Camping Del Sole (Glamping)

Camping Del Sole (Glamping)

7Goed

Italië, Lombardije, Iseo

7Goed

• 7.4Eetgelegenheden
  • 6.3Staat v/h sanitair

Camping Info

• Kinderopvang
Meer campinginfo

Camping Del Sole heeft een ideale ligging direct aan het Iseomeer en is de juiste keus als je op zoek bent naar levendigheid en gezelligheid. De camping is erg compleet met een zwembad, restaurant, animatie en bovendien is de camping autovrij. Stap op de mountainbike voor een rondje om het meer of neem de boot naar Monte Isola.

We hebben een aantal aanbieders voor Del Sole (Glamping) voor je op een rij gezet:

Selectcamp

274 reviews over Camping Del Sole (Glamping)

• 2018
    8Gertjan D24-05-2018

Leuke camping aan prachtig meer

De ligging van de camping is erg mooi aan het Iseomeer. De camping beschikt over meerdere soorten accommodaties. Er is een zwembad, restaurant, winkel, tennisbaan, multifunctioneel sportveld en aangelegd strand. Er is ook entertainment. Maar vooral veel en goed sanitair. Douchen met warm water is gratis, er zijn zeepdispensers bij de wasbakken en de toiletten hebben wc-papier. Eigenlijk kan ik geen dingen benoemen die niet goed waren, er is aan heel veel gedacht. Wel besef ik dat ik er in rustige periode was. Kan me voorstellen dat de camping ook erg druk is en dat er gebrek aan ruimte is bij het strand en het zwembad. Het dorp Iseo ligt op wandelbare afstand. Het is klein maar knus en de ligging aan het gelijknamige meer is prachtig. Neem vooral ook de moeite de oversteek te maken naar Monte Isola. Een prachtig eiland met leuke dorpjes en een hele uitdagende klim naar een kerk op het hoogste punt van het eiland.

• 9Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden

Alleenreizend

• Oude reviews

9Joren de Lange06-11-2008

Super!

Dit was het 9e jaar dat op Camping Del Sole ben geweest. Nu niet als gast, maar als lid van het animatieteam. Hierover heb ik enkele negatieve commentaren gelezen, Hierop even een anwoord, en verontschuldiging.. - Het veranderen van tijden heeft te maken met de chef-animatie (die volgend jaar weg is) die de tijden aanpaste aan zijn eigen wil. Nadat hier veel klachten over zijn binnengekomen (ook door de rest van het animatieteam) werd het weer teruggedraaid - Het meermalig omroepen beviel bij veel mensen juist wel, omdat er dan niet elke ochtend een te lang verhaal gehouden werd en er viel helaas niet met iedereen rekening te houden. - Voor de groep 14 - 18 was er altijd nog minder te doen op de camping. Ik heb geprobeerd zoveel mogelijk te organiseren, maar de baas van de camping wil zich vooral richten op families met jonge kinderen. Iseo is wel erg leuk voor deze leeftijdsgroep en deze groep is erg groot!

Al met al was het echt een SUPERJAAR! Ik hoop dat u het leuk vond.

• 10Staat v/h sanitair
    • 9Eetgelegenheden

Alleenreizend

Selectcamp

20 tips over Camping Del Sole (Glamping)

• Marina, 24-06-2012

Restaurant op de camping is erg goed!! Heerlijke pizza's, pasta's en vooral de mixed grill vonden wij lekker.

Ook een heerlijk restaurant en ijssalon in Iseo: Leon D'ora.

• Joop en Rita, 16-06-2013

Neem mobiele airco mee. Je kunt er niet zonder.

• roestvessem, 17-09-2013

De wekelijkse markt op vrijdag in Iseo is leuk (vanaf de camping ongeveer 10 min. lopen). Met de trein ben je in 1 uur in Milaan.

50 vragen over Camping Del Sole (Glamping)

• Jolien, 09-02-2019

3 Ampere

Is 3 ampere genoeg voor de caravan en extra koelkast? Het lijkt mij zo weinig maar ik lees er geen klachten over.

• Mathilde, 02-08-2018

Muggen

Zijn er veel muggen op de camping?

• Erik, 05-07-2018

BBQ

Is barbecuen op kolen toegestaan op de camping?

Paul, 18-07-2018

Ja hoor, geen beperkingen