Camping Del Sole (Glamping)

Camping Del Sole (Glamping)

7Goed

Italië, Lombardije, Iseo

7Goed

• 7.4Eetgelegenheden
  • 6.3Staat v/h sanitair

Camping Info

• Kinderopvang
Meer campinginfo

Camping Del Sole heeft een ideale ligging direct aan het Iseomeer en is de juiste keus als je op zoek bent naar levendigheid en gezelligheid. De camping is erg compleet met een zwembad, restaurant, animatie en bovendien is de camping autovrij. Stap op de mountainbike voor een rondje om het meer of neem de boot naar Monte Isola.

We hebben een aantal aanbieders voor Del Sole (Glamping) voor je op een rij gezet:

Selectcamp

274 reviews over Camping Del Sole (Glamping)

• 8Danielle11-08-2015

Geweldige vakantie gehad op Camping Del Sole !

Voor de eerste keer met mijn ouders naar deze camping gegaan. Mooie camping waar veel te doen is. Ik heb me geen moment verveeld. Het zwembad is leuk maar je moet wel een badmuts maar ach je bent niet de enige met een badmuts, dus wat maakt het uit? We hebben een keer op het gras bij het meer gelegen, niet heel veel plaats en het ligt er al snel vol. Zelf vonden we het meer ook niet zo fris ruiken en er lag veel wier. Vaker bij het zwembad gelegen, waar je ook vroeg moet zijn voor een ligbedje. Plaats Iseo is erg leuk, veel te doen in de omgeving. Onder andere aqua park op 3 km. Kortom een leuke vakantie gehad op deze camping !

• 8Staat v/h sanitair
    • 6Eetgelegenheden

• 3Jan09-09-2013

Nooit meer, lijkt wel een gevangenis

Jammer dat deze camping aan de buitenkant van Iseo ligt. Zie maar eens binnen te komen. Al ben je in een uur tijd voor de derde keer aan de poort verschenen bent en je wordt door zelfde persoon gesommeerd toch weer je pas te laten zien! De auto mag even op de camping maar moet er eigenlijk meteen weer af. Wel vreemd dat als je binnen wilt komen je door de hoofdpoort moet om vervolgens de halve camping over te moeten rijden om bij het parkeer terrein te komen buiten de camping.De gehele camping hangt vol bordjes met wat niet mag. Dus echt bij elke wc en douche, waterhaal plaats enz. Je mag niet over de camping lopen zonder je persoon pasje dus ook niet als je gaat zwemmen of naar het meer gaat, ja en ook voor ieder kind. Er rijdt een bewaker rond in de avond die sommeert stil te zijn. Gevolg dat er een soort van anarchie ontstaat. Veel lawaai. Zwembad is om te zwemmen en niet om te spelen. Het strand is geen strand maar een stukje camping waar een paar vrachtwagens zand gelost zijn.

• 7Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden

• 7Fam. Kloosterman, Alkmaar16-08-2007

Inderdaad mooi gelegen camping,prachtig uitzicht.Maar plekken bijzonder klein.Voor de tent (gehuurd via camping)net aan 1.20 om aan je terrastafel te zitten.Weinig privacy, maar de omgeving,het weer en de gezelligheid maakte alles goed. Leuke vakantie gehad, maar zou er niet weer heen gaan. Ook i.v.m. de ons-kent-ons sfeer van de mensen die er al jaren komen...

• 8Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden

• 9jan-willem28-06-2007

wij zijn er twee keer geweest. mooi meer, mooie camping met voor de kinderen(onze kinderen4,8,10) een leuk animatieteam(nederlandstalig). Gelukkig geen megacamping. Zwembad is goed verzorgd. En hebben heerlijk gegeten in het restaurant op de camping.

• 9mirjam23-06-2007

net terug van een weekje camping iseo. leuke camping en er is veel te doen. ik had een chalet geboekt, netjes en schoon. in het restaurant kun je goed eten voor een leuke prijs. er is veel te doen voor de kinderen en de kleine heeft zich prima vermaakt bij de happy disco. volgend jaar weer ??

• 7Frans, Mirjan & Tom01-09-2006

Wij zijn vanaf 11 juli 2 weken op Del Sole geweest en hebben voor het eerst "gecampeerd" in een tent. Prima vakantie gehad, heerlijk zwembad (zeker geen koud water), goed restaurant op de camping. Minpunt is de toegankelijkheid naar het meer, zeker voor kleine kinderen. Jammer dat je niet direct aan het water kunt zitten. Hele leuke animatie, de Happy Disco is een aanrader!

• 9Ellen Hans Yael en Noa28-08-2006

Wij vonden het een schitterende camping. Prachtige ligging en veel te doen vooral voor de kinderen. Het animatieteam was geweldig vooral de "Happy Disco" s-avonds. Wij hadden een chalet en daar waren we dik tevreden over het was schoon en nieuw ingericht.Twee minpuntjes: alles stond te dicht op elkaar en het zwembadwater was te koud!Ik denk dat wij nog wel een keer terug komen.

• 7Mirjam18-08-2006

Gisteren terug gekomen ban een vakantie op deze camping. Bij aankomst was het erg schrikken, iedereen erg dicht op elkaar en supervol. Er stonden ontzettend veel Nederlanders op de camping, naar onze zin teveel goedemorgen en weinig Bon Giorno. Douches waren alleen 's morgens erg vroeg of 's avonds laat warm. Doordat we leuke gezinnen ontmoet hebben een leuke tijd gehad. Maar voor ons volgend jaar ook geen Del Sole meer.

• 7Eva15-08-2006

Echt niet leuk om in een stacaravan bij je buren op schoot te moeten zitten. Geen privacy, geen rust als je buren jodelende kinderen hebben en constant de ruzies buiten uitvechten.

Ook het strand is te druk, dicht op elkaar. Airco is echt niet teluxe in die hete caravans. Iseo leuk omgeving ook maar del Sole nee voor ons niet meer

• 8Jolanda den Hartog05-08-2006

Zijn net terug van een vakantie op deze camping in een stacaravan. Prima geweest, veel nederlanders maar dat is voor de kids fijn. Onze jongens van 14 en 16 hebben zich heel goed vermaakt en hadden veel vrienden. Gezellige camping, ongedwongen sfeer. Minpunt is dat er geen echt strandje is aan het meer en airco zou geen overbodige luxe zijn in de caravans. Verder een hele gezellige vakantie gehad.

Selectcamp

20 tips over Camping Del Sole (Glamping)

• Marina, 24-06-2012

Restaurant op de camping is erg goed!! Heerlijke pizza's, pasta's en vooral de mixed grill vonden wij lekker.

Ook een heerlijk restaurant en ijssalon in Iseo: Leon D'ora.

• Joop en Rita, 16-06-2013

Neem mobiele airco mee. Je kunt er niet zonder.

• roestvessem, 17-09-2013

De wekelijkse markt op vrijdag in Iseo is leuk (vanaf de camping ongeveer 10 min. lopen). Met de trein ben je in 1 uur in Milaan.

50 vragen over Camping Del Sole (Glamping)

• Jolien, 09-02-2019

3 Ampere

Is 3 ampere genoeg voor de caravan en extra koelkast? Het lijkt mij zo weinig maar ik lees er geen klachten over.

• Mathilde, 02-08-2018

Muggen

Zijn er veel muggen op de camping?

• Erik, 05-07-2018

BBQ

Is barbecuen op kolen toegestaan op de camping?

Paul, 18-07-2018

Ja hoor, geen beperkingen