Camping AZUR Sportcamping Rio Vantone (Glamping)

Kleine hotelsWeer vandaag27°12°
Camping AZUR Sportcamping Rio Vantone (Glamping)
7,1

13 tips over Camping AZUR Sportcamping Rio Vantone (Glamping)

Mark, 27-8-2016
Parco delle fucine is een klimpark waar je zelfstandig routes kunt klimmen en op 1 dag ook onder begeleiding. het heeft daarnaast nog veel wandelroutes en een (ijskoude) zwemplas. Zeker de moeite waard!!
Mark, 27-8-2016
canyoning tour van mountainlive.org in Storo nabij het Ledromeer. Een Nederlandse dame werkt/leidt de boel en voor het schappelijke bedrag van 65 euro wordt je van hun verzamelpunt (alwaar je kunt omkleden en douchen, dat krijg je bijna nergens!) naar het startpunt gereden en onderga je onder begeleiding een ruim 3 uur durende fantastische afdaling met klimmen, springen, abseilen en zwemmen.
Agnes, 30-9-2014
Pizzeria in Vesta! Wandeling direkt vanaf de camping. Koffie in dorpje Crone.

We hebben een aantal aanbieders voor AZUR Sportcamping Rio Vantone (Glamping) voor je op een rij gezet:

Annette, 25-7-2014
Fietsen meenemen indien mogelijk. Dorpjes zijn op afstand en niet makkelijk lopend te bereiken. Beschrijving van de wandelroutes van de camping zijn erg summier. Top vd Montcroce di. Perle is bijv erg leuk. Canyoning is een aanrader, ook de familycanyoning.
Gertrude Abbring, 20-9-2013
De surflessen zijn top! Nederlandstalig, vriendelijk en flexibel.
fam_aabuwalda, 16-8-2013

-dagje naar Verona, vooral het theater uit 30NC is zeer de moeite waard.

-goede pizzeria in dorpje vlakbij, Festa.

Genealogie, 16-8-2013

- Dagje naar Verona, met antiek theater van 30NC, prachtig.

- Goede pizzaria in klein dorpje, Festa genaamd.

Simon Van Doninck, 4-8-2013

spring even binnen bij het infocenter in Pieve Vecchia. Daar krijg je veel info over de dingen die er te beleven zijn in de omgeving.

Voor een actieve vakantie, superlocatie. (wandelen, klimmen, watersport, mountainbike,....)

Binie, 9-8-2012
je hoeft ook geen dure water plek te kiezen die zijn veel rumoeriger en minder privé dan andere plekken.
Mvr Houterman, 31-7-2012
We hebben heerlijk gegeten bij restaurant la terazza in tre capitelli aan de overkant, en de wandelroute naar het adamello gebergte is prachtig!