Camping Del Sole (Glamping)

Camping Del Sole (Glamping)

7Goed

Italië, Lombardije, Iseo

7Goed

• 7.4Eetgelegenheden
  • 6.3Staat v/h sanitair

Camping Info

• Kinderopvang
Meer campinginfo

Camping Del Sole heeft een ideale ligging direct aan het Iseomeer en is de juiste keus als je op zoek bent naar levendigheid en gezelligheid. De camping is erg compleet met een zwembad, restaurant, animatie en bovendien is de camping autovrij. Stap op de mountainbike voor een rondje om het meer of neem de boot naar Monte Isola.

We hebben een aantal aanbieders voor Del Sole (Glamping) voor je op een rij gezet:

Selectcamp

274 reviews over Camping Del Sole (Glamping)

• 9gaby11-11-2013

Fantastische ligging

De camping ligt op loop afstand van Iseo wat een erg gezellig dorp is, ook is het een prachtige camping met veel mogelijkheden. Het personeel is erg vriendelijk.

• 9Staat v/h sanitair

• 10yoshka20-08-2011

mooie camping

camping del sole is een mooi geweldige camping zowel geschikt voor kinderen als oudere mensen er is veel vermaak voor de kinderen elke avond kinder disco en elke woensdag avond circus waar in ze veel leren als ze mee willen doen ik vind het een leuek mooie en geweldige camping ik kom er al voor het 8e jaar

• 10Staat v/h sanitair

• 4Hellen06-09-2010

geen service bij de receptie

Best leuke camping, gelegen in een rustig, maar gezelli dorp. Het eten en de sevice in de pizzaria was goed. Wat alleen erg jammer is dat de service bij de receptie ver onder maat is. Er werken daar enkele dames die er overduidelijk geen zin meer in hebben. Het begon al bij het inchecken. Een chagerijnige receptionist die heeft os de plattegrond gegeven zonder verdere uitleg en zonder fijne vakantie te wensen. Een telefoonnummer of adres is teveel gevraagd om op te zoeken. Ook kon er geen toeristsche info gegeven worden.

Bij het uithecken was het nog erger. De tent werd gecontroleerd door een vrouw die ook niets heeft gevraagd hoe wij het hebben gehad. Tevens mistten er een paar dingen uit onze huurtent die wij nooit hebben gebruikt of gezien. Daar moesten wij zonder verklaring voor betalen. Toen wij dit hebben gemeld werden wij uitgelachen en werd er gezegd dat ze altijd vriendelijk zien en werd er niets mee gedaan.

dus nooit weer deze camping

• 7Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden

• 9nadiavdende06-08-2010

heerlijk

we hebben op deze camping wat jaren gesleten ! wat een geweldige camping super kindvriendelijk en een prachtig meer ! het restaurant op de camping is heerlijk, lekkere pizza het dorp is op 5 a 10 min lopen en er is 1x per week een grote markt ! tot volgend jaar !

• 7Staat v/h sanitair
    • 9Eetgelegenheden

• 8Angelo11-07-2009

Nooit meer

De camping zelf was heel netjes. Ook op het restaurant, de bar en het winkeltje was niets aan te merken. Het enige minpunt is de bediening aan de receptie. De 2 nedelandse vrouwen, met name Jacqueline en Carla, zijn ronduit onvriendelijk en bieden zelfs in een noodgeval gaan hulp aan.

• 8Staat v/h sanitair

• 8Verburgh17-08-2007

Een gezellige camping uiterst geschikt voor gezinnen met kinderen van alle leeftijdsgroepen. Geen overbevolkte toestanden. Mooi strand met bar en verzorgd zwembad. Geen nachtlawaai. Restaurant op camping lekker en niet duur.

• 8Staat v/h sanitair
    • 9Eetgelegenheden

Selectcamp

20 tips over Camping Del Sole (Glamping)

• Marina, 24-06-2012

Restaurant op de camping is erg goed!! Heerlijke pizza's, pasta's en vooral de mixed grill vonden wij lekker.

Ook een heerlijk restaurant en ijssalon in Iseo: Leon D'ora.

• Joop en Rita, 16-06-2013

Neem mobiele airco mee. Je kunt er niet zonder.

• roestvessem, 17-09-2013

De wekelijkse markt op vrijdag in Iseo is leuk (vanaf de camping ongeveer 10 min. lopen). Met de trein ben je in 1 uur in Milaan.

50 vragen over Camping Del Sole (Glamping)

• Jolien, 09-02-2019

3 Ampere

Is 3 ampere genoeg voor de caravan en extra koelkast? Het lijkt mij zo weinig maar ik lees er geen klachten over.

• Mathilde, 02-08-2018

Muggen

Zijn er veel muggen op de camping?

• Erik, 05-07-2018

BBQ

Is barbecuen op kolen toegestaan op de camping?

Paul, 18-07-2018

Ja hoor, geen beperkingen