Géén boekingskosten

Camping Covelo

ItaliëLombardijeIseo

We hebben de beste aanbieders voor Camping Covelo voor je op een rij gezet:

8.3FantastischScore uit 187 reviews
+40/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.3FantastischScore uit 187 reviews
  • 6.8Staat v/h sanitair
  • 9.1Eetgelegenheden

• Rolstoel toegankelijk
Meer camping info

Naar Camping Covelo aan het Iseomeer kom je voor rust en gezelligheid. Op de kleine camping heerst een vriendelijke sfeer en iedereen wordt persoonlijk benaderd. De eigenaren kunnen ook nog eens geweldig koken, dus schuif maar aan voor het diner. Het Iseomeer is wat kleiner en daardoor minder toeristisch. Loop zeker eens naar het stadje Iseo.

Contact

188 Reviews over Covelo

• 9Yvonne16-06-2022

Super

Ik kom al 39 jaar op deze camping. En ieder jaar voelt het als thuiskomen. Sanitair is altijd schoon. De hond heeft het er ook super naar haar zin. De trein rijdt alleen overdag en hoor je na 1 dag al niet meer.

• 8Staat v/h sanitair
  • 9Marijke06-09-2021

Fantastisch!

Heerlijke, kleine camping, direct aan het water. Wat een uitzicht iedere dag! Bij aankomst kregen we een glaasje wijn en konden we even bijkomen op het terras aan het water. Wat een ontvangst! Vriendelijk personeel en een heerijk restaurant aan het water. Gedateerd toiletgebouw maar heerlijke douches en super schoon. Er werd de hele dag gepoetst. Dorp is op loopastand. Wij komen terug!

• 8Staat v/h sanitair
  • 9Caroline24-08-2021

Geweldige camping aan meer van Iseo

De ontvangst was zeer hartelijk eerst met de groep een glaasje wijn. Daarna werden we naar onze plaats begeleid door zeer vriendelijke medewerkers. Ruime plaats voor de camper en bijzet tent met zicht op meer.Het sanitair was superschool het leek wel of ze de hele dag aan het poetsen waren.Mijns inzien zou ik er niet met al te kleine kinderen heengaan, maar dat is persoonlijk.

• 8Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair
  • 5Bert13-07-2021

Veel herrie

Mooie camping aan het Iseo meer. Geweldig restaurant en vriendelijk personeel. Sanitair schoon maar erg gedateerd. Een hele drukke weg langs de camping en een trein met een hoop herrie. Nou daar baal je dan echt van. Als je op de 4de rij staat komt die net niet door je voortent heen.

• 2Staat v/h sanitair
  • 10Henzzie18-09-2020

Super!!

Schone camping met goede plaatsen min. 10x10 meter. Meer dan voldoende privacy. Heerlijk restaurant aan het water! Af en toe een trein die langs komt maar niet echt storend, net als de naastgelegen weg. Enorm aardige medewerkers! Niets dan lof!

• 10Staat v/h sanitair
  • 10Kasper Vos29-09-2019

Fantastische camping!

Ik vind de vorige reactie wel iets overtrokken, we komen hier al een aantal jaren en het is echt niet zo dat je langs de A12 staat en de trein die er overdag langs komt heb ik 's nachts nog nooit gehoord. Wij vinden het nog steeds een mooie, schone en vriendelijke camping, met uitstekend personeel en we hebben er altijd met heel veel plezier gestaan. Het enige nadeel is dat ik sinds 2 jaar moet bespreken, zelfs in het voorseizoen en dat is het enige wat ik als nadeel kan bedenken.

• 10Staat v/h sanitair
  • 1Jolanda24-08-2019

Vreselijke camping en veel te duur!

Voordat je hier heen gaat moet je goed beseffen dat er een enorm drukke weg en pal naast de camping een trein voorbij komt. Vreselijke camping dus. Geen strand en continu het idee dat je langs de Snelweg de A12 zit en die takke herrie van die trein. Het enige pluspunt was de grote warme douches. Absoluut geen aanraden om hier geen dag langer te blijven. Als je vanuit Nederland voor 3 weken boekt ben je echt de Sjaak. Prijs voor 1 camper, 3 personen en moesten voor 1 hond (4,-) die jenog buiten de camping moest uitlaten totaal €48,50. Schandalig gewoon!

• 2Eetgelegenheden
    • 2Staat v/h sanitair
  • 7Myrthe31-07-2019

Aanrader!

Mooie, gezellige en kleine camping gelegen aan het Iseo meer. Personeel is heel vriendelijk, praat Engels en is altijd bereid om te helpen. Camping is dus aan de kleine kant, veel gasten komen er al jaren en er is een groot ons kent ons gehalte, maar als je zelf wat sociaal vaardig bent ben je daar zo tussen. Wel is bijna iedereen Nederlands, wat een beetje jammer is. Sanitair is prima, wel verouderd, maar wordt goed bijgehouden door de hardwerkende en vriendelijke schoonmaakster. Het restaurant is gezellig, kun je de hele dag terecht en s’avonds een lekkere pizza eten. Klein minpuntje is wel dat de camping vlak voor een treinspoor ligt. Als je een mooi plekje hebt op de eerste of tweede rij, heb je daar niet zo’n last van, maar als je op de laatste rij staat kan dit wel voor de enige overlast zorgen. Kortom: aanrader!

• 6Eetgelegenheden
    • 5Staat v/h sanitair
  • 9Petra Lelieveld26-09-2018

Wij gaan snel nog een keer terug ❤️

Heerlijk relaxed sfeertje en superlief personeel. Op camping Covelo krijg je echt waar voor je geld.

• 9Staat v/h sanitair
  • 5Herman20-09-2018

Nooit meer.

Weinig privacy omdat de campers vlak naast elkaar moeten staan. In ons geval - en wij waren daar niet alleen in - met de deuropeningen naar elkaar toe. Op een paar meter afstand van elkaar. Drukke weg en spoorlijn direct achter de camping. Omgeving wel mooi. Net als het meer.

• 6Staat v/h sanitair

Camping Covelo info