7,4

Naar Camping Covelo aan het Iseomeer kom je voor rust en gezelligheid. Op de kleine camping heerst een vriendelijke sfeer en iedereen wordt persoonlijk benaderd. De eigenaren kunnen ook nog eens geweldig koken, dus schuif maar aan voor het diner. Het Iseomeer is wat kleiner en daardoor minder toeristisch. Loop zeker eens naar het stadje Iseo.

Contact

158 reviews over Camping Covelo in het Nederlands

Vreselijke camping en veel te duur!

Jolanda
24-8-2019

Voordat je hier heen gaat moet je goed beseffen dat er een enorm drukke weg en pal naast de camping een trein voorbij komt. Vreselijke camping dus. Geen strand en continu het idee dat je langs de Snelweg de A12 zit en die takke herrie van die trein. Het enige pluspunt was de grote warme douches. Absoluut geen aanraden om hier geen dag langer te blijven. Als je vanuit Nederland voor 3 weken boekt ben je echt de Sjaak. Prijs voor 1 camper, 3 personen en moesten voor 1 hond (4,-) die jenog buiten de camping moest uitlaten totaal €48,50. Schandalig gewoon!

Gereisd Met partner in augustus 2019

Aanrader!

Myrthe
31-7-2019

Mooie, gezellige en kleine camping gelegen aan het Iseo meer. Personeel is heel vriendelijk, praat Engels en is altijd bereid om te helpen. Camping is dus aan de kleine kant, veel gasten komen er al jaren en er is een groot ons kent ons gehalte, maar als je zelf wat sociaal vaardig bent ben je daar zo tussen. Wel is bijna iedereen Nederlands, wat een beetje jammer is. Sanitair is prima, wel verouderd, maar wordt goed bijgehouden door de hardwerkende en vriendelijke schoonmaakster. Het restaurant is gezellig, kun je de hele dag terecht en s’avonds een lekkere pizza eten. Klein minpuntje is wel dat de camping vlak voor een treinspoor ligt. Als je een mooi plekje hebt op de eerste of tweede rij, heb je daar niet zo’n last van, maar als je op de laatste rij staat kan dit wel voor de enige overlast zorgen. Kortom: aanrader!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2018

Wij gaan snel nog een keer terug ❤️

Petra Lelieveld
26-9-2018

Heerlijk relaxed sfeertje en superlief personeel. Op camping Covelo krijg je echt waar voor je geld.

Nooit meer.

Herman
20-9-2018

Weinig privacy omdat de campers vlak naast elkaar moeten staan. In ons geval - en wij waren daar niet alleen in - met de deuropeningen naar elkaar toe. Op een paar meter afstand van elkaar. Drukke weg en spoorlijn direct achter de camping. Omgeving wel mooi. Net als het meer.

Nooit meer!

Marijke
20-9-2018

Het meer is fantastisch mooi, maar de camping was bomvol en de ons toegewezen plaats heel erg klein. Zelfs bij de grotere plaatsen ontbreekt elke vorm van privacy (als je daar op gesteld bent).

Niks mis mee.

Foxx
26-8-2018

We waren hier voor de 4e keer en voor het eerst heb ik besproken omdat het iedere keer al behoorlijk vol was. Wij vinden deze camping, ondanks dat het vlakaan het spoor ligt, fantastisch! Vriendelijke mensen en prima sanitair en je kunt er ook nog lekker eten als je geen zin hebt om te koken, kortom wat wil je nog meer. Een aanrader!

Gereisd Met partner in juni 2018

Goede camping met aardig personeel

Margreet
25-8-2018

Ontvangst op de camping was wel even een verrassing. Het was onze 3e camping deze vakantie en tot dat moment alleen vnl. Italiaanse campings. Maar nu werden we in het NL begroet en leken we zijn terecht gekomen op een Nl enclave. Vrijwel al het personeel spreekt engels of NL, beetje jammer als je probeert Italiaans te spreken. Maar iedereen is zeer vriendelijk en we kregen iets te drinken. Mooie plek in de 2e rij (gereserveerd), met een volledig NL buren. Prachtige omgeving, wel veel muziek op het terras en ook 's avonds, dus als je daar niet van houd zorg dan voor voldoende afstand. Veel mensen die er al jaren komen, die samen komen in groepen. Slagboom (zeer traag) met pasje om de camping te verlaten (!) gaf ons een onprettig gevoel en is zinloos.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2018

Heerlijk relaxd.

Sigrid Ribbers
24-8-2018

Sanitair niet het nieuwste maar zeer schoon. Ligt tussen het Iseomeer en een spoorlijn. Die je na 2 nachten niet meer hoort en waar 's nachts ook geen trein rijd. En een wat drukke weg. Maar ook dat vormde bij ons zeker geen belemmering hier 2 jaar te zijn geweest. Erg vriendelijk en bekwaam personeel. Ook bij calamiteiten zoals wij zelf hebben meegemaakt afgelopen zomer. Een heerlijk restaurant. En natuurlijk een eerste klas plek met uitzicht op....Het Iseomeer. Ongeveer 1.5 km van Iseo af. Wandel en fietsmogelijkheden. Kortom was weer een top vakantie.

Gereisd Met partner in augustus 2018

Echt fantastisch!

Carla
5-8-2018

Geweldige leuke en gezellige kleine camping direct aan het meer. Ontzettend schoon met een fantastisch team! Een aanrader!!!!

Gereisd Met partner in juli 2018

Goeie camping

Joost
3-8-2018

Fantastisch ontvangst! Bij aankomst kan je op terras genieten van een drankje. Daarna krijg je goede begeleiding naar jou plekje. De camping is zodanig ingericht dat iedereen het meer kan zien. Op 5 meter naast de camping ligt een spoor waar de trein om 5u15 al de eerste keer voorbij rijdt en dit tot 21u. Op 15 meter van de camping ligt een toch wel drukke weg. Personeel heel vriendelijk en behulpzaam, in de receptie spreekt men Nederlands.

Gereisd Met partner in juli 2018

• Huishoudelijke apparatuurKluis, TV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Overige servicesWasserette

• Autovrij parkJa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Covelo in Iseo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Covelo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.