Camping Del Sole (Glamping)

Camping Del Sole (Glamping)

7Goed

Italië, Lombardije, Iseo

7Goed

• 7.4Eetgelegenheden
  • 6.3Staat v/h sanitair

Camping Info

• Kinderopvang
Meer campinginfo

Camping Del Sole heeft een ideale ligging direct aan het Iseomeer en is de juiste keus als je op zoek bent naar levendigheid en gezelligheid. De camping is erg compleet met een zwembad, restaurant, animatie en bovendien is de camping autovrij. Stap op de mountainbike voor een rondje om het meer of neem de boot naar Monte Isola.

We hebben een aantal aanbieders voor Del Sole (Glamping) voor je op een rij gezet:

Selectcamp

274 reviews over Camping Del Sole (Glamping)

• 8Anton12-11-2008

groot en goed georganiseerd

veel Nederlandse gasten op deze overgereguleerde camping. Pasjes voor terrein op en af en je auto verplicht op een slecht bereikbare parkeerplaats. Verder wel erg goed verzorgd, de door ons gehuurde stacaravan was goed onderhouden en schoon. Buiten seizoen (we waren er eind september) heel rustig en erg goedkoop.

• 7Eetgelegenheden

• 8Kneijber04-09-2008

Topper

Wij hebben de eerste 2 weken van augustus door gebracht op deze super camping. Wij hebben en vouwwagen en kregen een mooie plek aan het strand, vlak voor het animatiekantoor. Geweldig uitzicht, goed zicht op de kinderen (8 en 5) die lekker konden spelen op het strandje. Alleen met een vouwwagen aan het strand staan met een storm is geen succes. Veel wind ieder avond en 7x flinke regen, dus sloeg het water naar binnen. Gevolg 7x nat bed. Volgende x staan we verder van het strand af. Wel jammer van het geweldige uitzicht. Kinderen liepen weg met het animatieteam, Loes, Joran, Evelyn en de rest bedankt. Bij ons was er op half 9 happy disco. Dat was helemaal goed. Iseo is een gezellig dorpje, 10 min lopen voor de heerlijkste ijsje. Vrijdag een grote markte, heerlijk om naar toe te gaan. Rondje Iseo meer is geweldig leuk met de auto, en de boot(woensdag cruise, aanrader). Piramides zijn goed te wandelen met kinderen die zelf goed lopen. Bergamo een een mooie stad die je gezien moet hebben.

• 9Staat v/h sanitair
    • 9Eetgelegenheden

• 8martin van den Akker31-08-2008

superlocatie aan het mooie iseo meer

dit jaar voor het eerst geweest, met twee jongens van 10 en 13 jaar. mooie mobilhomes welke wel wat dicht op elkaar staan maar hierdoor maak je ook weer wat sneller kontakt met de buren. wij hadden er 1 met airco en dit is lekker voor overdag maar voor de nacht maakt hij teveel lawaai. veel te doen voor de kinderen met name voor de jongste die hier de tijd van zijn leven heeft gehad met de vele nederlandse kinderen. ook de activiteiten zijn dik oke.(happy disco) wat ons betreft een dikke aanrader. eten is goed en de prijs is netjes.

• 9Staat v/h sanitair

• 8Sjors21-08-2008

Relaxen in Italie!

We zijn gisteren weer teruggekomen uit Italie! Ook dit jaar is het weer goed bevallen. Een nette, redelijk kleine camping met een toplocatie aan het Iseomeer. Het dorpje Iseo is op loopafstand!

De camping heeft een restaurant waar de pizza's nog traditioneel gemaakt worden! Aanrader!

De stacaravans zijn wel wat krom gemaakt en ze staan redelijk dicht op elkaar, maar dat went wel.

De bewaking is 's avonds redelijk streng, maar Vito (de bewaker) is wel een goede gast. Doe hem maar de groeten van me!

Iseo is een mooi dorpje op loopafstand met vele restaurantjes aan het water. Vooral in het weekend is het erg druk.

Verder is er nog veel te zien/doen in de omgeving zoals watervallen waarbij je via ladders omhoog moet, boottocht naar een eiland 'Monte Isola' (om vervolgens lopend de top bereiken, pak niet de bus!), een natuurreservaat (tegenover de camping) en natuurlijk de 'Piramides'

• 7Staat v/h sanitair

• 8schoenmakers20-08-2008

uitstekende bestemming,voor herhaling vatbaar

Ook dit was onze primeur;goedbevallen.Camping is zeer goed verzorgd en netjes,ligt er strak bij.We '(gezin 2 kinderen 12 en 14 jr) hadden de beschikking over een mobil home,lag centraal ,alles dichtbij;meer,zwembad,restaurant(pizza's zijn aanrader!),receptie.Ligging mobil homes ,veel schaduw,weinig privacy,zie foto.Dorpje iseo ,10min lopen ,=knus ,gezellig en levendig,directe omgeving meer ,heel mooi (varen naar monte isla en dan rondje fietsen).Ook de jonge jeugd kon "stappen in iseo".(14-18jr).op de camping veel te doen voor jeugd,zocht elkaar ook goed op.Iseo ideaal om noord italie te verkennen;milaan 90 km,brescia 20 km,bergamo 40 km ,verona 95 km,venetie 195 km.Alternatief ;trein vanuit rovato of brescia. Kortom;veel gezien,veel genoten, en sávonds lekker uitwaaien aan het meer

• 9willy20-08-2008

Weer voor herhaling vatbaar !!!!

We zijn voor de 3de keer geweest en weer hebben we een geweldige vakantie gehad. Wel een paar minpuntjes deze keer: - het animatie team was minder enthousiast dan andere jaren ( Joren, goed gedaan !!) vonden wij. - s, nachts langer rumoerig bij de mobilhomes ( andere jaren fiets Vito de hele avond rond, maar nu is hij ook nachtportier aan de poort en heeft minder tijd). - De eigenaar van de camping mag iets vriendelijker overkomen, lachen kost niets. Dit kan allemaal wel eens gebeuren. Dit jaar vonden wij ze bij de receptie wel veel vriendelijker dan andere jaren. Maar dit neemt niet weg dat we al snel hebben besloten om volgend jaar waarschijnlijk toch nog een keer te gaan, dus dat zegt voldoende. Verder hebben onze jongens het weer prima naar hun zin gehad en wij ook, het blijft een prachtig meer. Het was rustig in het dorp waardoor geen overvollen restaurants. Ook bij Sandra en Erica was het weer erg gezellig.

• 9Paul15-08-2008

Al heel veel jaren

Al heel veel jaren naar volle tevredenheid op een camping waar gelukkig nog Italianen vakantie vieren, en waar wij elke vakantie weer met tranen afscheid nemen van : vriendelijke mensen bij receptie, winkel en bar die je overal mee willen helpen, mooi weer, net onderhouden sanitair, lekker eten. En heel veel mensen die het leuk vinden om terug te komen. Wij ook weer !!

• 8Monique10-08-2008

Leuke camping!

Ik sluit me aan bij mailer Petra. Camping is goed onderhouden en niet zo groot. Veelal italianen en wat Nederlanders. Geeft echt "buitenland" gevoel. Stacaravan was best maar de ruimte eromheen schrikbarend weinig! Erg strak naast en tegenover elkaar. Onvriendelijke buren waar je niet omheen kunt. Helaas niet standaard airco. Personeel receptie erg onvriendelijk en niet behulpzaam. Animatieprogramma steeds hetzelfde. Het omroepen van programma tweemaal per dag is inderdaad erg hinderlijk. Hi-de-hi herleeft. Was leuke serie maar niet om in het echt mee te maken. Meer is heerlijk fris en schoon. Mooi uitzicht, vooral 's avonds. Lekkere cappucino voor weinig! Omgeving meer en rondweg zijn mooi maar verdere omgeving niet bijzonder. Iseo is wel erg leuk stadje. Echt van de Italianen zelf, die het er goed hebben en er goed van leven.

• 8Martine10-08-2008

heerlijke camping!!!!

Wat was dat een heerlijke vakantie op een heerlijke camping. Met kindjes van 5 tot 9 jaar prima vermaak gehad, liepen weg met het animatie team!!!Wat super is dat je van de camping het dorpje in kunt lopen waar de lekkerste cappucino wordt gemaakt en de markt op vrijdag mega is. Mobile home rechtstreeks via de camping geboekt en was zeer net en schoon. Kortom, wij gaan nog een x!

• 7Eetgelegenheden

• 8marino08-08-2008

topper

Nou wat die vorige beschrijft dat vind ik echt klinklare onzin. Wij komen al jaren op deze camping en vinden het gewoon super. 1 ding heeft ze gelijk in, en dat is dat ze bij de receptie wel iets vriendelijker mogen zijn. O ja en de muggen, daar moet je 's avonds eerder voor naar binnen. Verder een super camping, speciaal voor kleintjes.

Selectcamp

20 tips over Camping Del Sole (Glamping)

• Marina, 24-06-2012

Restaurant op de camping is erg goed!! Heerlijke pizza's, pasta's en vooral de mixed grill vonden wij lekker.

Ook een heerlijk restaurant en ijssalon in Iseo: Leon D'ora.

• Joop en Rita, 16-06-2013

Neem mobiele airco mee. Je kunt er niet zonder.

• roestvessem, 17-09-2013

De wekelijkse markt op vrijdag in Iseo is leuk (vanaf de camping ongeveer 10 min. lopen). Met de trein ben je in 1 uur in Milaan.

50 vragen over Camping Del Sole (Glamping)

• Jolien, 09-02-2019

3 Ampere

Is 3 ampere genoeg voor de caravan en extra koelkast? Het lijkt mij zo weinig maar ik lees er geen klachten over.

• Mathilde, 02-08-2018

Muggen

Zijn er veel muggen op de camping?

• Erik, 05-07-2018

BBQ

Is barbecuen op kolen toegestaan op de camping?

Paul, 18-07-2018

Ja hoor, geen beperkingen