Camping Covelo

Camping Covelo
8,9

18 tips over Camping Covelo

Carla, 30-6-2015
Als je aan het meer wil staan kin je het beste reserveren.
ilona, 7-9-2014

Top camping, Luca en zijn team zijn super! Vriendelijk, behulpzaam.

De keuken is goed en lekker.

Vooral zo doorgaan!

djchuyben, 3-9-2014
20 minuten loopafstand van Iseo. Gratis fietsen op de camping. Gratis Wifi op de camping.

We hebben een aantal aanbieders voor Covelo voor je op een rij gezet:

hans van roekel, 20-8-2014
    ga is eten in het camping restaurant echt klasse
    hans van roekel, 19-8-2014
    Ga er eens een keer eten het is beter als in een restaurant
    ph. nijman, 16-8-2014

De beloofde fietsen hebben lekken banden, verbogen versnellingen enz. je bent veel aangewezen op je auto, hou daar rekening mee. De WiFi, welke WiFi, kun je wel vergeten met 4 smartphones en twee tablets per tent.

Verder positief veel horeca in de omgeving, geen hypes qua restaurants en daarmee prijzen. Uitstekende veerdiensten en leuke stranden (Lidi) rond het meer. je moet ze soms wel even zoeken.

Nadeel is dat de parkeermeters overal staan en je moet zoeken naar onbetaald parkeren

Van der Meer, 8-8-2014
    Wil je vooraan aan het water staan dan moet je vroeg boeken. Houd je van rust ga dan niet op line 3 of 4 staan.
    van den Berg, 25-7-2014
    Neem oordopjes mee voor 's nachts.
    Nancy Vandenberghe, 8-7-2014
    wandeling in Monticelli Brusati, naar watervallen is leuk om te doen (wel glad bij nat weer)
    Marjon hendriks, 3-5-2014
    Lekker met je autootje de bergdorpjes inrijden voor een heerlijke espresso!

We hebben een aantal aanbieders voor Covelo voor je op een rij gezet: