Kleine hotelsWeer vandaag20°15°
Camping Del Sole (Glamping)

Camping Del Sole heeft een ideale ligging direct aan het Iseomeer en is de juiste keus als je op zoek bent naar levendigheid en gezelligheid. De camping is erg compleet met een zwembad, restaurant, animatie en bovendien is de camping autovrij. Stap op de mountainbike voor een rondje om het meer of neem de boot naar Monte Isola.

We hebben een aantal aanbieders voor Del Sole (Glamping) voor je op een rij gezet:

260 reviews over Camping Del Sole (Glamping) in het Nederlands

Niet onze camping

Pascal Schipperheyn
12-8-2019

Het is niet onze camping. Het is voor ons gevoel een geldfabriek, elke vierkante centimeter is verhuurd. Daarnaast staan er veel mensen op de camping die ieder jaar terugkomen, waardoor er veel "kliekvorming" is.

Het sanitair vonden wij niet top. Het is verouderd (geen probleem voor ons) en vies (wel een probleem voor ons). Gedurende de dag hing er een penetrante geur en was het vies.

De ligging is heel mooi. Vanaf het "strand" kijk je over het meer, en heb je een fantastisch uitzicht. Aan het strand heb je een barretje, waar je gezellig wat kan drinken. Het strand is overigens een grasveld, je kan het meer in via een smalle toegang.

De animatie is top. Het team is continue bezig om de kinderen het naar hun zin te maken, en dat was super. Het restaurant op de camping is prima, de supermarkt is ruim maar duur.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2019

Het voelt als thuiskomen!

Marjan Looijenga
8-8-2019

Zomer 2019 was ons derde jaar op rij dat wij deze camping bezocht hebben. Omdat onze jongste nog maar 1,5 is hebben we net zoals vorig jaar een glamptent geboekt. Deze is zeer ruim opgezet en erg comfortabel. De ligging van deze tenten is ideaal. Dichtbij het meertje en de beachbar, waar je heerlijke cocktails kunt drinken voor prima prijzen! Voor de oudste (11 jaar) was er elke ochtend een voetbaltoernooi. Daarnaast was het zwembad voor hem een heerlijk verblijf (met duikbril zijn duiksticks opduiken). Met een hard balletje overgooien is niet toegestaan maar een strandbad is geen probleem en eventueel bij de badmeester te verkrijgen. De badmeesters zijn streng, echter niet storend en puur ten behoeve van ieders veiligheid. Verder is de camping erg overzichtelijk en niet al te groot. Er heerst een gemoedelijke sfeer en voor ons voelt het als thuiskomen. De vakantie gaat ook volgend jaar weer naar deze camping!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2019

Nooi meer

Danielle
4-8-2019

Nooit meer deze camping, wij hadden een grote plaats geboekt voor de tent . Had nummer 173 toegewezen gekregen . Mooi aan water . Een bootsteiger op de campingplaats zorgt te voor diverse problemen . Tevens een recreatieveldje voor de tent waardoor er geen privacy was ( ze liepen met de boot bijna door de tent heen . De vaste gasten ( Italianen) waren het er niet mee eens waar wij onze tafels hadden gezetten en zijn gaan klachten bij de receptie . Na drie dagen zijn wij hier weg gegaan . De camping kwam niet met een oplossing dat iedereen er tevreden mee zou kunnen zijn . Badmeester in het zwembad is ook heel streng er mag niet . Kort om nooit meer voor ons

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2019

Selectcamp

Leuk gehad, maar voor ons te druk

Manon
4-8-2019

Middelgrote camping. Kleine plaatsen zonder afscheiding, waardoor de camping erg druk, krap en rommelig aan doet. Geen strand direct aan het meer, je loopt het meer in dmv de stenen pad waar de boten het water in gaan. Meer wordt netjes schoon gehouden van water planten en is heel helder. Wel veel stenen op de bodem. Sanitair is verouderd en niet altijd schoon. Niet genoeg douches voor het hoogseizoen. Voetbalveld, Arena en tennisbaan erg leuk. Ook goed gebruikt door het animatie team voor één show in de week een voetbaltoernooi in de ochtend. Zwembad prima, maar je mag er geen bal of ander speelgoed gebruiken. Ook badmuts verplicht. Op loopafstand van dorp Iseo. Erg leuk dorpje net als Sarnico en Marone, Monte isola. Mooie omgeving, veel te doen in de omgeving. Leuk beachbarretje op de camping aan het meer. Winkel erg uitgebreid, maar heel duur. Goede pizzeria op de camping

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2019

Heerlijk!

Leonie Wijker
31-7-2019

het is een hele gezellige camping. Wel veel Nederlanders. Mooie plaatsen. Als het kan boek dan een grote plaats. Die zijn heel groot. Anders sta je op z’n Italiaans: heel dicht op elkaar. Voorzieningen heel goed. leuke mensen bij de receptie en in de restaurants!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2019

Verschrikkelijke badmeester

Anne
30-7-2019

De camping ligt aan het meer. Er is één opening, geen strandje ofzo waar kleine kinderen met water kunnen spelen. Wat wel fijn is, is dat er zand op de bodem ligt en het is er redelijk ondiep.

Iseo zelf is een leuk stadje, de stadjes in de omgeving vielen wat tegen. Soms bijna niemand op straat. Waterval bij piramides van Marone is een aanrader.

Onze kinderen gingen niet graag naar het zwembad vanwege de boze autoritaire badmeester. Je mocht er werkelijk niets. Zelfs springen in het water was verboden. Of op de rug zitten van je ouders... De manier waarop dit werd gecommuniceerd vonden we onbeschoft. Daarom gaan we hier niet weer naartoe. Veel andere gasten hoorden we er ook over klagen. Personeel bij de receptie, binnenkomst en winkel waren zeer gastvrij!

Animatie voor 7-10 jaar was er niet of nauwelijks (wel voetbal), ze vielen onder de kleine kinderen. Dat vonden we jammer.

Nooit meer en geen aanrader

Familie R
23-7-2019

Het is een verouderde camping. In het zwembad mag je niets. Niet duiken, niet springen enz. Sanitair is ontzettend vies. Pluspunt is het uitzicht op het meer. In de buurt vallen de dorpjes tegen. Vaak gesloten.

Heerlijk

Eva
23-6-2019

Mooie en nette camping, fantastische ligging. Wat minder zijn de wekelijkse disco en BBQ van naastgelegen ‘lido’. Onze kinderen waren weg van het zwembad en het superenthousiaste animatieteam! Houd er rekening mee dat er vrij veel muggen zijn.

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2019

Heerlijke week gehad.

Daphne
8-6-2019

Heerlijke week op de camping gehad. Onze zoon wilde nog wel langer blijven. Prima caravan alleen het bed is aan de kleine kant en wat ouder. Je rolde elke keer naar elkaar toe. Het zwembad moet verwarmd worden door de zon daardoor is het wat fris in het begin. Het jammere is wel dat je niet met een luchtbedje of ander speelgoed het zwembad in mag. Waardoor je snel uitgezwommen bent. Het meer zijn we niet in geweest. Dus daar geen mening over. Er zijn wel veel muggen helaas niets aan te doen alleen smeren met anti muggen spray. Animatie is erg leuk voor kleine kinderen met name Michiel viel erg in de smaak bij onze zoon.

Gereisd Met jonge kinderen in Fri Mar 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Geweldig!

Bianca
18-11-2018

We zijn voor het derde jaar naar deze camping geweest, het voelt als thuiskomen! Het ligt op een prachtige plek, direct aan het Iseomeer. Het is niet zo’n massale camping. Veel nationaliteiten, waaronder veel Nederlanders. Het ligt op loopafstand van het mooie dorpje Iseo, waar veel restaurantjes, barretjes en winkels zijn. De service van de camping is top! Het personeel is vriendelijk en de camping wordt heel netjes gehouden. Toiletgebouwen zijn netjes. Er is een voetbalkooi, een zwembad, leuke animatie, beachbar en een goed restaurant. De oudere jeugd gaat vaak ‘s avonds het dorp in en de jongere jeugd heeft het erg gezellig bij de voetbalkooi en pingpongtafel. Om 23 uur moet alles rustig zijn, daar wordt ook voor gezorgd door de bewakers. Kortom, een leuke camping op één van de mooiste plekken van Italië!

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2018

• Warme douchesAanwezig

• Autovrij parkJa
  • ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Del Sole (Glamping) in Iseo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Del Sole (Glamping) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.