Camping Venus

Camping Venus
8,2

59 reviews over Camping Venus in het Nederlands

Met jonge kinderen

Mooie omgeving, mindere camping.

Joyce
19-8-2018

Het was niet onze camping. Het sanitair was niet schoon en werd maar 1 x per dag schoongemaakt. We kregen een kamp naast ons (geen geluidsoverlast van), maar het sanitairgebouw was ontoereikend voor zo’n grote groep tijdens hoogseizoen. Het strandje aan het meer heerlijk en erg fijn om in te zwemmen. Broodjesservice en winkeltje waren prima. De weg langs de camping is erg druk.

Omgeving erg mooi en genoeg te doen.

Heerlijke sfeer.

Ilse
18-8-2018

Kleinschalige en gemoedelijke camping aan een rustig en mooi meer. Er hing een goede sfeer en beide kinderen konden gemakkelijk aansluiting vinden. over het algemeen mooi plaatsen en met voldoende ruimte voor Italiaanse begrippen. de Idro omgeving is rustig en met een beperkt aantal mogelijkheden tot uitstapjes. (tenzij je wat verder wil rijden richting Gardameer)

Veel (nederlandse) jeugd en voor ons (met wat jondere kinderen) was dat eigenlijk het enige minpunt aan deze camping; 's avonds vrij veel jeugd aan de wandel die net iets te luidruchtig doen (tot uurtje of 12)

Het meer maakt wel echt heel veel goed.

Fantastische vakantie

Hele fijne, gezellige camping in mooie omgeving
17-8-2018

We werden heel hartelijk ontvangen. Aan de receptie werd Nederlands gesproken. Elke dag verse broodjes (die kun je de dag ervoor bestellen). We hadden een mooie kampeerplaats aan het meer. Heerlijk in het meer en in het zwembad gezwommen. Het sanitairgebouw is eenvoudig, maar prima voor elkaar en schoon! We hebben mountainbikes gehuurd en een waterfiets. Leuke uitstapjes gemaakt.

Mooie omgeving. We hebben een hele fijne tijd gehad.

een back to basic camping

Saskia
23-6-2018

Een fantastische camping aan het idromeer, goed sanitair (geen closetpapier). Mooie ruime plekken ook plekken aan het water. Echt rustig weinig vertier op de camping, wel een drukke straat langs de camping, geen last van gehad. een back to basic camping.

Schitterend gelegen. Echt een supercamping!

Jetty Luining
29-4-2018

Gemoedelijke camping met prima sanitair, zeer vriendelijke Nederlands sprekende eigenaar. Maar vooral de locatie is top. Mooie beplanting, zeer verzorgd allemaal en als toppunt het uitzicht over het Idromeer wat gedurende de dag door het lichtval wijzigt. Ons hondje mocht zwemmen in het meer en kon naast de camping worden uitgelaten tijdens een wandeling langs het meer.

Voor ons de ideale vakantie

Amanda Loor
18-11-2017

We zijn nu drie jaar op rij geweest en gaan weer.Op en top genieten op een mooie lokatie en een bijzondere camping.Deze word gerund door een lieve en keihard werkende familie.De sfeer is er fijn en alles is er schoon.

Super vakantie gehad

Lobke
16-8-2017

Onze kids 13,10,7 (en wij) hebben het super gehad en willen graag weer terug. Het meer was super lekker om in te zwemmen/varen/dobberen op luchtbed. Ook leuk om waterfietsen op te gaan. waterschoenen aan. Kids s avonds vaak kampvuur gemaakt. Zwembad was super schoon. Sanitair heerlijke lekker warm/heet.Stonden naast 'Koos' begrip op camping (komt al 55 jaar)Meerdere keren afval-ronde per dag over camping. Kleine winkel maar prima te slagen. Geen lidl of aldi in de buurt, maar wel een penny (te vergelijken) op 10 km. Of een kleine supermarkt overkant meer (crone) heet jolie veel nederlandse producten.zeer vriendelijke eigenaren (zussen en broer) praten nederlands (door de jaren heen geleerd) maar Engels ook prima!

Tip. Bij trenro eraf en dan binnendoor is het nog wel 2 uur rijden! Maar te doen met caravane. tip; mooi uitzicht over meer "bellevista" overkant meer...heeeerlijke pizzas en super uitzicht.Camping was 50 in eigendom, super groot feest geviert met campinggasten...

Rustige camping met mooi uitzicht

Fan van buren
5-7-2017

Keurige camping ,sanitair schoon ,handig klein winkeltje,kortom een prima camping op een mooie plek en de eigenaren spreken Nederlands ook erg handig.

Gastvrij en behulpzaam

Fam. Jansen
21-9-2016

Als je niet van massatoerisme houdt moet je hier zijn. De camping wordt gerund door twee zussen en een broer, allemaal in de vijftig. (Ook de mensen van La Grotta, het restaurant bovenaan de camping bleek familie te zijn). Ze werken keihard, doen er alles aan om het je als gast naar de zin te maken. Het spreekwoord "zoals de waard is zijn zijn gasten" gaat hier helemaal op. Iedereen houdt rekening met elkaar, kinderen worden gecorrigeerd, afval slingert niet rond, mensen groeten elkaar, enz. Op deze camping hangt een uitzonderlijk prettige sfeer, wij hebben het hier heel erg naar ons zin gehad. De bezoekers zijn vooral Italiaans en Nederlands, maar we spraken ook Fransen, Engelsen en Duitsers. Als je hier bent moet je de opera in de Arena van Verona zeker boeken. Dat is gewoon op de camping te doen, je hebt al een kaartje voor E 30,00. Wij vonden dat een hele belevenis. Als je de campingplek te klein vind boek je gewoon twee plekken, je kunt dan de prijs bespreken. Voor onze 14-jarige dochter waren hier veel leeftijdgenoten die zich wonderwel allemaal prima vermaken met zwemmen en tafeltennissen. In de groep verkeren is voldoende voor deze pubers die zich prettig naar elkaar toe gedragen. Wij hebben een top-vakantie gehad.

Overvol en onrustig, 90-95% NL gasten

Trijntje02
2-9-2016

Van dit soort campings moet je houden. Het was helaas niets voor ons. Wij waren op doorreis en konden bij toeval nog 2 nachtjes terecht op een plekje aan het meer, daarna was de camping weer volgeboekt, puur geluk want we hadden wel prachtig uitzicht! Helaas is deze camping is stampvol en onrustig, vol met Nederlanders, zelfs bij de receptie kan je Nederlands spreken. Het sanitair is simpel maar prima. Klein zwembadje en wat speeltoestellen. De plekken aan het meer liggen mooi, de andere plekken liggen in saaie rijen en straatjes. Vrijwel alle plekken zijn klein. Wij hebben beide nachten geluidsoverlast gehad van discomuziek van de andere kant van het meer en van tot laat doorgaande campinggasten. Aan de andere kant van de camping hoor je de doorgaande weg die pal langs de camping loopt.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Venus in Idro (Idromeer), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Venus zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.