Camping Covelo

174 reviews over Camping Covelo in het Nederlands

Echt fantastisch!

Carla
5-8-2018

Geweldige leuke en gezellige kleine camping direct aan het meer. Ontzettend schoon met een fantastisch team! Een aanrader!!!!

Goeie camping

Joost
3-8-2018

Fantastisch ontvangst! Bij aankomst kan je op terras genieten van een drankje. Daarna krijg je goede begeleiding naar jou plekje. De camping is zodanig ingericht dat iedereen het meer kan zien.

Op 5 meter naast de camping ligt een spoor waar de trein om 5u15 al de eerste keer voorbij rijdt en dit tot 21u. Op 15 meter van de camping ligt een toch wel drukke weg.

Personeel heel vriendelijk en behulpzaam, in de receptie spreekt men Nederlands.

Fantastisch, goede prijs-kwaliteit, aanrader!

Bas Castelijns
4-5-2018

Fantastisch ontvangst! Lekker genieten van een glaasje witte wijn na de lange reis. Daarna goede begeleiding mee naar de tent. Fantastische ligging, aan het water, letterlijk 5 meter van het water.

Tent is super mooi, ruim genoeg voor 2 personen, voor 4 misschien iets krap. Airco, koelkast, 2 pitten en voldoende glazen/borden/pannen aanwezig.

Ligt spoor langs camping waar paar keer per dag trein langs komt, absoluut geen last van!

Personeel heel vriendelijk en behulpzaam, spreekt goed engels.

Restaurant goedkoop en goede kwaliteit eten, erg lekker. Veel lokale wijnen, geven persoonlijk advies, erg van genoten.

Geen zwembad, maar n frisse duik in het meer kan prima, schoon en makkelijk toegankelijk.

Sanitair: meer dan prima, ruim, lekker warme douche, netjes, van alle gemakken voorzien, niks op aan te merken.

Min punten: we waren er maar 2 nachten, hadden het makkelijker veel langer volgehouden.

Geweldig genoten

Sigrid Ribbers
15-4-2018

Wij waren een dag te vroeg..🙈maar wij mochten 1 nachtje op een noodplek en de volgende dag werd de caravan op de door ons gereserveerde plek gezet.

Ontvangst : nog nooit zo meegemaakt.

Op het terras met een prosecco.

Onze plek was bij het sanitair gebouw waar wij absoluut geen last van hadden. De trein en de weg horen erbij.. was bij ons geen ergernis. Parkeerterrein afgesloten met een slagboom en een nachtwaker..Prima geregeld. Super sfeer wel jeugd maar geen geschreeuw. Luca, Suus en de andere teamleden doen er alles aan het hun gasten naar hun zin te maken. Voor de kleinere kids word soms wat georganiseerd. De oudere jeugd gaat of met de boot naar Iseo of ze worden door Luca met de nus weggebracht naar een feest.

Geweldig en goedkoop gegeten in het restaurant op de camping.

1x redelijk heftig onweer gehad. Groot voordeel de dag daarna is het weer mooi..

Sanitair idd wat verouderd maar erg schoon.

We tellen nu alweer af!

Natuur, ontspanning en gezelligheid in één !

Carlette Blok
14-3-2018

Wij hebben een geweldige tijd gehad op Camping Covelo. De sfeer was er goed, erg ontspannen. Het team is heel aardig en behulpzaam, we hebben heerlijk gegeten in het restaurant met prachtig uitzicht over het meer. Lekker gezwommen, eigenaar Luca heeft ons leren wakeboarden. Op de dag dat we aankwamen bleek dat er een wijnproeverij georganiseerd was in een van de wijngaarden in de buurt, en er was nog genoeg plek voor ons om aan te sluiten.

Camping Covelo is een plek waar je van de natuur kunt genieten, tot rust kunt komen, maar ook de gezelligheid kan opzoeken in de leuke bar en het heerlijke restaurant. Ik zal zeker terugkomen!

zalig en een stukje hemel in italie

lenaerts brigitte
5-3-2018

prachtige plaats vriendelijke uitbatersmet een warm hart voor de toerist , zalig maarerzouden nog meer exursiesmogen georganiseerd worden wij zien graag veel

Fantastisch mooie plek

Charles de Wijs uit Ruurlo
8-11-2017

We komen al jarenlang op deze camping. Altijd weer geweldig. Inmiddels veel vrienden leren kennen. Sanitair verouderd maar wel schoon. Restaurant is prima, Luca en zijn ouders zijn goeie koks.

Mensen van de "staf" zijn altijd behulpzaam. Het geluid van de trein en de doorgaande weg hoor je alleen de eerste dagen daarna ben je eraan gewend. Wij nemen altijd de boot mee en zijn dan ook veel op het water te vinden. We hopen er nog vaak te komen. Ciao Luca en medewerkers.

Te dicht bij het spoor en de snelweg

mark
13-9-2017

De camping is netjes een heeft een schitterend uitzicht. Het sanitair is verouderd maar eel schoon.

Wij hebben 2 nachten in een tent van de enige touroperator op deze camping gestaan waar we 5 nachten geboekt hadden. De trein reed 4 meter vanaf onze tent langs. Het begin om 5.15 uur en vanaf dan was ons gezin wakker. Ik heb een filmpje geupload waarop je kunt zien dat de tentdoeken heen en weer gasn wanneer de trein langs rijd! Helaas geen begrip van de touroparator.

Nog nooit zoiets meegemaakt..

de Jong
12-9-2017

Voor aankomst gebeld met de receptie om te vragen of er nog plek was, zij deelden mede dat dit het geval was. Bij aankomst bleek echter heel anders. We werden naar een plek gewezen waar we maar 1 nacht konden blijven en daarna onze tent moesten verplaatsen naar een andere plek. Toen ik de campingmedewerker erop wees dat dit niet gezegd is aan de telefoon, kreeg ik te horen dat ik maar geen problemen moest veroorzaken en dat er nooit aan de telefoon in gezegd dat er plek was. Dit gesprek is niet met deze medewerker gevoerd en toen ik er verder op in ging kreeg ik te horen dat het ''none of his business'' was en liep vervolgens weg. Helaas was er geen plek op andere campings en moesten hier maar mee akkoord gaan. Aan de receptie was ons beloofd dat de volgende ochtend personeel ons kwam helpen om onze tent te verplaatsten. Deze hulp hebben we nooit gekregen. Om 05:00 uur precies raast de eerste trein met volle snelheid langs de camping, om nog te zwijgen over de drukke autoweg. Je kunt je auto op een parkeerplaats zetten buiten de camping en die zou volgens de camping bewaakt zijn met een slagboom. Heel leuk allemaal, maar die slagboom staat 's nachts gewoon open.

Het enige positieve wat ik kan melden over deze camping is dat de schoonmaakdame het sanitair perfect bijhoudt.

Deze camping is zeker NIET voor herhaling vatbaar, het personeel is behoorlijk onbeschoft, beloftes worden niet nagekomen en van tot rust komen is ook totaal geen sprake.

super mooie camping, fantastisch

familie wierenga
3-9-2017

Fantastische camping pal aan het meer van iseo, leuk en behulpzaam personeel.

Met name de horeca is erg goed geregeld , heerlijk eten voor een goede prijs.

Ook de vaste camping gasten zijn zeer vriendelijk en behulpzaam!

Zeer schoon sanitair en zeker voor herhaling vatbaar.

Dikke pluim voor Luca en zijn team !!!

ANWB camping

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Covelo in Iseo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Covelo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Covelo scoort een 8.87 uit 10 op basis van 174 reviews.