Vakantiehuis Tourist Village Tre Capitelli ***

Vakantiehuis Tourist Village Tre Capitelli ***

Vakantiehuis Tourist Village Tre Capitelli
Vakantiehuis Tourist Village Tre Capitelli

We hebben een aantal aanbieders voor Tourist Village Tre Capitelli voor je op een rij gezet:

127 reviews over Vakantiehuis Tourist Village Tre Capitelli in het Nederlands

Idro (lees Ter Capitelli) smaakt naar meer!

Meggy, 23-12-2017

Het gastvrije Tre Capitelli, Idro, het Idromeer en de schitterende omgeving moet je gewoon ervaren.

Als je één keer geweest bent, wil je beslist weer terug❣

Voor elk wat wils, geweldige vakantieplek.

Ariane, 18-12-2017

Fantastische plek, rust, natuur, sport voor alle leeftijden, eenvoudige maar functionele vakantiewoningen, goed restaurant, echte italiaanse sfeer in de kleine dorpjes rond het meer, je blijft hier terugkomen !

Eenvoud, Rust en Natuur

Suzanne, 18-12-2017

Heel fijn park, dicht bij het toeristische Gardameer. Echter, dit park kent geen massatoerisme, geen files, geen geluidsoverlast. Het is heerlijk rustig en ook nog een prachtige omgeving. De huisjes stralen in eenvoud. Geen übermoderne voorzieningen, maar wel geweldig uitzicht!

Veel Nederlandse tieners die elkaar ontmoeten bij de pingpong of het zwembad.

Een heerlijk en betaalbaar restaurant op het park en nostalgische dorpjes in de nabije omgeving. Wij zijn hier al een aantal keer geweest in de afgelopen jaren, en komen graag nog een keer!

Heerlijk voor elk wat wils

Karen, 16-12-2017

In dit kleinschalige vakantiedorp is voor elk wat wils. Onze grotere kinderen (15 en 18) kunnen zich hier prima vermaken met de diverse watersporten. Prachtige wandeltochten zowel vanaf het vakantiepark als even een klein stukje met de auto de bergen in. Een goed restaurant direct op het park, kleine supermarkt voor elke ochtend verse broodjes, grote supermarkt op 10 autominuten. Dorp op loopafstand. En vanuit elk vakantiehuis een prachtig uitzicht!!!

De huisjes zijn eenvoudig maar schoon. Jeroen doet erg zijn best om het je naar de zin te maken. Wij zijn nog nooit 3 achtereenvolgende vakanties naar dezelfde bestemming geweest. Dus, dat zegt genoeg!

Voor ons zouden de huisjes misschien iets meer van deze tijd mogen zijn. Echter al het andere positieve weegt zwaarder dan een superdeluxe vakantiewoning waar verder niets is.

We komen er steeds graag terug!

Kristel, 16-12-2017

Een heel fijn park met goed uitgeruste huisjes. Ligging is prachtig aan het Idromeer en de staf is vriendelijk en behulpzaam. Er is in de directe omgeving veel te zien en te doen. In de afgelopen 30 jaar zijn we met het gezin met regelmaat terug geweest en voor 2018 is inmiddels weer geboekt.

Het Italiaanse merengebied op zijn fijnst. Weg van de massa, die wel gemakkelijk op te zoeken is.

Het gevoel van ‘thuis komen’.

Marleen, 14-12-2017

Prachtig gebied, veel sportieve activiteiten in de directe omgeving, een heerlijk meer, rust en ruimte. Mooi authentiek Italië met hele vriendelijke mensen en heerlijk eten. Weg van het drukke toerisme en...... voor wie op zoek is naar toch een beetje drukte, heb je toch voldoende mogelijkheden.

Yolanda, 9-12-2017

Goed: Dat het een heel mooi gelegen park is direct aan het Idro meer omringd door bergen/prachtige natuur met super gastvrije eigenaren en personeel. prima faciliteiten en heerlijk gezellig restaurant met oa top pizza's. Niet goed: niets.

Het was reuzegezellig. Prima antistress!

Tine, 8-12-2017

Hou je zowel van het meer als van bergen? Dan zit je hier op de goeie plek. Geweldige omgeving waar je heerlijk kunt wandelen.

Fantastische

Vera, 1-12-2017

De ligging is geweldig, aan het prachtige idromeer. Zeer vriendelijke en hulpvaardige eigenaren die ook Nederlands en Engels spreken. Op het park is een goed restaurant aanwezig. Ook een tennisbaan, zwembad en surfschool. En in de zomermaanden een enthousiast animatieteam.

In de buurt is een hoop te zien, bv het prachtige drop bagalino en als je een boulevard wilt lopen is

het Gardameer is ook vlakbij

Heerlijk bungalowpark voor de hele familie

Marije, 1-12-2017

Heerlijke omgeving, geweldig uitzicht, lekker restaurant waar je zelfs met de kleintjes vanaf 17u kan eten. Verder basic huisjes maar de meeste tijd zit je toch lekker buiten, dus vinden wij geen probleem!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Tourist Village Tre Capitelli in Idro (Idromeer), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Tourist Village Tre Capitelli zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Tourist Village Tre Capitelli scoort een 7.99 uit 10 op basis van 134 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: