - Op loopafstand van Iseo (zeer mooi plaatsje) - Iseo meer zelf is een absolute aanrader, niet de drukte van het Gardameer - Vriendelijk personeelijk en goed geholpen - de muziek --> valt over te klagen maar helemaal geen last van (persoonlijk...) - de pizza's, erg lekker

Minpunten; - Het veelbesproken Sanitair, ja eerlijkheid gebiede niet het meest moderne en kan voor sommige mensen een afknapper zijn maar pak dan lekker een hotel of chalet/ (sta)caravan - Toegang tot de zwembaden is (vanwege veiligheid) afgesloten na 20:00 uur, wat dan jammer is dat ook de toegang tot het meer niet meer mogelijk is (of je moet even buiten de camping om lopen)

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2018

Prachtig aan het Iseomeer gelegen.

Chris
18-8-2018

Leuke echt italiaanse camping via het gemeentelijk zwembad ook toegang tot mooie zwembaden en prachtige plek om ook van het meer te genieten. Zwemmen maar ook het huren van waterfietsen en boards. Sanitair is sober maar deels vernieuwd. Een prima uitvalsbasis om het Iseomeer te verkennen.

Prima camping voor een paar dagen

v Gemerden
14-8-2018

Prima camping aan het mooie iseomeer. Camping heeft een strandje waar je zo het water in kan. Op de camping is een prima zwembad met Peuterbed. Met buiten de camping kun je gebruik maken van het gemeente zwembad. Sanitair is oud en vies dat is wel jammer. Pizzeria verkoopt goede pizza’s voor als je geen zin hebt om naar het dorpje te lopen/fietsen. In de buurt zijn zeer goede osteria’s!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2018

snel wegwezen

F
1-9-2017

omdat we niet terecht konden bij een verder gelegen camping hier na toe gegaan met de bedoeling 10 nachten te verblijven . Na 2 uur op deze camping te zijn geweest naar andere camping gelopen of er de volgende dag wel plaats was. gelukkig was dat het geval Dus de volgende dag snel wegwezen bij deze slecht onderhouden camping wat een gribus zooi

Gereisd Met partner in augustus 2017

Prima camping

M
16-8-2017

In tegenstelling tot de vele reacties hiervoor, zijn wij wel heel tevreden over deze camping. Inderdaad het sanitair is verouderd, de plekken zijn niet groot en de animatie is Italiaans, maar wij hebben ons met kleine kinderen prima vermaakt. Het zwembad is redelijk rustig en het is niet druk bij het sanitair. Ik denk dat je met de juiste verwachting naar een camping moet gaan. Zoek je een grote camping met alles er op en er aan en veel Nederlanders, dan moet je niet hier zijn. Wil je genieten van elkaar en de Italiaanse cultuur op een camping meemaken, dan zit je hier perfect. Verder een prima locatie om iets te ondernemen. Het stadje Iseo ligt op loopafstand.

Zeer saaie, weinig sfeervolle camping

T.F.
13-8-2017

Onbegrijpelijk dat deze camping 4 sterren heeft. Zaten in een huurtent hutje mutje bij elkaar. Sanitair zeer verouderd en onfris, slechts 2 "gewone wc's" beschikbaar. Overdag kan er gebruik gemaakt worden van naastgelegen sportpark met zwembad, voetbalveld, tafeltennistafel en tennisbanen. Vanaf 20.00 is dit gesloten en kun je helemaal niets op de camping, behalve compleet Itsliaanse miniclub. Enige voordeel is de ligging van de camping, je kunt erg makkelijk naar Iseo lopen en dit is ook zeer de moeite waard. Maar deze camping nooit meer en ik zou het ook niemand aanraden!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2017

Eerste en laatste keer...

Manfred
11-8-2017

De toiletten zijn niet schoon, er is maar 1 mannetje welke 3 toiletgebouwen moet schoonhouden met een flesje glorix en wat doekjes. Grotendeels italiaanse wc's (gaten). Ik ben niet tevreden van deze camping. Sumier winkeltje, alles is een beetje in vergane glorie, je zou bijna zeggen dat de camping op het randje van een faillisement staat... Wij zijn er voor 5 dagen geweest, hadden al in januari gereseveerd en voor 80% aanbetaald, dus wat moet je. Als ik, bij aankomst, zonder kosten een andere camping had kunnen nemen, had ik het zeker gedaan. Voor ons de eerste en laatste keer.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2017

Typisch Italiaanse lawaaicamping!

Peter
9-8-2017

Laat geboekt en daarom helaas naast het zwembad en animatie terecht gekomen. Typische Italiaanse campingmuziek tot laat in de avond. Een plek gekregen in een laantje waar bijna alleen maar Italiaanse gasten een vaste standplek hebben met als gevolg van de ochtend tot de late avond veel lawaai (bbq met 20 mensen voor onze neus, schreeuwende familieleden over en weer en de hele dag de tv en/of radio aan).

Ik denk dat meer dan de helft van de plekken op de camping wordt bezet door vaste Italiaanse gasten, met als gevolg een echte Italiaanse familiecultuur met alle herrie van dien. Zelfs omgeving Garda kan hier niet aan tippen.......

Onze zonen misten een voetbalveld in de avond waar zij leeftijdgenoten konden ontmoeten. Het hek naar het Lido, waar kan worden gevoetbald, gaat om 20.00 uur op slot.

Er zijn met name sta-WC's. Eigenlijk niet meer van deze tijd. Er zijn ook 1-2 WC-/doucheblokken die er netjes uitzien en hygiënisch zijn zonder sta-WC's (zonder WC-bril). Worden regelmatig schoongemaakt.

In Iseo is er een aantal restaurants waar je best lekker kunt eten. Houd rekening met 2,50 euri 'coperto' per persoon.

Ten opzichte van Gardameer en Idromeer mist het Iseomeer echt karakter en sfeer in de dorpen er om heen. Jammer want de omgeving is prachtig en je kan er prima fietsen. zowel om het meer als in de nabij liggende bergen.

Tip: ga naar La Vela aquapark (adres ff googelen, ongeveer 45 minuten rijden met de auto). Onbekend bij het grote publiek en daarom erg rustig (geen lange wachtrijen) en toch spectaculair.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2017

Heerlijk!

Ilse
5-8-2017

Het meer van Iseo is echt fantastisch. Prachtige omgeving, goed meer om in te zwemmen. Het stadje Iseo is ontzettend gezellig. De camping is goed. Wij verbleven in een gehuurde stacaravan en die was erg schoon en van alle gemakken voorzien. En genoeg privacy. Als je zelf met de tent of caravan komt sta je wel op kleine plaatsen. Het toilet gebouw was niet smerig maar ook niet erg schoon. In het weekend was het in het zwembad erg druk met de Italiaanse bevolking, door de weeks viel het erg mee. Je mag ook gebruik maken van het strandje en zwembad direct naast de camping. Het zwembad was niet heel schoon. Het restaurant was oké. Pizza's waren lekker. Winkeltje op de camping is zeer beperkt maar de croissantjes werden iedere dag daar vers gebakken! Animatie alleen in het Italiaans en niet echt spectaculair. Ik zou hier wel weer naar terug gaan, al is het alleen al om het stadje waar ik verliefd op ben geworden...

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2017

Nooit meer, maar zou niet hoeven.

Susan
29-7-2017

Wat zonde dat de muzikale herrie hier zo de overhand heeft. De aquajog-herrie van 2 zwembaden door elkaar. Keiharde kleine kinderendisco, iedere avond dezelfde band van 21-23u en in het weekend daar door heen de disco van de buurcamping. Zwembad van de camping simpel maar oke. Vrijtoegang tot groot zwembad van het Lido ernaast met prima veld aan het meer met allerlei prima voorzieningen met vriendelijk personeel. Helaas het hek om 20u dicht en dan heeft de camping niks. geen tafeltennistafel, geen voetbalveldje enz. Voor oudere jeugd en volwassenen moeilijk om elkaar te vinden. Camping zonder hart. Jammer.

• Aantal campingplaatsenMeer dan 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurTV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Centrale kookgelegenheidAanwezig

• Autovrij parkJa

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Sassabanek in Iseo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Sassabanek zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.