Bed and Breakfast Holland

Bed and Breakfast Holland

8.8Fantastisch

Italië, Lombardije, Idro (Idromeer)

8.8Fantastisch

BedAndBreakfast info

Meer bedandbreakfast info

8 reviews over Bed and Breakfast Holland

• 8Toon25-05-2014

Vaste toerstop met prachtig uitzicht.

Hier in 1995 al eens geweest (toen was er nog geen B&B) en daarna nog een paar keer. Steeds als tussenstop op onze toerritten hier. En dus voor een lekker hapje en drankje en het fantastische uitzicht over het Idro-meer. Ongeacht de uitbater hebben we hier altijd lekker gegeten voor zover ik me kan herinneren. Ook de laatste keer weer in 2011. Ook een vaste stop voor motorrijders.

Gereisd met oudere kinderen in juni 2011

• 10H.J de Vries03-06-2013

Super!

Waren eind mei een week op vakantie bij het Idromeer en hebben hier heerlijk gegeten!! Meestal gaan we niet voor 2de keer weer terug, maar het eten was zo lekker en Peter is ontzettend gastvrij! Heerlijk eten en even gratis internetten! SUPER! Dank jullie wel! Groeten Henk en Elma en een poot van onze honden!

Gereisd met partner in mei 2013

• 5N.W.26-11-2011

Wat een tegenvaller

Het restaurant is prima met goed eten. De gastheer komt zeer regelmatig langs om een bevestiging te krijgen hoe goed het eten wel niet is?!? Dit soort schouder klopjes hoeft voor ons nou ook weer niet. 1 nacht in B&B geweest maar viel erg tegen. Deuren die klemmen, losse plinten, beschimmelde voegen en douche spullen van de vorige mensen nog in de badkamer. Wat een oud spul! Omdat je boven de keuken van het restaurant slaapt nogal wat last van de koel/vrieskist die steeds aan/uit gaat. Nee, voor ons nooit meer.

Gereisd met partner in augustus 2011

• 9fam. Roelofs21-08-2011

restaurant Holland is perfect !

niet van B&B gebruik gemaakt maar wel van het restaurant. Het eten is uitmuntend ! Complimenten voor de kok Danielle en voor gastheer Peter. Alles wat we hier gegeten hebben hebben we qua kwaliteit in Nederland nog weinig meegemaakt. De zelfgemaakte droplikeur is een heerlijke afsluiting van een prima diner. Een toprestaurant, een aanrader voor iedereen in de omgeving van Lago D´Idro e.o. hartelijke groet Rene, Carola en kids.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2011

• 10MT23-08-2009

ga zo door!!!!!!!!!!!

Gastvrij, vriendelijk, deze mensen weten waar ze mee bezig zijn. Een aanrader. We hebben er een keer koffie gedronken, met een stukje appelgebak, HEERLIJK. Later zijn we er een keer gaan eten, verrukkelijk! Goede bediening, aardige eigenaar, schone toiletten, mooi uitzicht over het meer. Een aanrader!!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2009

• 9Nel van Keulen25-05-2009

een plaats om volgend jaar naar uit te kijken

We hebben hier een paar dagen doorgebracht en zijn beslist van plan om terug te komen

Gereisd met partner in mei 2009

• 9Gerritse22-05-2009

wat een topper

Deze B&B wordt door een hollandse familie die al 41 jaar in Italie woont gerund de ontvangst en de service kan niet beter en ook de ligging met een fantastisch uitzicht over het meer en de bergen.Wij komen beslist weer terug.

Gereisd met vrienden in mei 2009

• 10eric sip28-01-2009

top zaak met een top lokatie

ik ben er vorigjaar 2x geweest het eten was super en de koffie met echte zelfgemaakte appelgebak smaakte zeer goed. ik ga er dit jaar beslist weer eten. op het terras heb je uitzicht over het idro meer. echt geweldig. ik weet zeker als je daar 1x geweest bent dan kom je er beslist vaker

Alleen gereisd in juli 2008

Bed and Breakfast Holland info