Camping Del Sole (Glamping)

Camping Del Sole (Glamping)

7Goed

Italië, Lombardije, Iseo

7Goed

• 7.4Eetgelegenheden
  • 6.3Staat v/h sanitair

Camping Info

• Kinderopvang
Meer campinginfo

Camping Del Sole heeft een ideale ligging direct aan het Iseomeer en is de juiste keus als je op zoek bent naar levendigheid en gezelligheid. De camping is erg compleet met een zwembad, restaurant, animatie en bovendien is de camping autovrij. Stap op de mountainbike voor een rondje om het meer of neem de boot naar Monte Isola.

We hebben een aantal aanbieders voor Del Sole (Glamping) voor je op een rij gezet:

Selectcamp

274 reviews over Camping Del Sole (Glamping)

• 4Reinenmel13-10-2019

Nooit meer

Boek nooit een cocosuite via touroperator. De fotos komen niet overeen met de realiteit. Het is klein, slecht onderhouden en je kan amper in de tuin zitten. Ook is het sanitair zwaar verouderd en stinkt en wordt het slecht schoongemaakt. Ook met klachten wordt je bij de receptie gewoon afgescheept. De ligging is mooi aan het meer maar op het ligveld hangt er een constante rioollucht door de vele putten. Wij hebben belachelijk veel geld betaald voor deze zogenaamde luxe accomodatie en top camping en we hebben bij thuiskomst contact opgenomen met touroperator, die ontkrachten alle klachten. 1 tip boek een vakantie met andere touroperator, fantastische service en goede campings voor je geld.

• 5Eetgelegenheden
    • 3Staat v/h sanitair

• 2018
    8Fam. Gelink14-01-2018

Camping del sole is mooi gelegen aan het meer.

De camping is erg netjes. Bij bv erg harde wind wordt de camping gelijk weer schoongemaakt en de plekken aangeharkt. De toiletten zijn netjes en het restaurant is prima. Het ligt dicht bij het dorpje waar je heerlijk kunt wandelen langs de boulevard en een terrasje pakken.

• 9Eetgelegenheden

• 2017
    8Marij01-10-2017

Prima doortrek camping

KLeinere plaats maar voor 1 nacht prima. Vriendelijke mensen, winkeltje me de eerste levensbehoeftes. Heel veel en prima sanitair.

• 7Staat v/h sanitair

• 7F01-09-2017

gewoon een fijne camping

De camping oogt vriendelijk het sanitair is wat verouderd maar toch goed .Hiervoor zijn wij een week in het Zwitserse gedeelte van het lago magiore geweest Super camping super sanitair en het meer is ook fijner maar de prijs is daar ook het dubbele . Enige min puntje vind ik dus het meer zelf met al dat wier . Voorbij de gele boeien tot waar je kan lopen komt de wier groei en daar kan je ook nog staan , maar tussen die groene dingen staan vind ik zelf niet zo prettig. Op het gras zit iedereen hutje mutje in het zand minder . En goed insmeren tegen ?? stekende insecten als de zon begint onder te gaan

• 7Staat v/h sanitair

• 8Nel veenendaal12-08-2017

Super locatie

Heerlijke camping met ontzettend vriendelijk personeel en fantastisch restaurant.caravans ietwat verouderd,maar wordt aan gewerkt door deze de komende jaren te gaan vervangen.

• 7Huub09-08-2017

Niets voor ons

Het meeste over deze camping is al geschreven. Wat ons is opgevallen zijn de gedateerde sanitairgebouwen met erg kleine douches die ook niet echt schoon zijn. Ook toiletten en douches bij elkaar is niet prettig. Het zandstrand op de foto's ligt achter een kademuur en is niet echt een strand. De meeste mensen liggen op drukke grasveldjes op de camping en gaan via een soort boothelling het meer in. Tip: ga eerst naar je gereserveerde plaats kijken, wij hadden plaats 243 zonder schaduw aan de ingang van de parkeerplaats waar de hele dag auto's inrijden. Je moet het hele verblijf bij aankomst betalen wanneer de plaats niet bevalt wordt eerder weggaan een dure optie. Samengevat is het een camping waar genoeg te doen is voor jonge kinderen, het is er druk en rumoerig tot een uur of 1.00. Veel lawaai wordt ook veroorzaakt door de naastgelegen camping, containers wisselen om 6.45 uur en van de disco met trance tot 0.30 uur wordt je ook niet vrolijk. Wij zoeken volgend jaar iets rustigers

• 6Staat v/h sanitair

• 9gerrit van keulen05-08-2017

Prachtige camping

1 avond in de week is er erg veel lawaai op camping er naast

• 10Staat v/h sanitair

• 9C van Dongen05-08-2017

Mooie nette camping op mooie locatie

Fijne camping, stacaravan was volledig ingericht. Op loopafstand van het dorp. Mooi uitzicht over het meer. Mooie locatie voor uitstapjes. Goed restaurant en vriendelijke mensen. Fietsverhuur op de camping, ook elektrische fietsen.

• 10Janny01-08-2017

Het was een prachtige schone camping.

Alles was goed aan het plaatsje Iseo,leuke pleintjes,boulevard,heerlijke restaurantjes.en het meer ligt heel sprookjesachtig omgeven door bergen met dorpjes.in het midden het eilandje Isola. We komen hier nog eens terug!Top!!

• 10Staat v/h sanitair
    • 10Eetgelegenheden

• 7Sandra22-06-2017

Druk en kleine plekken

Drukke volle camping. Zelfs in voorseizoen. Op het linkerveld veel lawaai overlast van de naastgelegen camping. Fijne douches. Schoon. Te klein zwembad en verplichte badmuts.

Selectcamp

20 tips over Camping Del Sole (Glamping)

• Marina, 24-06-2012

Restaurant op de camping is erg goed!! Heerlijke pizza's, pasta's en vooral de mixed grill vonden wij lekker.

Ook een heerlijk restaurant en ijssalon in Iseo: Leon D'ora.

• Joop en Rita, 16-06-2013

Neem mobiele airco mee. Je kunt er niet zonder.

• roestvessem, 17-09-2013

De wekelijkse markt op vrijdag in Iseo is leuk (vanaf de camping ongeveer 10 min. lopen). Met de trein ben je in 1 uur in Milaan.

50 vragen over Camping Del Sole (Glamping)

• Jolien, 09-02-2019

3 Ampere

Is 3 ampere genoeg voor de caravan en extra koelkast? Het lijkt mij zo weinig maar ik lees er geen klachten over.

• Mathilde, 02-08-2018

Muggen

Zijn er veel muggen op de camping?

• Erik, 05-07-2018

BBQ

Is barbecuen op kolen toegestaan op de camping?

Paul, 18-07-2018

Ja hoor, geen beperkingen