Camping Iseo

Camping Iseo
7,3

43 reviews over Camping Iseo in het Nederlands

Anja Hartman Keune, 31-1-2018

Een fantastische camping. Klein, maar met prima plaatsen op prachtig gras. Dat is de trots van de eigenaren. Zodra iemand weggaat wordt het gras gemaaid en besproeid. Het is een charme camping, geen faciliteiten voor kinderen. Wat wij heerlijk vinden. Perfect sanitair met onbeperkt warm water voor de afwas en de was. Klein strandje aan de camping, voldoet prima. De eigenaresse spreekt perfect Nederlands, gewoon geleerd van de gasten. Gastvrij ontvangst en in de lobby/bar verkopen ze heerlijke lokale wijnen. Het centrum van Iseo, heel gezellig, is op loop afstand. Je voelt je echt enorm welkom. Wij komen zeker graag terug. Kortom, een echte aanrader.

Ciao famiglia Zatti al fino alla prossima volta

Zeer tevreden

Brouwer, 8-9-2017

Een keurig onderhouden groene en rustige camping.

Gelegen aan het meer.

Sanitair erg schoon en mooi.

Erg vriendelijke eigenaresse.

Een nadeel de plaatsen zijn niet erg ruim.

Een plek die je voor jezelf wilt houden 😊

De Jong, 29-8-2017

Mooi familiebedrijf. Wie zich als gast gedraagd, wordt als gast gewaardeerd. In hoogseizoen ouders met kinderen die zich gedragen en zichzelf kunnen vermaken. Geen blablablabla en campingburgemeesters. Geen vaste plekken. Veel verschillende nationaliteiten. Parkeerkelder voor auto's, zeer prettig bij hoge temperaturen, hagelbuien en tegen evt. diefstal. Veilig, kleinschalig, schoon en goed onderhouden. Op 500 meter lopen van boulevard, maar toch zeer rustig.

Uitstekend

Frits, 12-1-2017

Prima ligging

Gezellig

Prima en schoon sanitair

Uitstend personeel en eigenaar Luca

Geweldig !!

Ellie, 30-8-2016

Superfijne camping. Heel aardige vriendelijke familie die deze camping runt. Schoon en net sanitair. Lekker rustig en wij hadden ook een mooie plaats met voldoende ruimte. Het allerenigste minpuntje was mee om te gaan en dat was dat het warm water vanaf 22.00 uur werd afgesloten voor de hele nacht. Mijn logica snapt deze maatregel niet op zo'n mooie rustige en nette camping niet. Maar regel is regel en dat is prima.....Wij gaan hier zeker nog terug komen.

Heerlijk Appartement

marjok64, 17-8-2016

Is het een 'regeltjes-camping' misschien wel maar wellicht is de eigenaar door schade en schande wijs geworden ? Het is een heerlijke rustige kleine prachtige camping. De staplekken zijn misschien niet ruim, maar waar heb je dat wel in Italië ? De eigenaar is inderdaad erg zuinig op zijn gras en volgens mij hebben ze daarom ook het liefst campers en/of caravans en stellen ze het gebruik van een grondzeil voor je caravan niet erg op prijs. Wij hadden dit 'probleem' niet omdat we een appartement hadden gehuurd. Lekker ruim en modern, groot balkon aan zijkant en klein balkon aan voorzijde, beide met zitje.Vanwege de bomen op de camping konden we het meer helaas niet zien vanaf het balkon. Heerlijke badkamer en prima bed, klein keukentje met elektrische kookplaat + airco. Let op elektra is niet inclusief huur van appartement. Op loopafstand van het geweldige Iseo, auto in grote parkeergarage bij de camping. Kortom voor ons een erg geslaagd verblijf

Kleine idyllische camping

Yvonne, 10-8-2015

We hebben genoten van deze mooie groene camping. Toen we er waren was het nog niet superdruk, daardoor de ruimte om ons heen. Als camping vol staat zijn de plekken wel erg klein. Wel hadden we voldoende schaduw. Eigenaren zijn zeer zuinig op het gras, wat er toe leidt dat mensen na 4 dagen moeten verkassen. Hadden wij geen last van omdat we drie nachten bleven. Ze zijn zeer behulpzaam met op en van de plaats rijden van camper of caravan. Sanitair is prima!

Omgeving is prachtig, in het meer kun je fijn zwemmen en op loopafstand in het dorp zijn er leuke restaurants en koffie-tentjes.

Top locatie

Margreet, 9-8-2014

Rustige camping op loopafstand van het leuke dorp Iseo.We stonden aan het water wel luifel aan luifel maar genoeg ruimte richting het water.Super net sanitair en bij de receptie spreken ze goed nederlands.Onze kinderen 4,6 en 9 hebben genoten. Erg leuk is om een boot te huren voor een dag kun je bespreken bij de receptie!

Oplichterij

hans.dirven, 29-7-2014

Steriele camping met zeer slechte communicatie.

Na diverse mails te hebben gestuurd nooit bericht terug

Na telefonisch contact met toezegging met respons ook dat niet.

ongezellige camping.

Omdat we niet hadden gereserveerd kregen een klein plekje in de zon toegewezen voor 2 overnachtingen.

We kwamen zondagavond aan 20:00 en vertrokken 11:15 dinsdag naar de camping ernaast Punta D'oro, hier vriendelijke mensen en veel leukere camping.

Niet zoals ons verteld was door de bedriegster die ons had ingeschreven moesten we voor 2 nachten € 42 betalen maar € 117.

Ondanks het feit dat de camping half leeg stond er en niemand stond te wachten en we ook niet mochten blijven wel 1 extra nacht betalen omdat wij niet om 10:00 maar om 11:15 uitcheckten.

Nooit meegemaakt in 35 jaar camperen.

Camping Iseo, Oplichters en ga er Nooit meer heen.

Dit nooit meer

C.R. Adelerhof, 29-6-2014

Bij binnenkomst een paradijslijke uitstraling. Prachtige begroeiing en schitterend geplaveisde paden. Wij kregen met onze kleine buscamper een plekje op de tweede rij vanaf het meer. Plekken direct aan het meer waren gereserveerd zo werd ons verteld. Op dat moment waren er nog veel plaatsen beschikbaar. De volgende dag stroomde de camping langzaam vol en werden wij volledig ingebouwd door reuzencampers en caravans met de maximale lengte en dat op plekken van hooguit 40 tot 50 m2. Wij zagen rondom niets meer. Plekken aan het meer werden praktisch zonder uitzondering ingenomen door Duitsers, waarbij zeker niet iedereen had gereserveerd!!, kortom deze krijgen op deze camping duidelijk voorrang. Ook de zogenaamde kleine ligweide aangrenzend aan het meer wordt door deze grote en hoge campers inclusief motorboten ingelijfd. Jammer van deze mooi ogende camping. Wij zijn dan ook eerder vertrokken dan gepland. Wij raden deze camping af!!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Iseo in Iseo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Iseo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Iseo scoort een 7.28 uit 10 op basis van 48 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: