Reviews over Guardamiglio

Goede overnachtingsplaats

Pedro,
    23-7-2015

Nord is een perfecte stop naar het zuiden, ongeveer een 1000 tal km van Brussel. Het ligt ongeveer 2 km van de snelweg richting Bologna. De suite kamer is erg luxueus met bubbelbad en extra grote bedden. Het ontbijt is goed maar ook niet meer dan dat. Het avond eten zag er goed uit op de kaart maar wij hebben besloten om in het dorpje (1km) een pizza te gaan eten bij Gigi (super lekker en geen geld). Wij zullen hier zeker terug komen!

Makkelijk aan te rijden hotel voor overnachting

Marianne,
    4-9-2010

Net onder Milaan ligt Motel Nord, gunstig gelegen voor als je de volgende dag weer verder wilt rijden naar het Zuiden van Italie. Het hotel ziet er prima uit, erg veel privacy. De juniorsuite zag er erg luxe uit, overal spiegels, goud en vooral de badkamer was erg comfortabel met 2 regendouches. Eigenlijk een beetje fout, vooral als je weet dat je ook kamers per uur kunt afhuren. Jammer dat je er niet kunt eten, alleen wat magnetron maaltijden en ontbijt was niet inbegrepen. Wel lekker geslapen die nacht, zodat we de volgende ochtend weer vroeg konden vertrekken naar het zuiden.

Gunstig gelegen tov snelweg naar het zuiden

Van der Geest,
    7-1-2007

Gunstig gelegen tov snelweg naar het zuiden. Hier 1 nacht overnacht. Ontbijt was ok, dineren is echter niet mogelijk. Alleen magnetronmaaltijden.

In de buurt is wel een supermarkt waar je goed kunt eten (en goedkoop). Kamers waren erg ruim en de badkamer erg luxe. Je auto staat op een bewaakte parkeerplaats.