Tijdelijk €25 aanbetaling

As Bergamo Aeroporto

We hebben de beste aanbieders voor Hotel As Bergamo Aeroporto voor je op een rij gezet:

9.7FenomenaalScore uit 3 reviews

9.7FenomenaalScore uit 3 reviews

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

3 Reviews over As Bergamo Aeroporto

• 9Charlotte11-10-2010

heerlijke luxe

Het hotel was net nieuw (helaas zo nieuw dat het zwembad nog niet af was). Het ligt dicht bij het vliegveld en dicht bij Bergamo. Pakeren is gratis en er is voldoende ruimte. Ook een uitstapje naar Milaan is goed te doen. Ik kan het hotel iedereen aanraden, zeker als je op vliegveld bergamo vliegt. Als ik een minpuntje moet noemen is het dat het hotel wel een beetje buiten de bebouwde kom ligt, dus uit eten en boodschappen doen moet met de auto. maar daardoor is de prijs kwaliteit verhouding waarschijnlijk zo goed.

• 10Wendy04-05-2010

AANRADER! dichtbij het vliegveld

lijkt wel een compleet nieuw hotel! alles blinkt, alles is superluxe, de lampen in de hotelkamer via een paneel, flatscreen tv, heerlijk bed (!) en een spiegelwand waardoor de kamer groter lijkt. mooi meubilair, en een HEERLIJKE douche!!!! een bijna 2 meter lange inloopdouche met aan weerszijden een douchepaneel, de ene met massagestralen, de ander met een regendouche. Helemaal super! Helaas wisten we niets van de gratis airportservice (taxi 2 km naar vliegveld was €20!). wij boekten een kamer voor 2 volwassenen en 1 kindje voor slechts €59! supergoedkoop dus. Een klein minpuntje was dat onze kamer op de 1e etage aan de binnentuin lag waar het terras van het restaurant was en ook de lounge waar redelijk harde muziek vandaan kwam, waardoor ons kindje niet kon slapen (de wekker ging om half 5) maar na melding werd de muziek direct zachter gezet.

• 10Noortje21-01-2010

Wat een luxe!

Het hotel is perfect voor reizigers die vlakbij het vliegveld van Milaan (Orio al Serio) willen/moeten overnachten. Helaas moesten wij dit hotel boeken wegens annuleren vlucht en hebben we er weinig van kunnen genieten en niet alles kunnen ontdekken van het hotel, maar wat we hebben gezien en ervaren was geweldig! De entree was heel erg mooi, receptie was erg vriendelijk. Het hotel is brandschoon, lijkt wel spiksplinternieuw en van alle gemakken voorzien. Het ontbijt was heerlijk al was vers fruit beter dan blikfruit... De gratis airportservice was perfect en we hoefden in alle haast de minibar niet eens af te rekenen! Het is een hotel echt gericht op zakenmensen, maar ik zou het iedereen aanraden! Het ligt alleen wel ver van het centrum.

Hotel As Bergamo Aeroporto info

• HuisdierenBeschikbaar

• KluisBeschikbaar

Entertainment

• SaunaBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    Via Padergnone, 24050