Bed & Breakfast Casa Pini

ItaliëLombardijeGriante

We hebben een aantal aanbieders voor Bed & Breakfast Casa Pini voor je op een rij gezet:

7GoedScore uit 4 reviews

0Tonen op kaart

4 Reviews over Casa Pini

• 7piethein507-08-2013

prima 5 persoonskamer

We hebben 2 nachten overnacht op doorreis naar Toscane (5 persoonskamer). Is wel wat omrijden, maar je zit wel aan het geweldige Como meer. Het is inmiddels geen bed en breakfast meer, maar je hebt wel een mooie en schone kamer. Het ontbijt kun je honderd meter verderop nuttigen in een barretje. De ontvangst is prima en verder heb je niets te maken met de eigenaresse. Er zijn 3 appartementen naast elkaar met een gezamenlijke tuin die uitkijkt op bergen. Na een wandeling van een paar minuten (wel flink bergaf) kom je aan het meer en daar zijn hotels en restaurants. Vanuit daar kun je ook een boot nemen over het meer. Griante ligt recht tegen over Bellaggio en Varenna. Prachtige plaatsen en leuk om met de boot over te varen.

• 8Jeroen Warmerdam08-08-2012

Prima plek voor die prijs

Wij hadden middelste appartement: geschikt voor 5 personen, maar zonder keuken. Functioneel maar niet gezellig. Voor de gezelligheid moet je naar de tuin die aan het appartement grenst. Je hebt daar geen uitzicht op het meer, maar je zit wel midden in de italiaanse sfeer. 20 minuten lopen naar de boulevard en oversteek naar Bellagio. Het ontbijt was heerlijk en de eigenaresse is heel vriendelijk en behulpzaam met tips. Haar ouders wonen ook op het terrein. Vooral de vader is behulpzaam ze spreken prima Engels. Cadenabbia is niet toeristisch.

• 10florian-saskia22-09-2011

Erg fijn

Wij bleven hier 2 nachten maar hadden hier wel langer willen blijven. Het Comomeer (en omgeving) is prachtig! De nieuwe ruime kamer met eigen badkamer en keukentje was tip top in orde. De oude man (de vader van de gastvrouw) die ons ontving sprak goed Engels en was vriendelijk. De gastvrouw zelf verzorgde het ontbijt in een huiselijke sfeer (ontbijt had misschien iets uitgebreider gemogen maar het was goed) . Zij spreekt goed Engels en Duits en ze gaf ons veel informatie over de omgeving.

Samen met andere b&b-gasten ontbijten aan een grote tafel is toch de charme van zo'n b&b?

• 3Familie Boesten16-09-2011

Nooit meer!

Vol verwachting reden we naar Casa Pini voor onze overnachting naar Toscane en de rit naar het B&B was geweldig mooi langs het Comomeer... nog nooit zoiets moois gezien! We werden door een opa ontvangen die ons in onze kamer "dumpte" en verder mochten we het ons uitzoeken. Kamer was wel netjes in orde. Het ontbijt was het toppunt; de opa had ons verkeerde tijd door gegeven waardoor we een kwartier te vroeg waren. De dame van het B&B nog in de supermarkt was om inkopen te doen, daar stonden we met 3 kleine kinderen! Het ontbijt was lekker maar er waren maar twee tafels waardoor je met meerdere gezinnen bij elkaar moest zitten en anderen moesten gewoon wachten tot er iemand klaar was; ik vond dit uiterst genant en voelde me opgejaagd. Niet vriendelijk en de eigenaresse kon het niet aan. Op terugweg hebben we overnachting overgeslagen.

Bed & Breakfast Casa Pini info

Veilig betalen met