Camping Trelago

5,2

Matig

25 tips over Camping Trelago

Sharon, 16-6-2015
Heel veel te doen in omgeving voor jong en oud, lekkere restaurants en leuke markten.
italiano, 22-8-2014

Leuke plaatsen om te bezoeken zijn:

- Como (50 minuten met de auto)

- Kabelbaan vanuit Laveno (30 minuten)

- Santa Maria del Monte, met de Sacro Monte (20 minuten)

j.schuurman28, 17-8-2014
De rustige camping ligt fantastisch mooi aan een klein en schoon meer. Het dorpje Ghirla is op loopafstand (kinderen liepen daar 's avonds naar toe om een ijsje te halen bij een ijssalon waar gratis wifi aanwezig is). Iets verder weg zijn diverse supermarkten aanwezig. In de mooie omgeving vele mogelijkheden om leuke dagtochten te maken met de auto. Een keer per week organiseert de camping een dagtocht per bus naar Milaan.

Coen, 31-7-2014
De camping is centraal gelegen voor diverse bezoeken aan de omliggende grotere meren.
Bastiaensen, 31-7-2014
Voor oudere kinderen is deze camping misschien wat saai. Er is geen vermaak, en het is er dus lekker rustig. Tussen 2300 en 0700 moet het er ook stil zijn. Maar tot een jaar of 8 - 10 is het een heerlijke rustige camping waar je 'savonds en 'snachts geen last hebt van druktemakers of feestbeesten!
Nicole, 11-10-2013
Tip: Vraag om een caravan met schaduw, wij stonden de eerste paar dagen in de volle zon met een peuter en een baby, en moesten toen weer verkassen. En neem je eigen babypakket mee, wat ze daarvoor vragen is schandalig, en je hebt nog niet eens een matrasje in het campingbedje!

M.G. Nieuwstad, 17-9-2013
Bezoek de tent van Vacansolei!! die hebben allerlei beziens-waardigheden in een map staan.
j., 2-9-2013
Dicht in de buurt van Lago Maggiore. De meeste huurtenten ontbijten in de zon, maar van 11 tot 15 volop zon, wij hadden schaduw achter de tent.
Charlotte, 30-8-2013
Restaurant stampi, heerlijk eten en een mooi uitzicht over het Lugano. Strandje al lagi in monvalle, strand beschikt over gras, zand, wc, douche en langzaam aflopend , ideaal met kinderen. Half uur van de camping
Chardien, 7-8-2013

Varese, sacre monte, prachtige wandeling op een berg langs allemaal kapelletjes

Laveno, met de kabelbaan de berg in, prachtig uitzicht over lago maggiore

Como, hele mooie stad en leuk centrum, veel gezellige horeca

Meer van lugano is ook leuk om een dag door te brengen