Kleine hotelsWeer vandaag28°19°

15 reviews over Hotel I Due Roccoli in het Nederlands

prima hotel

jan
3-9-2012

een week verbleven. Kamers met parkzicht ruim en schoon. Eten in restaurant erg goed. Vriendelijk personeel. Kregen op een avond een grote fruitmand op de kamer met de complimenten van het hotel

Gereisd Met partner in augustus 2012

Uitstekend hotel op prachtige locatie

ingrid ganzeboom
20-8-2012

Prachtig uitzicht in een rustige omgeving. Goede service van de receptie medewerkers. Bediening restaurant heel vriendelijk maar spreken niet allemaal Engels.

Gereisd Met partner in Mon Aug 06 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

fantastische plek

ed ros
26-9-2011

Kamer met Parkzicht - ontbijt Iseo zicht - klant vriendelijk service perfect - niets op aan te merken komen hier zeker terug

Gereisd Met partner in september 2011

We hebben een aantal aanbieders voor I Due Roccoli voor je op een rij gezet:

Fantastische plek met zicht over het meer.

anc_hoekman
21-7-2011

Bijzonder goed hotel op mooie locatie. De kamers met meerzicht zijn zeker aan te bevelen. Echter een parasol op het balkon werd wel gemist. De kamers met meerzicht op de 1e etage hebben een gedeeltelijk overdekt terras/balkon. Het restaurant heeft een uitstekende keuken en bij verblijf op basis van halfpension wordt er een 4-gangen à la carte diner geserveerd. Vooraf een mooi glas Prosecco van het huis.

Gereisd Met partner in Sat Jul 02 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prachtige ligging in een romantische ongeving

Hans
12-7-2010

I Due Roccoli ligt geweldig! Boek vooral halfpension want dan kan je echt geweldig a la carte eten! Hoewel de kamers met meerzicht een fantastisch uitzicht hebben hebben niet alle kamers airco. Erg vervelend als het 35 graden of meer is! Zou ik oktober aangepast worden. Als een suite geboekt wordt krijg je er een prachtig groot terras bij met ligbedden. Slechts 19 kamers dus je moet wel zelf voor vermaak zorgen. Ligt ongeveer 7 kilometer "boven" Iseo.

Gereisd Met partner in juni 2010

Mooi gelegen hotel

RV
6-6-2010

Algemeen: Prima viersterrenhotel met als grootste pluspunt het uitzicht. Ligging: Het hotel ligt op de top van een heuvel. Enkele kamers, het terras en de ontbijtzaal hebben een schiterend uitzicht over het Lago d'Iseo. Service: Vriendelijke, engelssprekende receptie. Prijs/kwaliteit: Redelijk. Eten: Uitstekend restaurant. Doet wel wat chique aan. Beslist geen pizzeria. Kamers: De enkele kamers met meerzicht zijn beslist de moeite waard. Sanitair is aan vervanging toe. Kamers met meerzicht zijn zeer gehorig! Netjes ingericht. Schoon en zonder gebreken. Voldoende.

Gereisd Met partner in mei 2010

Geweldig uitzicht

Anneke
15-9-2009

Rustig, klein hotel met fantastisch uitzicht. Vriendelijk personeel. Ruime kamer met Lakeview en balkon met echt geweldig uitzicht (jammer van de erg harde stoelen, ondanks de kussens). Erg harde bedden. En ik houd van een bad maar als je er ook in moet douchen terwijl het bad daar niet eens echt voor gemaakt is, vind ik echt vreselijk! Geen wifi op de hotelkamer (wel in hotelzitkamer, niet gratis). Prima ontbijt met voldoende keuze (niet inbegrepen). Dineren bij kaarslicht met uitzicht op het park. Het uitzicht maakt alle kleine minpunten echt goed. Dus echt een aanrader. Het hotel biedt echter faciliteiten voor enorm grote feesten en ik zou er dan niet graag willen zitten. Maar ik neem aan dat ze je van tevoren waarschuwen als er een feest.

Gereisd Met partner in Tue Sep 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

fantastiche ligging/service, heerlijk eten/drinken

Let, peter en jelle
1-9-2009

Super hotel met goede kamers en werkelijk niks is teveel gevraagd. Super diner/ontbijt mogelijkheid met uitzonderlijk uitzicht op Iseo meer. Zeer vriendelijk personeel ook richting 6 maanden oude baby. Een absolute plek om nogmaals naar toe te gaan!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2009

Kan niet beter, gewoon perfect!

Monique
3-8-2009

Pure verwennerij! Lig je bij het zwembad, komt de kok zomaar met verse vruchtenspiesjes voor iedereen. Om 5 uur een lekker hapje met een glaasje champagne, zomaar! En natuurlijk heerlijk handdoeken bij het zwembad. Fantastisch restaurant (beter dan de beste restaurants in Iseo). Bedden zeer royaal en aircon indien gewenst. De eindafrekening is pas echt een feest: zijn ze wat vergeten....nee het klopt! Ach, gewoon top. Doen!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2009
2008

Zalig, rustig en prachtige ligging.

Greet Wouters
26-8-2008

Prachtig en rustig gelegen hotel, mooi zicht op het meer. Enorm vriendelijk personeel en lekkere keuken.

10 dagen in augustus 2008

Gereisd Met partner in augustus 2008

• VerzorgingHalfpension
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesFietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Krant, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenBoccia, Fietsen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel I Due Roccoli in Iseo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel I Due Roccoli zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.