Camping Venus

Camping Venus
8,3

9 tips over Camping Venus

robertvanberkel, 26-4-2015
zoveel mogelijk doen samen !!!heerljke brood halen smorgens elke dag vers,,,,groenten boer,komt op de camping zeer goede kaliteit geweldige slagers in het dorp lekker winkelen div zaken fietsen huren lemprato dorp aan de overkant van het meer geweldizigge ijssalon tevens leuke /gezelige kermis elk jaar aanwezig hollands restarant genaamd bar holland,,wiener snietsel enz nog nooit van je leven zo lekker gegeten als daar!! SPORT VISSERS perfecte plaats!!! muzea.s aan de overzijde meer !!!
Gerben, 14-10-2014
Ga de bergen in! Wandel langs het weer en bezoek bijvoorbeeld een mooie stad.
Geert Hoedt, 29-7-2014

Indien je deze camping overweegt zal reservatie zeker nodig zijn.

Zou persoonlijk opteren voor de plaatsen tegen het meer gelegen ( rose op de plattegrond van de camping) (meerprijs) en zeker een plaats van 80m² - 100m² ( meerprijs) vragen.

Manuela Brok, 18-9-2013
Dagje Gardameer, Venetië (prima te doen met de auto), gemarkeerde wandelroute door de bergen (bij Alone), Brescia, uitzichtpunt vanaf Treviso Bresciano over het hele Idromeer, boomklimmen in Breguzzo. We hadden een grote plaats op de 2e rij. Plaatsen in de rijtjes zijn kleiner. S'avonds wel harde muziek vanaf de overkant maar dat mocht de pret niet drukken.
Marnix, 16-8-2013
Dagje naar Paradiso (Leuke wandeling, watervallen, 20 min) en Bagolino (Bergdorpje, 25 min). Verona verder dan we gedacht hadden (1.5 uur)
esther Handgraaf, 3-6-2013
Dorpje Bagolino (dacht ik dat het heette), dagje Gardameer (koop kaart waarmee je meerdere plaatsen kunt bezoeken met de veerboot in 1 dag) en ik vind het zelf heel jammer dat ik niet naar de opera in Verona ben geweest, ik begreep te laat dat er vanaf de camping ook ingetekend kan worden. Wordt dus volgende keer. Bergamo ook heel mooie stad, met kabelbaantje naar het oude centrum.

woutsimone, 6-8-2012

Restaurant Belle Vista aan de overkant van het meer (weg richting de bergen nemen). Heerlijk eten en met uitzicht op het meer.

Bezoek aan Brescia, Verona en Sirmione. Neem de weg door de bergen vanaf het Gardameer langs het stuwmeer Valvestino.

Fort Anfo was dit jaar helaas gesloten.

Pieter de Vries, 21-7-2012
De autotocht over de berg naar het Gardameer is aan te bevelen en leidt langs prachtige plekjes.
Tv, 30-6-2012
Tip: dagje, Gardameer, Venetie, Bergamo, Milaan en de opera in Verona