Camping Quai

+13/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7.5GoedScore uit 46 reviews
  • 6.6Staat v/h sanitair

• Rolstoel toegankelijk
Meer camping infoTonen op kaart

46 Reviews over Quai

• 7karin14-10-2021

Fijne relaxte camping

Een leuke camping met ruime plaatsen en veel groen. Geen strakke straatjes, maar een beetje rommelig. De plaatsen aan het water zijn fantastisch! Aardige campingeigenaren. Barretje met een kleine kaart, maar lekker om af te halen. Het stadje is lekker dichtbij met leuke restaurants. Sanitair is wat gedateerd, maar wel heel veel. Was leuk om het seizoen daar af te sluiten. Eigenaresse had een borrel met hapjes voor alle campinggasten georganiseerd.

• 8Janet24-08-2021

Mooie camping maar voor ons nooit weer.

Inrit naar de camping is erg smal en onoverzichtelijk omdat er een bocht in zit. Bij de receptie is geen ruimte om te parkeren met als gevolg dat het regelmatig vast staat omdat mensen aan het inchecken zijn en toch de auto met caravan of boot er neerzetten. Camping ligt schitterend aan het water. Water is helder maar er drijft veel gras etc in. Plekken zijn erg klein! Meerdere mensen konden de voortent er niet aanzetten. Camping bestaat voor 99% uit Duitse gasten. Er zijn veel honden op de camping die in het meer mogen zwemmen. Toiletgebouw is verouderd, douchedeuren zijn halve deurtjes, best vervelend als je lang bent. Toiletgebouw werd meerdere keren per dag goed schoongemaakt. Wij hadden de pech dat er een hele grote groep bevriende Duitsers op de camping stond die zich verzamelden op de plek naast ons en tot diep in de nacht lawaai maakten, overdag waren ze opgefokt en onvriendelijk naar andere gasten toe.

• 6Staat v/h sanitair
  • 10Tine Dörr19-05-2020

Fantastische en gastvrije camping 👌😃

Bij aankomst weet je het al, dit wordt een geweldige tijd op deze camping. De eigenaren vinden hun werk leuk en heten je welkom. De plaatsen zijn ruim, sanitair fantastisch, uitzicht adembenemend, bar/restaurant aan het water, broodjes-service en eigenaren zeer vriendelijk, gastvrij en hulpvaardig. Er is een speeltuintje voor de kleintjes, aan de rand van de camping kun je volleyballen, een groot parkeerterrein op de camping (veilig en niet in het zicht) en maar 10 minuten lopen naar het prachtige Iseo. Voor je boot is een boei beschikbaar die je van te voren moet bespreken. Ook kun je in de buurt een boot huren, die wordt dan gebracht en weer opgehaald. Wij zijn uitermate blij dat we deze camping ontdekt hebben, zijn hier al 4 keer geweest. Voor klein en groot de ideale camping om je vakantie te vieren.❤️👏👏

• 10Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair
  • 8San23-07-2019

Super relaxed

Heel relaxte sfeer. Direct aan het Iseo meer met een prachtig uitzicht. Leuk terras met kleine kaart, waar je ook broodjes kunt bestellen. Op loopafstand (15 min) van Iseo.

• 8Willemijn20-07-2018

Heerlijke vakantie gehad

Wij waren hier samen met familie! Dat was superleuk! Iseo is een prachtig gezellig mooi Italiaans dorp, op loopafstand van de camping. Het meer was heerlijk om in te zwemmen , er is alleen niet echt een strandje om te liggen of om te spelen. Alleen aflopend stenen pad. Dat was een minpunt. Wij zaten bij het washok dat was niet echt een leuke plek, en er liep vlak achter de rand van de camping een denderende trein. Familie van ons zat bijna aan het meer dus daar waren we vaak te vinden. Wel vaak bandjes en disco dus s'avonds wel lawaai. Ondanks de minpunten hebben we het hier heerlijk gehad, en gaan we zeker nog eens terug! Fijne vakantie allemaal!

• 8Brenda16-07-2018

Heerlijke vakantie!

De ligging van de camping is erg goed. Het meer is op loopafstand en je kunt heerlijk zwemmen in het meer. Het sanitair is in redelijke staat, alleen de deurtjes van de douche zijn erg klein (je kunt eroverheen kijken). We gaan nu voor het tweede jaar naar deze camping, omdat we vorig jaar zo'n heerlijke vakantie hebben gehad! De campingplekken zijn helaas een beetje klein, maar gelukkig mochten wij deels op het pad staan.

Al met al hebben we heel erg genoten en dit is zeker een camping om aan te raden! Wel optijd boeken😉

• 9Eetgelegenheden
  • 9Huijser27-06-2018

Super. Gezellige camping in een prachtige omgeving

We. Zijn hier voor het tweede jaar en blijven het een fantastisch gezellige ongedwongen camping vinden. Omgang met Italianen is ook heel gezellig . Geen stenge regels verschillende plekken met of zonder schaduw . Direct aan het meer alles kan . Personeel heel vriendelijk en de bar wordt gerund nu door een echtpaar die er alles aan doen om jou vakantie top te maken . Kleine snacks en pizza verkrijgbaar

Sanitair is wat verouderd maar wordt door 2 Italianen goed schoon gehouden . Grote douche en ruime wc geen muntjes

Stadje iseo is gezellig en kan je heerlijk shoppen .

Omgeving en meer prachtig wij zullen er echt nog vaker komen staat bovenaan ons lijstje van top camping

• 4Brouwer08-09-2017

Geen aanrader

Deze camping erg rommelig, we waren van plan om drie nachten te blijven, zijn echter na 1 nacht vertokken naar naastgelegen camping. Sanitair, erg vies. Positief wel vriendelijk personeel aan de receptie

• 3Staat v/h sanitair
  • 1Peters17-08-2017

Wij bleven niet langer dan één dag!

Wij kwamen hier op de gok naar toe in augustus, dat er plek was zegt al genoeg. Er is geen strand, alleen grote stenen waar je overheen moet om in het water van het meer te komen. Het sanitair is heel erg smerig, het wordt niet schoongemaakt. Er is geen wc papier, zowel bij de heren als bij de dames wc niet. Bij de deuren van de douche kan iedereen overheen kijken als hij/zij dat zou willen. Geen gelegenheid voor invalide. Wij zouden hier absoluut niet terug gaan.

• 4Eetgelegenheden
    • 1Staat v/h sanitair
  • 8zoovervantessa17-11-2016

Fantastische ligging aan het Iseomeer

In augustus hebben mijn vriend en ik twee nachten op Camping Quai gestaan. We hadden niet gereserveerd/geboekt, waardoor we helaas maar twee nachten terecht konden. Wat hadden we hier graag langer gebleven! We hadden een staanplaats die letterlijk aan het meer was, waardoor we een prachtig uitzicht hadden. Met een klein trappetje naar beneden konden we het schone water van het Iseomeer in. Bij het 'centrale' gedeelte van de camping, waar ook een bar is, is er een soort stenen trap/boulevard het water in gemetseld. Je kunt hier ook je boot te water laten. De faciliteiten op de camping zijn verder prima. Sanitair was goed en schoon, het barretje had prima drankjes. We hebben niet in het restaurant gegeten, maar het restaurant Osteria La Tana Dell' Orso in Iseo is een aanrader voor als je van authentiek Italiaans eten houdt. Let op: ze spreken in dit restaurant geen woord Engels.

• 8Staat v/h sanitair

Camping Quai info