20 tips over Camping Del Sole (Glamping)

• Marina, 24-06-2012

Restaurant op de camping is erg goed!! Heerlijke pizza's, pasta's en vooral de mixed grill vonden wij lekker.

Ook een heerlijk restaurant en ijssalon in Iseo: Leon D'ora.

• Joop en Rita, 16-06-2013

Neem mobiele airco mee. Je kunt er niet zonder.

• roestvessem, 17-09-2013

De wekelijkse markt op vrijdag in Iseo is leuk (vanaf de camping ongeveer 10 min. lopen). Met de trein ben je in 1 uur in Milaan.

• voetos, 28-08-2013

Huur een elektrische fiets en ga de bergen in! (Etappe rijden die de wielrenners doen, fantastische uitzicht en fantastische ervaring). Verder lekker kano, waterfiets huren of neem een duik in het zwembad. Zelf eten koken is niet nodig: afhaal restaurant is goed gesorteerd (Italiaans) en niet duur!

We hebben een aantal aanbieders voor Del Sole (Glamping) voor je op een rij gezet:

• JJ., 15-07-2013

Goed restaurant EN je krijgt er een gratis pizza bij aankomst. Je kunt er pizza eten maar ook bijv. Mixes grillteller en diverse andere gerechten. Bediening is vriendelijk en de service is uitstekend.

• Marco, 21-01-2013
    • Boottocht naar en rondlopen op Monte Isola.
    • Minitalia; soort Madurodam met attractiepark en aquarium.
    • Outlet-center, echt mooie koopjes in Nike-, Adidas- en Pumastore gescoord, maar voor iedereen wat te vinden.
    • Voetbalwedstrijd Inter Milan (wij gingen naar EL wedstrijd Inter-Hadjuk Split voor maar 5 euro p.p.
    • Heenreis via Gotthard-pas (prachtige uitzichten) en terugreis via Gotthard-tunnel is een aanrader.

• claire, 02-09-2012

Het outlet centre in de buurt, leuk en groot opgezet met voldoende leuke winkeles om je minstens een halve dag te vermaken.

• Femke, 31-08-2012

Boot huren is leuk, je hebt geen vaarbewijs nodig en het is rustig op het meer. Info bij de receptie, of fietsenverhuur op de camping.

• Adri, 25-08-2012

Wij hebben 1 dag een 'speedboot' met 40 pk gehuurd. Dat was het hoogtepunt van de vakantie. Je wordt met de boot opgehaald en thuisgebracht. Kosten ca. 200 euro incl benzine. Omgeving is zeer geschikt om te fietsen.

• g.panhuis22, 09-08-2012

Boot huren! 's Avonds naar Iseo Leuke winkelcentra in de buurt Gardameer op 45 min. afstand

• Bosma, 07-08-2012

Mocht je autopech krijgen. De Michelengarage is vlakbij. Bedrijfleider spreekt engels en ze waren erg behulpzaam.

• Marina, 24-06-2012

Goede ijssalon in het dorp Iseo: Leon D'ora naast het de pin automaat.

Wij zijn een dagje naar Milaan en Bergamo geweest.

Ook met het treintje op vrijdagochtend naar de markt in Iseo. Dit is tevens ook lopend heel goed te doen, ca. 10 minuten. Maar voor kinderen is het treintje wel erg leuk.

• marie, 04-08-2013

Uitstapjes genoeg eilandje met boot te bezoeken. Brescia, Bergamo, Milaan.

• l_vhooft, 24-04-2012

Omgeving is schitterend, maar de camping kan wel een proffecioneel animatieteam gebruiken. s'avonds is er echt niet te doen op de camping voor volwassene en oudere kindren.

• JJ., 26-07-2013

Heerlijke grote pizza's en diverse soorten. Probeer ook eens de 'Mixed Grillteller' met een heerlijke salade. Doe er een een groot bier bij en je waant je in de zevende hemel. Je kunt heer ook heerlijk buiten eten, overkapt of niet. Binnen is het gezellig.

• Marco, 12-02-2012

Ben je surfliefhebber, perfecte camping.

• Mariska van Mierlo, 13-08-2014

Het eiland midden in het Iseomeer (Monte Isola) is echt een aanrader. 2000 inwoners en de tijd heeft er minstens 50 jaar stil gestaan. Wij hebben alleen gekozen voor uitstapplaats Siviano (hoofdstad). Hier was echter niets te beleven. Peschiera Maraglio was leuker geweest. Dagje Verona of Milaan hoort tot de mogelijkheden.

• mbr, 19-08-2014

Ligweide groter maken, door een paar campingplekken te laten vervallen.

• Jeroen, 15-07-2015

Leuk om rond het meer heen te rijden ( vermijd alle tunnels). Pyramides bij Zone is leuk voor een uitstapje.

• Primula, 07-08-2015

Maak een boottocht naar Pisogne en zie het hele Iseomeer.