Camping Del Sole (Glamping)

Camping Del Sole (Glamping)

7Goed

Italië, Lombardije, Iseo

7Goed

• 7.4Eetgelegenheden
  • 6.3Staat v/h sanitair

Camping Info

• Kinderopvang
Meer campinginfo

Camping Del Sole heeft een ideale ligging direct aan het Iseomeer en is de juiste keus als je op zoek bent naar levendigheid en gezelligheid. De camping is erg compleet met een zwembad, restaurant, animatie en bovendien is de camping autovrij. Stap op de mountainbike voor een rondje om het meer of neem de boot naar Monte Isola.

We hebben een aantal aanbieders voor Del Sole (Glamping) voor je op een rij gezet:

Selectcamp

274 reviews over Camping Del Sole (Glamping)

• 2017
    8Fam_Ros21-08-2017

Nederlandse enclave

Op de bonnefooi aangekomen. Mooie camping met van alles erop en eraan. Restaurantje, pizzabar, zwembad, tennisbanen etc en natuurlijk het Iseo meer zelf!

Veel vaste gasten hier met hoog ons-kent-ons gehalte. Camping is prima maar niet echt 'onze kop thee'

• 7Staat v/h sanitair

Met oudere kinderen

• 8Marleen Paques14-08-2017

Fijne camping

Een mooie verzorgde camping. Het personeel is vriendelijk en werken de gehele dag hard door. Het zwembad en animatie was voor ons perfect. In de omgeving zijn veel winkels, waaronder een Lidl. In Iseo zitten heerlijke winkeltjes waaronder slager en bakker Het is hier rustig, maar wel levendig en bruisend. Een heerlijke omgeving met prachtig water en leuke dorpjes. Het wier in het meer viel ons reuze mee en biet hinderlijk.

Wij hadden een gedateerde stacaravan via touroperator geboekt. Hij was schoon maar kan vernieuwd worden. Wat betreft de campingplaatsen. Deze zijn erg klein. Ik zou hier persoonlijk niet willen staan. Ook begrijp ik de klachten over de muziek van de naastgelegen camping. De caravans staan hier een stukje vanaf, maar als je kampeert dan kun je hier inderdaad veel hinder van hebben.

Al met al hebben wij hier een heerlijke tijd gehad. De 11 dagen vlogen voorbij, we kijken er met veel plezier op terug, zelfs met een beetje heimwee want het is er prachtig!

• 7Staat v/h sanitair

• 8Nel veenendaal12-08-2017

Super locatie

Heerlijke camping met ontzettend vriendelijk personeel en fantastisch restaurant.caravans ietwat verouderd,maar wordt aan gewerkt door deze de komende jaren te gaan vervangen.

• 7Huub09-08-2017

Niets voor ons

Het meeste over deze camping is al geschreven. Wat ons is opgevallen zijn de gedateerde sanitairgebouwen met erg kleine douches die ook niet echt schoon zijn. Ook toiletten en douches bij elkaar is niet prettig. Het zandstrand op de foto's ligt achter een kademuur en is niet echt een strand. De meeste mensen liggen op drukke grasveldjes op de camping en gaan via een soort boothelling het meer in. Tip: ga eerst naar je gereserveerde plaats kijken, wij hadden plaats 243 zonder schaduw aan de ingang van de parkeerplaats waar de hele dag auto's inrijden. Je moet het hele verblijf bij aankomst betalen wanneer de plaats niet bevalt wordt eerder weggaan een dure optie. Samengevat is het een camping waar genoeg te doen is voor jonge kinderen, het is er druk en rumoerig tot een uur of 1.00. Veel lawaai wordt ook veroorzaakt door de naastgelegen camping, containers wisselen om 6.45 uur en van de disco met trance tot 0.30 uur wordt je ook niet vrolijk. Wij zoeken volgend jaar iets rustigers

• 6Staat v/h sanitair

• 9gerrit van keulen05-08-2017

Prachtige camping

1 avond in de week is er erg veel lawaai op camping er naast

• 10Staat v/h sanitair

• 9C van Dongen05-08-2017

Mooie nette camping op mooie locatie

Fijne camping, stacaravan was volledig ingericht. Op loopafstand van het dorp. Mooi uitzicht over het meer. Mooie locatie voor uitstapjes. Goed restaurant en vriendelijke mensen. Fietsverhuur op de camping, ook elektrische fietsen.

• 8Fam .Soetaert03-08-2017

Goed tot zeer goed maar enkele minpunten

Top: *De camping is verkeersvrij, wat zeer fijn is als je kleine kinderen hebt die graag fietsen en steppen. Je kan wel bij je caravan om boodschappen uit te laden. *Wij verbleven in een prima stacaravan, enkel de koelkast is te klein voor grote gezinnen. *Kinderanimatie is top met vooral veel activiteiten voor kleine kinderen. De minidisco begint wel te laat voor het doelpubliek. *Wie allergisch is aan Nederlanders komt hier beter niet, want 95% van de gasten is noorderbuur. Kinderen maken zo wel makkelijk vriendjes. Flop: *Restaurant is goed, maar het winkeltje is schan-da-lig duur, zelfs naar campingwinkelnormen. *Zwembad is heel basic en niet leuk voor kleine kinderen die het peuterbad ontgroeid zijn. De minimumdiepte is 1m40 dus staan kunnen ze niet. Er is ook geen consequente houding naar badmutsgebruik toe, mensen zonder muts worden niet aangesproken. Niks van glijbaan ook.
    *Weinig privacy omdat alles op elkaar staat. Tip: eind juli is er een zeer mooi straattheaterfestival in Sarnico (ritje 10 minuten vanaf de camping)

• 10Janny01-08-2017

Het was een prachtige schone camping.

Alles was goed aan het plaatsje Iseo,leuke pleintjes,boulevard,heerlijke restaurantjes.en het meer ligt heel sprookjesachtig omgeven door bergen met dorpjes.in het midden het eilandje Isola. We komen hier nog eens terug!Top!!

• 10Staat v/h sanitair
    • 10Eetgelegenheden

• 5Edwin05-07-2017

Mooie camping maaarrrr

Camping is prima. Tot vandaag misschien wel compleet. Echter om 21.00 uur begon er een feest bij de naastgelgen camping. De muziek staat zo knetterhard en duurt tot 00.30 uur inclusief het afscheid van de gasten. Dit maakt dat del sole een stuk minder aantrekkelijk is. Dit schijnt een wekelijks terugkerend fenomeen te zijn. Op de camping moet het om 22.00 uur stil zijn, maar dit gaat werkelijk nergens over. Zonde. En wij zijn wel een feestje gewend hoor.

• 9Staat v/h sanitair

• 7Sandra22-06-2017

Druk en kleine plekken

Drukke volle camping. Zelfs in voorseizoen. Op het linkerveld veel lawaai overlast van de naastgelegen camping. Fijne douches. Schoon. Te klein zwembad en verplichte badmuts.

Selectcamp

20 tips over Camping Del Sole (Glamping)

• Marina, 24-06-2012

Restaurant op de camping is erg goed!! Heerlijke pizza's, pasta's en vooral de mixed grill vonden wij lekker.

Ook een heerlijk restaurant en ijssalon in Iseo: Leon D'ora.

• Joop en Rita, 16-06-2013

Neem mobiele airco mee. Je kunt er niet zonder.

• roestvessem, 17-09-2013

De wekelijkse markt op vrijdag in Iseo is leuk (vanaf de camping ongeveer 10 min. lopen). Met de trein ben je in 1 uur in Milaan.

50 vragen over Camping Del Sole (Glamping)

• Jolien, 09-02-2019

3 Ampere

Is 3 ampere genoeg voor de caravan en extra koelkast? Het lijkt mij zo weinig maar ik lees er geen klachten over.

• Mathilde, 02-08-2018

Muggen

Zijn er veel muggen op de camping?

• Erik, 05-07-2018

BBQ

Is barbecuen op kolen toegestaan op de camping?

Paul, 18-07-2018

Ja hoor, geen beperkingen