Camping Iseo

Camping Iseo aan het Lago d’Iseo is een ideale plek voor rustzoekers. Naast de wekelijkse dansavond wordt hier niet veel georganiseerd. Het personeel is vriendelijk en sommige spreken zelfs Nederlands. Eenvoudige maaltijden worden geserveerd in het restaurant. Overnachten op groene plaatsen direct aan het meer. Bréscia ligt 30 kilometer verderop.

51 reviews over Camping Iseo in het Nederlands

Fantastisch wat een rust!

Sylvia Oerlemans
8-6-2019

Prachtige camping direct aan het mooie Iseomeer. Super groen gras daar zijn broer en zus heel druk mee zo gauw iemand weggaat harken maaien en sproeien. Geen grootzeil toegestaan maar is met dit grastapijt ook niet nodig keurig sanitair . Veel rust en het is er stil. Plaatsen vinden wij wat klein en te dicht op elkaar. Prijs hoog € 32.50 per nacht in het voorseiz vrij hoog. Goede ligging je kunt lopend naar het dorpje Iseo ook fietsen is er schitterend rondje Iseomeer is 65 km..

Fantastisch!

Ingrid Schol
23-4-2019

Een heerlijke familie camping met pittoreske Italiaanse dorpjes.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2018

Mooie camping, Mooi meer en leuke omgeving.

Jefke
11-2-2019

Prachtige camping, mooi uitzicht over het meer, helder water en goede sanitaire voorzieningen. Voor degene die een hond meenemen de uitlaatmogelijkheid is matig. Auto kan niet bij de caravan maar moet in een overdekte garage. Dit is overigens niet erg , sommige campings lijken meer op een parkeerplaats. Je hebt de auto ook niet nodig het is ong. 10 minuten lopen naar het stadje Iseo. Uitstekende fietsmogelijkheden voor degene die graag fietsen, het is vrij vlak maar er kan ook stevig geklommen worden. Alles bij elkaar een mooie omgeving en een mooie camping.

mooie plek met een te gek meer

ellen
31-8-2018

Top camping voor rustzoekers en watersporters. Aan groot meer. 1x per week een dansavond en verder rust. Klein restaurant met lekker simpel eten.

Erg leuk!

Carlijn
31-8-2018

Een heerlijk meer, je loopt er een stuk makkelijker in als bij het gardameer. Mooi uitzicht. Verder is het minder toeristisch. Prima voor uitstapjes naar Milaan, Bergamo.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2018

Geweldig!

Ellie
14-8-2018

In het voorgaande kan ik me niet vinden.....superlocatie en zeer aardige mensen die altijd behulpzaam zijn en mee willen denken. Dat er regels zijn is prima en zorgt ook voor het fijne en rustige relaxte vakantie gevoel dat je hier op de camping zeker kunt beleven. Het sanitair is netjes en schoon. De camping wordt goed onderhouden. Wij zijn alleen maar vol lof over alles.

Nooit meer ondanks de fraaie liggen en het groen

Stomphorst
13-8-2018

Mooie groene camping met veel rust die wordt bestuurd als een kamp. (veel ge- en verboden). Wij hebben een appartement gehuurd wat netjes was. Wel waren er reglementen die en beroerd vertaald waren maar ook uitgaan van het slechtste in de mens; zo staat er onder andere in dat de eigenaar zich toegang mag verschaffen tijdens het verblijf (om te controleren); het gaat aan alle kanten over het fatsoenlijke heen. Zo loopt de oud eigenaresse gefrustreerd rond en presteerde het om mij de huid vol te schelden over een fout geparkeerde auto voor mijn appartement. Toen ze uitgeraasd was en ik vertelde dat het mijn auto niet was draaide ze om en liep verder. Geen klantenbinder. De airco (kw kosten worden separaat in rekening gebracht zonder vorm van controle en voor 50 ct per kw. De appartementen zijn snikheet en airco gebruik is daardoor onmisbaar. Totale kosten komen op € 140 p.n. zonder linnengoed. Je voelt je hier geen gast en niet welkom.

Zeker een aanrader

Renata
28-4-2018

Een heerlijke en mooie camping aan een fantastisch meer vriendelijk personeel en campingleiders. En genoeg te doen voor kinderen.

Gereisd Met oudere kinderen in Fri Jul 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Anja Hartman Keune
31-1-2018

Een fantastische camping. Klein, maar met prima plaatsen op prachtig gras. Dat is de trots van de eigenaren. Zodra iemand weggaat wordt het gras gemaaid en besproeid. Het is een charme camping, geen faciliteiten voor kinderen. Wat wij heerlijk vinden. Perfect sanitair met onbeperkt warm water voor de afwas en de was. Klein strandje aan de camping, voldoet prima. De eigenaresse spreekt perfect Nederlands, gewoon geleerd van de gasten. Gastvrij ontvangst en in de lobby/bar verkopen ze heerlijke lokale wijnen. Het centrum van Iseo, heel gezellig, is op loop afstand. Je voelt je echt enorm welkom. Wij komen zeker graag terug. Kortom, een echte aanrader. Ciao famiglia Zatti al fino alla prossima volta

Gereisd Met partner in augustus 2017

Zeer tevreden

Brouwer
8-9-2017

Een keurig onderhouden groene en rustige camping. Gelegen aan het meer. Sanitair erg schoon en mooi. Erg vriendelijke eigenaresse. Een nadeel de plaatsen zijn niet erg ruim.

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
      • SchaduwplaatsenAanwezig
      • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine

• Warme douchesAanwezig
      • Privé sanitair mogelijkJa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Iseo in Iseo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Iseo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.