Camping Covelo

WebsiteLink naar websiteWeer vandaag19°7°
Camping Covelo
8,8

156 reviews over Camping Covelo in het Nederlands

Wij gaan snel nog een keer terug ❤️

Petra Lelieveld
26-9-2018

Heerlijk relaxed sfeertje en superlief personeel. Op camping Covelo krijg je echt waar voor je geld.

Nooit meer.

Herman
20-9-2018

Weinig privacy omdat de campers vlak naast elkaar moeten staan. In ons geval - en wij waren daar niet alleen in - met de deuropeningen naar elkaar toe. Op een paar meter afstand van elkaar.

Drukke weg en spoorlijn direct achter de camping.

Omgeving wel mooi. Net als het meer.

Nooit meer!

Marijke
20-9-2018

Het meer is fantastisch mooi, maar de camping was bomvol en de ons toegewezen plaats heel erg klein. Zelfs bij de grotere plaatsen ontbreekt elke vorm van privacy (als je daar op gesteld bent).

Niks mis mee.

Foxx
26-8-2018

We waren hier voor de 4e keer en voor het eerst heb ik besproken omdat het iedere keer al behoorlijk vol was. Wij vinden deze camping, ondanks dat het vlakaan het spoor ligt, fantastisch! Vriendelijke mensen en prima sanitair en je kunt er ook nog lekker eten als je geen zin hebt om te koken, kortom wat wil je nog meer. Een aanrader!

Goede camping met aardig personeel

Margreet
25-8-2018

Ontvangst op de camping was wel even een verrassing. Het was onze 3e camping deze vakantie en tot dat moment alleen vnl. Italiaanse campings. Maar nu werden we in het NL begroet en leken we zijn terecht gekomen op een Nl enclave. Vrijwel al het personeel spreekt engels of NL, beetje jammer als je probeert Italiaans te spreken. Maar iedereen is zeer vriendelijk en we kregen iets te drinken. Mooie plek in de 2e rij (gereserveerd), met een volledig NL buren. Prachtige omgeving, wel veel muziek op het terras en ook 's avonds, dus als je daar niet van houd zorg dan voor voldoende afstand. Veel mensen die er al jaren komen, die samen komen in groepen. Slagboom (zeer traag) met pasje om de camping te verlaten (!) gaf ons een onprettig gevoel en is zinloos.

Heerlijk relaxd.

Sigrid Ribbers
24-8-2018

Sanitair niet het nieuwste maar zeer schoon.

Ligt tussen het Iseomeer en een spoorlijn. Die je na 2 nachten niet meer hoort en waar 's nachts ook geen trein rijd. En een wat drukke weg. Maar ook dat vormde bij ons zeker geen belemmering hier 2 jaar te zijn geweest.

Erg vriendelijk en bekwaam personeel. Ook bij calamiteiten zoals wij zelf hebben meegemaakt afgelopen zomer.

Een heerlijk restaurant. En natuurlijk een eerste klas plek met uitzicht op....Het Iseomeer. Ongeveer 1.5 km van Iseo af. Wandel en fietsmogelijkheden.

Kortom was weer een top vakantie.

Echt fantastisch!

Carla
5-8-2018

Geweldige leuke en gezellige kleine camping direct aan het meer. Ontzettend schoon met een fantastisch team! Een aanrader!!!!

Goeie camping

Joost
3-8-2018

Fantastisch ontvangst! Bij aankomst kan je op terras genieten van een drankje. Daarna krijg je goede begeleiding naar jou plekje. De camping is zodanig ingericht dat iedereen het meer kan zien.

Op 5 meter naast de camping ligt een spoor waar de trein om 5u15 al de eerste keer voorbij rijdt en dit tot 21u. Op 15 meter van de camping ligt een toch wel drukke weg.

Personeel heel vriendelijk en behulpzaam, in de receptie spreekt men Nederlands.

Fantastisch, goede prijs-kwaliteit, aanrader!

Bas Castelijns
4-5-2018

Fantastisch ontvangst! Lekker genieten van een glaasje witte wijn na de lange reis. Daarna goede begeleiding mee naar de tent. Fantastische ligging, aan het water, letterlijk 5 meter van het water.

Tent is super mooi, ruim genoeg voor 2 personen, voor 4 misschien iets krap. Airco, koelkast, 2 pitten en voldoende glazen/borden/pannen aanwezig.

Ligt spoor langs camping waar paar keer per dag trein langs komt, absoluut geen last van!

Personeel heel vriendelijk en behulpzaam, spreekt goed engels.

Restaurant goedkoop en goede kwaliteit eten, erg lekker. Veel lokale wijnen, geven persoonlijk advies, erg van genoten.

Geen zwembad, maar n frisse duik in het meer kan prima, schoon en makkelijk toegankelijk.

Sanitair: meer dan prima, ruim, lekker warme douche, netjes, van alle gemakken voorzien, niks op aan te merken.

Min punten: we waren er maar 2 nachten, hadden het makkelijker veel langer volgehouden.

Geweldig genoten

Sigrid Ribbers
15-4-2018

Wij waren een dag te vroeg..🙈maar wij mochten 1 nachtje op een noodplek en de volgende dag werd de caravan op de door ons gereserveerde plek gezet.

Ontvangst : nog nooit zo meegemaakt.

Op het terras met een prosecco.

Onze plek was bij het sanitair gebouw waar wij absoluut geen last van hadden. De trein en de weg horen erbij.. was bij ons geen ergernis. Parkeerterrein afgesloten met een slagboom en een nachtwaker..Prima geregeld. Super sfeer wel jeugd maar geen geschreeuw. Luca, Suus en de andere teamleden doen er alles aan het hun gasten naar hun zin te maken. Voor de kleinere kids word soms wat georganiseerd. De oudere jeugd gaat of met de boot naar Iseo of ze worden door Luca met de nus weggebracht naar een feest.

Geweldig en goedkoop gegeten in het restaurant op de camping.

1x redelijk heftig onweer gehad. Groot voordeel de dag daarna is het weer mooi..

Sanitair idd wat verouderd maar erg schoon.

We tellen nu alweer af!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Covelo in Iseo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Covelo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.