Kleine hotelsWeer vandaag20°11°
7,1

Camping Del Sole heeft een ideale ligging direct aan het Iseomeer en is de juiste keus als je op zoek bent naar levendigheid en gezelligheid. De camping is erg compleet met een zwembad, restaurant, animatie en bovendien is de camping autovrij. Stap op de mountainbike voor een rondje om het meer of neem de boot naar Monte Isola.

We hebben een aantal aanbieders voor Del Sole (Glamping) voor je op een rij gezet:

68 reviews over Camping Del Sole (Glamping) in het Nederlands

Voor ons de ideale camping.

Alfred
5-9-2019

Gezellige camping met een mooie mix van Nederlanders, Duitsers, Italianen, Denen. Wij hadden een grote kampeerplek met water. Camping wordt, dagelijks, goed onderhouden. Tuinmannen houden de beplanting netjes. Winkeltje is inderdaad goed aan de prijs, maar voor het halen van broodjes of vergeten boodschappen prima. Restaurant is goed, qua kwaliteit/prijs verhouding. Beachbar kun je heerlijk zitten voor ontbijt/lunch/snack. Vriendelijke bediening. Iseo en Conad supermarkt op loopafstand. In de omgeving genoeg te zien/doen

Voor herhaling vatbaar

YdH
27-8-2019

Kleine camping, mooi gelegen aan het meer en op loopafstand van het dorpje Iseo

Heerlijke vakantie!

Judith
27-8-2019

Mooie camping. Veel Nederlanders maar ook Duitsers, Denen, Spanjaarden en Italianen zelf. Wij hebben 3 weken op een grote plek gestaan met onze vouwwagen. Plaats nummer 138 is een aanrader. Meer is heerlijk om in te zwemmen. Tot aan de boeien kun je er staan dus veilig met de kinderen. Strandje is wel heel druk. Ondanks de strenge badmeester is het zwembad heerlijk. Badmuts is verplicht en je mag niet duiken of springen. Leuk en enthousiast animatie team. Oudere jeugd (vanaf 14 jaar) trekt 's avonds met een grote groep jeugd naar iseo. Iseo is ong 10 min lopen. Veel leuke winkeltjes, restaurantjes en heerlijke ijswinkeltjes. Pizzeria Il ginepro ligt bovenop de berg met een geweldig uitzicht over het meer. Als je een pizza af wil halen is Pizzeria Di Porta Del Campo een aanrader. Sanitair op de camping prima. Warme douches en over het algemeen schoon. Mooie omgeving en genoeg te doen. Niet mega-toeristisch. Wel dure camping.

Selectcamp

Prima camping in prachtige omgeving

Susana
15-8-2019

Mooi gelegen camping aan het Iseomeer grenzend aan het gezellige plaatsje Iseo. Toegang tot het meer via een soort asfaltweggetje. Ligplekken (op gras of zand) achter betonnen muurtje. Er is een voetbalveld, algemeen sportveld, een tennisbaan (tegen betaling) en één pingpongtafel. Op zich prima zwembad (badmuts) maar je mag er niet in springen of in spelen. Om 23.00 uur waarschuwt de security als er te hard gepraat wordt ook als de kinderen te luidruchtig een spelletje speelden op de veranda. Leuk restaurantje en op de camping en aan het meer. Oudere jeugd gaat Iseo in, tieners hebben na 23.00 uur niet echt een hangplek meer op de camping. Mooi gebied voor cultuur (Verona, Milaan, Brescia, Bergamo) maar ook voor natuur (wandelen en fietsen) en ontspanning (zwemmen meer).

Niet onze camping

Pascal Schipperheyn
12-8-2019

Het is niet onze camping. Het is voor ons gevoel een geldfabriek, elke vierkante centimeter is verhuurd. Daarnaast staan er veel mensen op de camping die ieder jaar terugkomen, waardoor er veel "kliekvorming" is.

Het sanitair vonden wij niet top. Het is verouderd (geen probleem voor ons) en vies (wel een probleem voor ons). Gedurende de dag hing er een penetrante geur en was het vies.

De ligging is heel mooi. Vanaf het "strand" kijk je over het meer, en heb je een fantastisch uitzicht. Aan het strand heb je een barretje, waar je gezellig wat kan drinken. Het strand is overigens een grasveld, je kan het meer in via een smalle toegang.

De animatie is top. Het team is continue bezig om de kinderen het naar hun zin te maken, en dat was super. Het restaurant op de camping is prima, de supermarkt is ruim maar duur.

Nooi meer

Danielle
4-8-2019

Nooit meer deze camping, wij hadden een grote plaats geboekt voor de tent . Had nummer 173 toegewezen gekregen . Mooi aan water . Een bootsteiger op de campingplaats zorgt te voor diverse problemen . Tevens een recreatieveldje voor de tent waardoor er geen privacy was ( ze liepen met de boot bijna door de tent heen . De vaste gasten ( Italianen) waren het er niet mee eens waar wij onze tafels hadden gezetten en zijn gaan klachten bij de receptie . Na drie dagen zijn wij hier weg gegaan . De camping kwam niet met een oplossing dat iedereen er tevreden mee zou kunnen zijn . Badmeester in het zwembad is ook heel streng er mag niet . Kort om nooit meer voor ons

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2019

Heerlijk!

Leonie Wijker
31-7-2019

het is een hele gezellige camping. Wel veel Nederlanders. Mooie plaatsen. Als het kan boek dan een grote plaats. Die zijn heel groot. Anders sta je op z’n Italiaans: heel dicht op elkaar. Voorzieningen heel goed. leuke mensen bij de receptie en in de restaurants!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2019

Geweldig!

Bianca
18-11-2018

We zijn voor het derde jaar naar deze camping geweest, het voelt als thuiskomen! Het ligt op een prachtige plek, direct aan het Iseomeer. Het is niet zo’n massale camping. Veel nationaliteiten, waaronder veel Nederlanders. Het ligt op loopafstand van het mooie dorpje Iseo, waar veel restaurantjes, barretjes en winkels zijn. De service van de camping is top! Het personeel is vriendelijk en de camping wordt heel netjes gehouden. Toiletgebouwen zijn netjes. Er is een voetbalkooi, een zwembad, leuke animatie, beachbar en een goed restaurant. De oudere jeugd gaat vaak ‘s avonds het dorp in en de jongere jeugd heeft het erg gezellig bij de voetbalkooi en pingpongtafel. Om 23 uur moet alles rustig zijn, daar wordt ook voor gezorgd door de bewakers. Kortom, een leuke camping op één van de mooiste plekken van Italië!

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2018

Ik zou deze clamping niet aanraden

Natalie
8-10-2017

Wij zaten in een lodge suite tent van touroperator. De plek waar de tent stond was de aller slechtste plek van de camping. We stonden tegen over de wasbakken waar de hele dag iedereen van de camping zijn/haar afwas kwam doen.Met gevolg de hele dag herrie voor je tent.In dit gebouw zaten ook de douches en toiletten dus altijd druk. In de avond gingen de tl balken aan die de hele nacht in je tent schenen waardoor het niet donker werd in je tent.In de ochtend tussen 6.15 en 6.30 begonnen ze met schoonmaken van de wasbakken waardoor je vroeg wakker werd. De camping is niet super groot maar iedere cm wordt benut dus alles bovenop elkaar. Deze tenten zijn de duurste die er te huur zijn (171 euro per nacht!!) en staan op de aller slechtste plek. De plekjes bij het meer om te zonnen zijn erg klein,je hebt het gevoel dat je bij andere camping gasten voor de deur zit.Er is wel 1 plus punt......het restaurant.Heerlijk eten en vriendelijk personeel.Ik ben iemand die van te voren altijd reviews lees en had echt niet zo negatief geweest als onze logde suite op een andere plek had gestaan.Maar boek deze tent niet!!!! Zonde van je geld.En klagen helpt ook niet,ze hadden geen andere oplossing.Het stadje Iseo is wel erg leuk en loop je in 10 min naar toe. Wij zijn veel weg van de camping geweest om de drukte voor de tent te ontlopen. Grote outlet in de buurt, zeker een aanrader!!! Mooi opgezet met prachtige winkels en ruim aanbod. Een rondje rond het meer is ook leuk,lekker ijsje eten in een ander gezellig stadje.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2017

Relaxt, mooie omgeving, prima camping. Aanrader!

Fam. Dokter
10-9-2017

De camping is keurig, zeker de stacaravans staan op nette plaatsen in een straatje. Een eigen veranda, voldoende ruimte. De auto op de parkeerplaats. De medewerkers zijn erg aardig, doen er alles aan om het je naar de zin te maken en om de camping netjes te houden.

Een zandstrand is er niet, je bereikt het meer via een helling (asfaltstrookje tot in het water), langs het meer is er wel een zand- en grasweide/zonneweide. Het meer is fantastisch. Geen waterplanten voor de kust, dit wordt opgeruimd. Een zandbodem met een enkel steentje.

De omgeving is prachtig, veel leuke dorpjes, markten en iets verder weg, op circa 50 km., Bergamo met de prachtige Citta Alta (bovenstaand. De Citta Alta bereik je makkelijk via de Funicolare (kabelbaantje, een kaartje kost € 1,30).

Het Lago d'Iseo is prachtig, met in het meer het eiland Monte Isola. Zeker een bezoekje waard. Maar ook een dagtocht over het meer langs veel verschillende plaatsjes is erg leuk en niet duur. Kinderen tot 14 jaar zijn gratis.

In het kort. Een topvakantie, toplocatie in een prachtige omgeving. , .

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2017

• Warme douchesAanwezig

• Autovrij parkJa
  • ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Del Sole (Glamping) in Iseo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Del Sole (Glamping) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.