Vakantiepark Residence Vico ****

• Onderkomen7,9
  • Activiteiten7,1

11 tips over Vakantiepark Residence Vico

H.NIEUWENHUIZEN, 6-6-2015
ga eens lekker eten bij pizzeria " sporting " 100 meter vanuit huisje via het meer, eten is daar heerlijk doen.
L., 26-10-2014
Maak eens een wandeltocht naar Lago di Vacca. Bij de receptie kunnen en willen ze graag hierover, en andere mogelijkheden, informatie geven.
miranda, 14-8-2014
Niet boeken!! Kost een vermogen en het is echt puur slecht. Beheerders erg onvriendelijk en totaal niet behulpzaam

nele, 8-7-2014

het dorpje Idro is authentiek en heeft echt alles wat je nodig hebt: een supermarktje, beenhouwer, fruitwinkel.

Tip: als het weer wat minder is boven het Idro-meer, rij dan een halfuurtje naar het Garda-meer, want daar is er vaker zon. Vreemd, maar zou te maken hebben met de ligging midden de bergen. De zalige rust van het Idro-meer maakt dit minder weerzeker puntje meer dan goed!

Tobox, 1-7-2014
Restaurant Holland in Crone. Boottocht over het meer. Wandelen/fietsen.
René, 16-8-2013
Het restaurant van Hotel Alpino.

Melessen, 22-7-2013
300 meter naar links langs het meer heb je leuke pub. 500 meter naar links goede pizzeria met na afloop een suikerspin voor de kinderen.
Sefa, 11-5-2013
Ideale ligging voor dagestrippen voor bijvoorbeeld Milaan, Como, Garda en Venetie. Allemaal op redelijke rijafstand gelegen.
Otten, 20-8-2012
Het is even zoeken maar lekker eten doe je bij Mystica op 15 min loopafstand. Bootje huren een absolute aanrader(motor -en zeilboot) doe je in Salo bij de camping aan de overkant van het meer.
Ron Scholten, 7-8-2012
Check vooraf in welk appartement je ingedeeld bent

Onze bezoekers bekeken ook: