Camping Del Sole (Glamping)

Kleine hotelsWeer vandaag12°3°
Camping Del Sole (Glamping)

20 tips over Camping Del Sole (Glamping)

Primula, 7-8-2015
Maak een boottocht naar Pisogne en zie het hele Iseomeer.
Jeroen, 15-7-2015

Leuk om rond het meer heen te rijden ( vermijd alle tunnels).

Pyramides bij Zone is leuk voor een uitstapje.

mbr, 19-8-2014
Ligweide groter maken, door een paar campingplekken te laten vervallen.

We hebben een aantal aanbieders voor Del Sole (Glamping) voor je op een rij gezet:

Mariska van Mierlo, 13-8-2014
Het eiland midden in het Iseomeer (Monte Isola) is echt een aanrader. 2000 inwoners en de tijd heeft er minstens 50 jaar stil gestaan. Wij hebben alleen gekozen voor uitstapplaats Siviano (hoofdstad). Hier was echter niets te beleven. Peschiera Maraglio was leuker geweest. Dagje Verona of Milaan hoort tot de mogelijkheden.
roestvessem, 17-9-2013
De wekelijkse markt op vrijdag in Iseo is leuk (vanaf de camping ongeveer 10 min. lopen). Met de trein ben je in 1 uur in Milaan.
voetos, 28-8-2013
Huur een elektrische fiets en ga de bergen in! (Etappe rijden die de wielrenners doen, fantastische uitzicht en fantastische ervaring). Verder lekker kano, waterfiets huren of neem een duik in het zwembad. Zelf eten koken is niet nodig: afhaal restaurant is goed gesorteerd (Italiaans) en niet duur!

marie, 4-8-2013
Uitstapjes genoeg eilandje met boot te bezoeken. Brescia, Bergamo, Milaan.
JJ., 26-7-2013
Heerlijke grote pizza's en diverse soorten. Probeer ook eens de 'Mixed Grillteller' met een heerlijke salade. Doe er een een groot bier bij en je waant je in de zevende hemel. Je kunt heer ook heerlijk buiten eten, overkapt of niet. Binnen is het gezellig.
JJ., 15-7-2013
Goed restaurant EN je krijgt er een gratis pizza bij aankomst. Je kunt er pizza eten maar ook bijv. Mixes grillteller en diverse andere gerechten. Bediening is vriendelijk en de service is uitstekend.
Joop en Rita, 16-6-2013
Neem mobiele airco mee. Je kunt er niet zonder.