Camping Iseo

Camping Iseo
7,4

48 reviews over Camping Iseo in het Nederlands

mooie plek met een te gek meer

ellen
31-8-2018

Top camping voor rustzoekers en watersporters. Aan groot meer. 1x per week een dansavond en verder rust. Klein restaurant met lekker simpel eten.

Erg leuk!

Carlijn
31-8-2018

Een heerlijk meer, je loopt er een stuk makkelijker in als bij het gardameer. Mooi uitzicht.

Verder is het minder toeristisch.

Prima voor uitstapjes naar Milaan, Bergamo.

Geweldig!

Ellie
14-8-2018

In het voorgaande kan ik me niet vinden.....superlocatie en zeer aardige mensen die altijd behulpzaam zijn en mee willen denken. Dat er regels zijn is prima en zorgt ook voor het fijne en rustige relaxte vakantie gevoel dat je hier op de camping zeker kunt beleven. Het sanitair is netjes en schoon. De camping wordt goed onderhouden. Wij zijn alleen maar vol lof over alles.

Nooit meer ondanks de fraaie liggen en het groen

Stomphorst
13-8-2018

Mooie groene camping met veel rust die wordt bestuurd als een kamp. (veel ge- en verboden). Wij hebben een appartement gehuurd wat netjes was. Wel waren er reglementen die en beroerd vertaald waren maar ook uitgaan van het slechtste in de mens; zo staat er onder andere in dat de eigenaar zich toegang mag verschaffen tijdens het verblijf (om te controleren); het gaat aan alle kanten over het fatsoenlijke heen. Zo loopt de oud eigenaresse gefrustreerd rond en presteerde het om mij de huid vol te schelden over een fout geparkeerde auto voor mijn appartement. Toen ze uitgeraasd was en ik vertelde dat het mijn auto niet was draaide ze om en liep verder. Geen klantenbinder. De airco (kw kosten worden separaat in rekening gebracht zonder vorm van controle en voor 50 ct per kw. De appartementen zijn snikheet en airco gebruik is daardoor onmisbaar. Totale kosten komen op € 140 p.n. zonder linnengoed. Je voelt je hier geen gast en niet welkom.

Zeker een aanrader

Renata
28-4-2018

Een heerlijke en mooie camping aan een fantastisch meer vriendelijk personeel en campingleiders. En genoeg te doen voor kinderen.

Anja Hartman Keune
31-1-2018

Een fantastische camping. Klein, maar met prima plaatsen op prachtig gras. Dat is de trots van de eigenaren. Zodra iemand weggaat wordt het gras gemaaid en besproeid. Het is een charme camping, geen faciliteiten voor kinderen. Wat wij heerlijk vinden. Perfect sanitair met onbeperkt warm water voor de afwas en de was. Klein strandje aan de camping, voldoet prima. De eigenaresse spreekt perfect Nederlands, gewoon geleerd van de gasten. Gastvrij ontvangst en in de lobby/bar verkopen ze heerlijke lokale wijnen. Het centrum van Iseo, heel gezellig, is op loop afstand. Je voelt je echt enorm welkom. Wij komen zeker graag terug. Kortom, een echte aanrader.

Ciao famiglia Zatti al fino alla prossima volta

Zeer tevreden

Brouwer
8-9-2017

Een keurig onderhouden groene en rustige camping.

Gelegen aan het meer.

Sanitair erg schoon en mooi.

Erg vriendelijke eigenaresse.

Een nadeel de plaatsen zijn niet erg ruim.

Een plek die je voor jezelf wilt houden 😊

De Jong
        29-8-2017

Mooi familiebedrijf. Wie zich als gast gedraagd, wordt als gast gewaardeerd. In hoogseizoen ouders met kinderen die zich gedragen en zichzelf kunnen vermaken. Geen blablablabla en campingburgemeesters. Geen vaste plekken. Veel verschillende nationaliteiten. Parkeerkelder voor auto's, zeer prettig bij hoge temperaturen, hagelbuien en tegen evt. diefstal. Veilig, kleinschalig, schoon en goed onderhouden. Op 500 meter lopen van boulevard, maar toch zeer rustig.

Uitstekend

Uitstend personeel en eigenaar Luca

Geweldig !!

Ellie
        30-8-2016

Superfijne camping. Heel aardige vriendelijke familie die deze camping runt. Schoon en net sanitair. Lekker rustig en wij hadden ook een mooie plaats met voldoende ruimte. Het allerenigste minpuntje was mee om te gaan en dat was dat het warm water vanaf 22.00 uur werd afgesloten voor de hele nacht. Mijn logica snapt deze maatregel niet op zo'n mooie rustige en nette camping niet. Maar regel is regel en dat is prima.....Wij gaan hier zeker nog terug komen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Iseo in Iseo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Iseo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.