Hotel Merloni

9Fenomenaal

Italië, Lombardije, Grandola ed Uniti

Op vakantie geweest naar Merloni?

9Fenomenaal

9 reviews over Hotel Merloni

• 9familie de Vries07-08-2016

Goed en leuk hotel!

Wij hebben voor dit hotel gekozen zodat wij dicht bij het Como meer, maar ook dicht bij het Lugano meer konden verblijven.

Bij aankomst werden wij bijzonder vriendelijk ontvangen en kregen direct allerlei informatie over het hotel en wat er te doen is rondom de meren. Het hotel en de kamer zijn mooi. Alles is keurig verzorgt en schoon. Een koelkastje en airco op de kamer is erg prettig. Ook heb je geen last van geluidsoverlast van de andere kamers. Iedere dag worden de bedden weer netjes opgemaakt.

Het ontbijt is heel uitgebreid, alles is vers en erg lekker. De mensen van het hotel lopen constant rond om het iedereen naar de zin te maken.

We hebben ook twee keer in de avond in het restaurant gegeten. Ook dit is weer erg lekker en vers. Het personeel is nu ook weer zeer vriendelijk en zorgen er voor je echt een heerlijke avond hebt. Mijn favoriete voorgerecht was hier de caprese. Heerlijke mozzarella en tomaten, maar ook daarbij olijven en olijfolie. De nagerechten zijn ook super. De marengato en het chocolade taartje zijn echt een feestje.

Het hotel heeft een goed zwembad, overkapte tafeltennistafel, fitnessruimte enz. Kortom een heel leuk en goed hotel. Wij hebben het hier een kleine week erg leuk gehad. Een groot compliment voor alle mensen van het hotel. Gastvrij, behulpzaam en heel erg vriendelijk.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

• 8Jaanchi's27-07-2014

Prima Hotel voor tussenstop

Wij hebben dit hotel gepland als tussenstop op weg naar Toscane. Ruime parking (handig met aanhanger/caravan) supervriendelijk en attent personeel. Ruime schone kamer met TV, airco, douche, koelkast. Prima (harde) bedden met voldoende extra dekens en kussens. Zwembad om even te ontspannen kortom, alle ingredienten om uitgerust de volgende dag weer verder te gaan!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

• 9GJF Heus15-09-2013

Super leuk en gastvrij familiehotel

Super leuk en gastvrij familiehotel. Iets vanaf het Comomeer. Prachtige ruime kamers. Prima ontbijt. Uitzicht op de bergen. Prijs/kwaliteit uitstekend.

Gereisd met vrienden in september 2013

• 9nversteeg04-09-2013

overnachting familiekamer doorreis Toscane

In augustus tussenovernachting geboekt via het hotel zelf. Gevraagd om een vierpersoonskamer met mooi uitzicht. De kamer was mooi en ruim, zwembad goed en het eten ook prima. Het personeel is erg gastvrij. Nadeel is de afstand van de snelweg. Bij Lugano naar het hotel rijden is circa 45 minuten (gezien je langs een smalle weg langs het luganomeer gaat). Het kostte ons in totaal dus een anderhalfuur extra reistijd!

Gereisd met oudere kinderen in januari 2013

• 8Marieke21-07-2013

Fijne tussenovernachting gehad

Wij hebben een nachtje in een 4-persoonskamer geslapen met 2 kleine kinderen op doorreis naar Toscane. Prima kamers, niet overdreven ruim maar groot genoeg en we hadden -heel fijn- een koelkastje zodat we de volgende dag weer met koud drinken op pad konden. Zeer vriendelijke, goed Engels sprekende dame bij de receptie. Gratis Wifi. Bij onze kamer (in het bijgebouw) geen balkon, maar een ruime gang waar je toch even kon zitten terwijl de kinderen al in bed lagen. Ontbijt is eenvoudig maar goed. Avondeten in het restaurant (vanaf 19.00 uur) is prima. (mini)Speeltuintje ligt voor het hotel dus je kunt de kinderen daar niet alleen laten. Fijn zwembad en tafeltennistafel. Genoeg parkeerplaatsen. Als je iets wilt ondernemen: vraag bij de receptie hoe je naar de waterval moet lopen, erg leuk! Goede overnachting gehad, toch gaan we hier niet meer terug want de afstand tot de snelweg vonden we toch te groot. Op papier leek het mee te vallen maar het rijdt niet echt door vlakbij het meer.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2013

• 10piepke5715-09-2012

fantastisch hotel

Is een familiehotel. Zeer verzorgd en heel vriendelijk. Elke dag verse handdoeken. Eten is goed. Er is airco, ijskastje en kluisje aanwezig op de kamer. Gratis wifi en parking. Is voor ons al de 4 de maal en keren zeker volgend jaar terug.

Gereisd met partner in september 2012

• 8b.heiningen15-08-2012

Heerlijke overnachting gehad.

Wij hebben 1 nachtje hier geslapen als tussenstop naar Toscane.Kwamen op tijd aan en hebben heerlijk bij het zwembad gelegen.De pizza's waren net als het ontbijt goed maar eenvoudig.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

• 10Cristien01-09-2010

Geweldig hotel

Met super gastheren/vrouw. Dit is echt een aanrader. Gratis internet, een geweldig bed, mooie badkamer en heerlijk eten. Kortom gewoon DOEN!

Gereisd met partner in augustus 2010

• 10porlezza09-04-2010

Goed Hotel

We zijn hier al 3 keer geweest. Is een Familiehotel, heel vriendelijk en zeer behulpzaam. Mooie kamers maar wel wat verouderd maar zeer netjes, wordt elke dag schoongemaakt. Het eten is goed. Is een zeer goed hotel om van daaruit plaatsen te gaan bezichtigen. Gaan dit jaar terug

Gereisd met partner in september 2008

Hotel Merloni info