Wellness hotel, Familiehotel, ZorghotelWeer vandaag27°18°

6 reviews over Hotel Iseo Lago in het Nederlands

Geen massa toerisme

Ellen
19-8-2018

Wat een prachtige omgeving. Een meer met kiezel en keien. Nauwelijks drukte en echt Italiaans. Mooie plaatsten en goede wijn.

Fantastisch!

Simone
23-6-2012

Heel leuk hotel, schitterende tuin en prima ruime slaapkamers. Wij hadden hp. 3 gangen, waar je bij iedere gang de keuze hebt uit 3 gerechten. Ruim voldoende en de ene keer smaakt het lekkerder dan de andere keer. Dat is persoonlijk. Als je iets niet lekker vindt vragen ze meteen of je soms iets anders wilt. Prima dus! Ontbijt heel keurig en van alles wat. Het personeel is ontzettend vriendelijk en behulpzaam. Je hoeft maar iets te vragen en het wordt geregeld. Er is ook een strandje (gras) aan het meer, erg leuk. Iseo is een gezellig stadje met een leuke boulevard. Een kwartier lopen, maar je kunt bij het hotel fietsen lenen. Wij hebben een TOP-vakantie gehad!

Gereisd Met partner in juni 2012

Mooi, luxe hotel, heerlijk voor een paar dagen...

K&L
17-8-2011

Hotel Iseolago is een mooi en comfortabel hotel aan het prachtige Iseo meer. In 10 minuten loop je naar het stadje de zeer uitnodigende terrasjes en restaurantjes. De hotelkamer had een balkon en was bijzonder schoon. Verder zijn er fijne zwembaden en een wellnesscenter. Het ontbijtbuffet is royaal en on-italiaans wat betreft de keuze.

Gereisd Met partner in Tue Aug 09 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

2008

mooi hotel slecht eten

Marianne en Frank Verblackt
11-10-2008

heel mooi hotel, vriendelijke bediening. warm eten slecht.alleen 'n lapje koud kalfsvlees met saus, is bij mij geen hoofdgerecht. voor de vegetariers, was er elke dag een omelet. ontbijt buffet was goed.

Gereisd Met partner in oktober 2008

mooie kamers , slecht eten

Marianne en Frank Verblackt
10-10-2008

Mooi hotel, we hadden echt een wauw moment. Echter het eten was super slecht. ontbijt goed, maar warm eten was slecht.

Gereisd Met partner in mei 2008

Prachtig Hotel met slechte keuken

P.M. Kiela
13-7-2008

Het vier sterren hotel Iseo Lago is een mooie lokatie met een prachtige tuin en mooi zwembad. Je ziet echter ook hier helaas niets van het meer, maar je kan via de camping naar een weide met stoeltjes en tafeltjes waar het klekker toeven is. Het baliepersoneel moet het echter wel vertellen en je de sleutel van het hek overhandigen. Jammer genoeg was er geen foldermateriaal over wat er te doen is in de omgeving. Je moet dit zelf maar uitzoeken in het dorp. Personeel was wel vriendelijk en beleefd. Het ontbijtbuffet was goed en het brood kwam gelukkig van de bakker, dus daaraan kon de kok niets verprutsen. Het diner-gebeuren was ver onder de maat en bij beoordeling zou het zelfs nog geen twee sterren halen. ( Een spiegelei met kaas dient niet als hoofdgerecht op het menu te staan. Ook snitzels en gefileerde tong, gepaneerd uit de diepvries en voor het oog het zelfde uitziend is een aanfluiting ) Voor kleine kinderen is niets, want ook daarmee wordt met eten geen rekening gehouden.

Gereisd Met partner in juli 2008

• Afstand tot strand200 m
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speeltuin

• Soort gerechtenGerechten voor gasten met allergieën, Italiaans, Lunchpakketten, Vegetarisch
  • Aantal cafés1

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesDokter, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Portier, Schoenpoetsservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportKanoën, Surfen, Zeilen
  • BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken
  • BalsportenBasketbal, Volleybal
  • FitnessAerobics, Fitness
  • TennisbaanAanwezig
  • Sport & SpelTafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Iseo Lago in Iseo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Iseo Lago zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.