Camping Del Sole (Glamping)

Camping Del Sole (Glamping)

7Goed

Italië, Lombardije, Iseo

7Goed

• 7.4Eetgelegenheden
  • 6.3Staat v/h sanitair

Camping Info

• Kinderopvang
Meer campinginfo

Camping Del Sole heeft een ideale ligging direct aan het Iseomeer en is de juiste keus als je op zoek bent naar levendigheid en gezelligheid. De camping is erg compleet met een zwembad, restaurant, animatie en bovendien is de camping autovrij. Stap op de mountainbike voor een rondje om het meer of neem de boot naar Monte Isola.

We hebben een aantal aanbieders voor Del Sole (Glamping) voor je op een rij gezet:

Selectcamp

274 reviews over Camping Del Sole (Glamping)

• 8Su01-09-2019

Uitstekend

Verblijf was in Stacaravan Exclusive Select 2 slk airco. Een stacarvan mèt airco is zeer aan te raden voor de warme zomerdagen. Genoeg te doen op de camping (animatie, sporten, meertje) en in de omgeving (Bergamo, Iseo, Monte Isola) Heerlijk gegeten in het restaurant.

Kennissen zijn onverwachts ook 2 dagen met de camper op de caping gebleven. Dat was ook een succes!

Al met al een mooie ervaring.

• 8Familie28-08-2019

Erg leuke vakantie

Camping del Sole is een prettige familiecamping. Wij zaten in een stacaravan van touroperator met airco wat met de warmte erg prettig was. Stacaravans staan redelijk kort op elkaar maar vonden wij niet vervelend. Camping had een mooi groot ruim zwembad waar je rustig kunt zwemmen. Voor meer vertier kon je terecht in het warme Iseomeer, waarbij je via het betonpad voor de boten het water in kon. Was helemaal prima. Er was zowel een klein gras als zandstrand, beide niet al te groot. Op de camping was uitgebreide animatie voor de jongere jeugd met oa kids disco elke avond. Op de camping is een goed restaurant waar je voor prima prijzen lekker kunt eten. Campingwinkel is erg duur. Wel broodjes verkrijgbaar tegen normale prijzen en binnen vijf minuten van camping is grote supermarkt. Wel lastig was het dat je over het campingterrein en een smal tunneltje steeds naar de parkeerplaats moet. Omgeving met Iseo, Bérgamo en Brescia is leuk.

• 7Staat v/h sanitair

• 9Fam. Raffenberg23-08-2019

Leuke, gezellige camping in mooie omgeving

Wij zijn in aug. op deze camping geweest met een eigen tent. De omgeving is prachtig en niet te toeristisch. Er is genoeg te doen. De plekken liggen dicht op elkaar zonder afscheiding maar wij vonden dit helemaal geen probleem en zo ontstaat er snel een leuk praatje met de buren.

Het zwembad voor kleine kinderen is super fijn! Het is niet te diep en erg overzichtelijk zelf als het druk is. Het zwembadwater word per dag meerdere malen getest. Een badmuts is wel verplicht maar zo blijft het water schoon en haarvrij.

Het anitmatieteam was erg leuk en er werden veel activiteiten met en voor de kinderen georganiseerd. Ook liepen ze elke morgen even over de camping om goedemorgen te zeggen.

Het Sanitair is wat aan de oude kant en er mogen wat douches en wc's bij dit is nu wat aan de schaarse kant, zeker in het hoogseizoen.

Minpunt is wel dat de campingwinkel heel duur is maar er zijn genoeg supermarkten op loop/fiets/rij afstand.

• 6Laura18-08-2019

Fijne vakantie gehad, maar voor ons geen 2e keer.

Wij hebben een 6 persoons chalet gehuurd op dit park. De accommodatie is op zich prima, redelijk goede bedden en het is er schoon. Wat ons erg tegenviel is dat je geen enkele privacy had op je terras. Aan alle kanten heb je buren die heel erg dicht op je zitten. Als je van een campinggevoel houdt dan is dat wellicht fijn, maar voor ons was dit een erge tegenvaller. Strand dat bij de camping hoort vonden wij helemaal niks, dit lag bomvol met allemaal Nederlanders. Wij gingen iets verderop naar een strandje waar het rustiger was buiten de camping. Dit was op loopafstand. Auto moet je buiten de camping parkeren. Plaats iseo is leuk en goed te voet te bereiken. Omgeving is erg mooi. Zwembad op de camping is mooi. Wij hebben geen last gehad van een te strenge badmeester. Wij zijn 2 weken op Camping del Sole geweest, maar zullen hier niet opnieuw naartoe gaan.

• 7Eetgelegenheden

• 4Familie13-08-2019

Tegenvaller

De ligging van de camping is prachtig! Mooi uitzicht. Er is geen strandje zoals ze wel vertellen. Dat is een afgezet stuk van de camping waarop geel zand is gestort. Sanitair is ontzettend smerig en oud. Wordt door jonge meiden schoon gemaakt die het drukker met hun telefoon en elkaar hebben. In het zwembad mag je niet springen, niet duiken en niet met een balletje overgooien. Winkeltje is ontzettend duur. Veel Italiaanse camping winkels gezien maar deze was echt overdreven duur. Savonds nog lang onrustig op de camping. Omgeving mooi. Voor ons niet weer!

• 6Eetgelegenheden
    • 3Staat v/h sanitair

• 9Marjan Looijenga08-08-2019

Het voelt als thuiskomen!

Zomer 2019 was ons derde jaar op rij dat wij deze camping bezocht hebben. Omdat onze jongste nog maar 1,5 is hebben we net zoals vorig jaar een glamptent geboekt. Deze is zeer ruim opgezet en erg comfortabel. De ligging van deze tenten is ideaal. Dichtbij het meertje en de beachbar, waar je heerlijke cocktails kunt drinken voor prima prijzen! Voor de oudste (11 jaar) was er elke ochtend een voetbaltoernooi. Daarnaast was het zwembad voor hem een heerlijk verblijf (met duikbril zijn duiksticks opduiken). Met een hard balletje overgooien is niet toegestaan maar een strandbad is geen probleem en eventueel bij de badmeester te verkrijgen. De badmeesters zijn streng, echter niet storend en puur ten behoeve van ieders veiligheid. Verder is de camping erg overzichtelijk en niet al te groot. Er heerst een gemoedelijke sfeer en voor ons voelt het als thuiskomen. De vakantie gaat ook volgend jaar weer naar deze camping!

• 6Manon04-08-2019

Leuk gehad, maar voor ons te druk

Middelgrote camping. Kleine plaatsen zonder afscheiding, waardoor de camping erg druk, krap en rommelig aan doet. Geen strand direct aan het meer, je loopt het meer in dmv de stenen pad waar de boten het water in gaan. Meer wordt netjes schoon gehouden van water planten en is heel helder. Wel veel stenen op de bodem. Sanitair is verouderd en niet altijd schoon. Niet genoeg douches voor het hoogseizoen. Voetbalveld, Arena en tennisbaan erg leuk. Ook goed gebruikt door het animatie team voor één show in de week een voetbaltoernooi in de ochtend. Zwembad prima, maar je mag er geen bal of ander speelgoed gebruiken. Ook badmuts verplicht. Op loopafstand van dorp Iseo. Erg leuk dorpje net als Sarnico en Marone, Monte isola. Mooie omgeving, veel te doen in de omgeving. Leuk beachbarretje op de camping aan het meer. Winkel erg uitgebreid, maar heel duur. Goede pizzeria op de camping

• 6Eetgelegenheden

• 6Anne30-07-2019

Verschrikkelijke badmeester

De camping ligt aan het meer. Er is één opening, geen strandje ofzo waar kleine kinderen met water kunnen spelen. Wat wel fijn is, is dat er zand op de bodem ligt en het is er redelijk ondiep.

Iseo zelf is een leuk stadje, de stadjes in de omgeving vielen wat tegen. Soms bijna niemand op straat. Waterval bij piramides van Marone is een aanrader.

Onze kinderen gingen niet graag naar het zwembad vanwege de boze autoritaire badmeester. Je mocht er werkelijk niets. Zelfs springen in het water was verboden. Of op de rug zitten van je ouders... De manier waarop dit werd gecommuniceerd vonden we onbeschoft. Daarom gaan we hier niet weer naartoe. Veel andere gasten hoorden we er ook over klagen. Personeel bij de receptie, binnenkomst en winkel waren zeer gastvrij!

Animatie voor 7-10 jaar was er niet of nauwelijks (wel voetbal), ze vielen onder de kleine kinderen. Dat vonden we jammer.

• 8Eetgelegenheden

• 2Familie R23-07-2019

Nooit meer en geen aanrader

Het is een verouderde camping. In het zwembad mag je niets. Niet duiken, niet springen enz. Sanitair is ontzettend vies. Pluspunt is het uitzicht op het meer. In de buurt vallen de dorpjes tegen. Vaak gesloten.

• 2Eetgelegenheden
    • 1Staat v/h sanitair

• 8Eva23-06-2019

Heerlijk

Mooie en nette camping, fantastische ligging. Wat minder zijn de wekelijkse disco en BBQ van naastgelegen ‘lido’. Onze kinderen waren weg van het zwembad en het superenthousiaste animatieteam! Houd er rekening mee dat er vrij veel muggen zijn.

• 8Eetgelegenheden

Selectcamp

20 tips over Camping Del Sole (Glamping)

• Marina, 24-06-2012

Restaurant op de camping is erg goed!! Heerlijke pizza's, pasta's en vooral de mixed grill vonden wij lekker.

Ook een heerlijk restaurant en ijssalon in Iseo: Leon D'ora.

• Joop en Rita, 16-06-2013

Neem mobiele airco mee. Je kunt er niet zonder.

• roestvessem, 17-09-2013

De wekelijkse markt op vrijdag in Iseo is leuk (vanaf de camping ongeveer 10 min. lopen). Met de trein ben je in 1 uur in Milaan.

50 vragen over Camping Del Sole (Glamping)

• Jolien, 09-02-2019

3 Ampere

Is 3 ampere genoeg voor de caravan en extra koelkast? Het lijkt mij zo weinig maar ik lees er geen klachten over.

• Mathilde, 02-08-2018

Muggen

Zijn er veel muggen op de camping?

• Erik, 05-07-2018

BBQ

Is barbecuen op kolen toegestaan op de camping?

Paul, 18-07-2018

Ja hoor, geen beperkingen