Vakantiehuis Ca Felicita

3 reviews over Vakantiehuis Ca Felicita in het Nederlands

Geweldig verblijf !!

Esther
9-10-2016

Mooi groot strak superschoon verblijf waarbij overal aan gedacht is. Prachtige plek op een berg boven het plaatsje Gravedona met prachtig uitzicht over het meer. Heerlijk zwembad, klein complex, dus geen bedden-race. Ideaal om vanuit deze locatie allerlei prachtige plaatsjes aan te doen om het Como-meer.

Prachtig!

Maarten van Dijk
13-9-2016

Heerlijk gelegen boven Gravedona. Fantastisch uitzicht vanaf terras / vanuit zwembad over het Comomeer. Superstrak en schoon appartement.

Fantastisch vakantieadres

Laman
18-7-2016

Zeer comfortabel appartement, super schoon en met prachtig uitzicht op het comomeer. Leuke uitvalsbasis naar andere plaatsen aan het meer. Wij komen hier graag weer terug.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Ca Felicita in Gravedona, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Ca Felicita zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.