Camping Del Sole (Glamping)

Kleine hotelsWeer vandaag34°23°
Camping Del Sole (Glamping)

50 reacties Camping Del Sole (Glamping)

3 Ampere

Jolien, 9-2-2019

Is 3 ampere genoeg voor de caravan en extra koelkast?

Het lijkt mij zo weinig maar ik lees er geen klachten over.

Muggen

Mathilde, 2-8-2018

Zijn er veel muggen op de camping?

BBQ

Erik, 5-7-2018
Is barbecuen op kolen toegestaan op de camping?
1 reactie

We hebben een aantal aanbieders voor Del Sole (Glamping) voor je op een rij gezet:

Voetbalveldje

Angelique, 17-11-2017
Is er een voetbalveldje op de camping voor onze zoon van 13?
0 reacties

Oudere jeugd en loopafstand van dorp

vakantieman, 29-10-2017
Voor de zomer van 2018 zoeken wij een camping die ook geschikt is voor onze tweeling van 19. Is dit ene camping voor 18+? Zoeken ze elkaar op of wat dan ook? Lopend naar het dorp voor gezelligheid in een pub bv. Of bij het meer 's avonds gezellig samen zijn. Hoe is de ervaring hiermee. ook wij ouders vinden het gezellig om met onze vrienden 's avonds het dorp even in te gaan. Is er beleving?
1 reactie

Koelkast huren

Anita, 6-6-2017
We willen graag een koelkast huren. We weten dat dit niet op de camping kan. Weet iemand of dit misschien in de buurt van de camping ook kan?
0 reacties

Graag wil ik weten of er afgelopen jaar een groepje meiden en jongens op de camping was,rond 15, 17, 18 jaar, die dan met elkaar wat optrokken en naar de bar in het dorp gingen. Ik lees veel recensies maar specifieke ervaring hoe de jeugd het vond, in 2015 en 2016, kan ik niet vinden.

Plaats 225

Mowie, 16-2-2016

Wij kunnen plaats 225 krijgen op camping del sole.

Dit is vrij dichtbij het restaurant en het zwembad.

Hoeveel last heb je er daar van, is er veel en luidruchtige animatie op deze camping?

De plaats ligt achter het restaurant.

Zwemmen in het meer

Sjakkie71, 23-1-2016

KUn je nu wel of niet lekker in het meer zwemmen? Zie meerdere reacties ove te veel wier, algen en een vieze lucht?

2 reacties

Fietsen

Sjakkie71, 23-1-2016

Kun je in de buurt van de camping gewone fietsen gebruiken ? Handig om te weten anders hoeven we ze niet mee te nemen.