Géén boekingskosten

Meer vakantiepark info

141 Reviews over Sole Mio

• 9Ton Koopman23-06-2022

Geweldige bungalow nr. 14

Alleen maar plussen! Prachtige ligging aan Comomeer. Huis: state of art. Nieuwe meubels. Goede bedden. Nederlandstalig beheer. Staan altijd voor je klaar en zijn zeer vriendelijk en vertrouwd. Vrij zicht op Comomeer ( 75 mtr. ) langzaam aflopend stand (uniek voor Comomeer en fijn voor de kids). Omgeving ideaal voor bergwandelingen. Stadjes en dorpen met lokale markten bezoeken.

• 9Eetgelegenheden
  • 9Henk17-04-2022

Fantastisch ruim opgezet vakantiepark

Dit groene ruim opgezette vakantiepark heeft alles wat een mens wenst. Water , Rust , Prachtige natuur , Mooie bungalows van alle gemakken voorzien. Dit is het vakantiepark van onze dromen. We komen hier al jaren en zullen hier zeker weer terug komen.

• 7Activiteiten
    • 8Eetgelegenheden
  • 9Remy Broekhof30-08-2021

Komen hier zeker terug

We zijn hier 1 week geweest en het is echt een heerlijk plek. We hadden mooi en ruim huis met 3 slaapkamers. Het park is zeer ruim opgezet, en ligt aan het comomeer waar je lekker in kan zwemmen. In de ochtend werden de bestelde verse broodjes afgeleverd. De beheerders zijn erg betrokken en als er iets is kan je bij ze terecht. Ze hadden ook een pizza avond geregeld en dat was erg gezellig met lekkere pizza's en ijsje toe. In de omgeving zijn veel bezienswaardigheden.

• 4Cin27-08-2021

Teleurstellend

Vies groezelig oud huis Weinig ambiance op loopafstand Zwembad naast het park gesloten Pierenbad leuk voor hele kleintjes Bij slecht weer niets te beleven, zeker niet voor kinderen. Pizza avond goed geregeld.

• 3Activiteiten
    • 2Onderkomen
  • 10Rolf24-08-2021

Numero uno!

Nee, we gaan niet meer. We willen nu weleens wat anders! Tja, dat roepen we al 5 jaar op rij, maar nee hoor, elk jaar omarmen we toch weer Villaggio Sole Mio in Gera Lario. Lekker burgerlijk? Nee hoor, totaal niet. Want de rust, de ruimte, het weer, de beheerders Nathalie en Richard (5 sterren), de ligging direct aan het meer en het volledig ontbreken van een entertainmentprogramma, zorgen ervoor dat wij en de kinderen elk jaar weer een vakantie hebben waar tien uitroeptekens achter staan. "Volgend jaar wat anders kids?" NEEEEE! Want die hebben helemaal geen entertainers nodig, die lossen dat zelf op. Zwemmen in het meer, van de steiger springen, levend Stratego in de avond, voetballen, zonnen, chillen of gewoon lekker niksen. Sole Mio is voor ons la dolce vita. De vakantiestekker die onze accu weer oplaadt. Maar ja, eigenlijk zou ik tegen jullie willen zeggen: Blijf maar lekker weg, dan kunnen wij weer boeken... Arriverderci!

• 9Activiteiten
  • 7Martijn24-08-2021

Mooi en rustig parkje

Prachtig klein bungalow parkje met veel ruimte en privacy. Mooie groen voorziening en erg vriendelijke beheerders. Huisje wat wij hadden was meer dan compleet en bedden erg goed. Je gaat naar dit park als je van rust houdt en op jezelf wilt zijn. Ondanks dat het aan een erg drukke weg ligt hoor je hier niets van. Broodjes worden s morgens op bestelling bij het huisje afgeleverd. Zwemmen in het meer is minder omdat het erg ondiep is (kniehoogte) surfen en supper kan wel). Koffie tentjes op loopafstand. Niet alle huisjes zijn gemoderniseerd dus verschilt erg per huisje wat je aantreft.

• 6Activiteiten
  • 9Sabine13-08-2020

Ontzettend mooie locatie en ruim opgezet park.

De locatie is super. Het park is direct aan het meer gelegen, naast en zeil - en surfschool. Er is genoeg ruimte tussen de bungalows. De beheerders zijn heel behulpzaam en houden het park heel net.

• 9Activiteiten
  • 9Wim enRia van de Munt27-07-2020

Geweldige vakantie

Prachtig park aan het Comomeer,

14 dagen met 4 volwassenen in bungalow nr 28. Van alle gemakken voorzien, zowel binnen als buiten. Heerlijk rustig park, veel privacy, prachtig uitzicht. Vriendelijke, behulpzame beheerders. Echt een aanrader.

• 9Eva Bongers28-06-2020

Wat een ontzettend mooie plek om vakantie te vieren. Samen met 2 jonge kinderen van bijna 1 en 3 jaar hebben we het waanzinnig. Vanaf onze bungalow (die overigens allemaal enorm veel privacy en ruimte bieden) loop je zo in 2 min naar het meer. Er is een klein zandstrandje waar je heerlijk kunt zitten en kunt zwemmen. Het water is nu heerlijk. Onze sup gebruiken we dagelijks om tochtjes te maken. In een kleine 10 minuutjes ben je lopend in het dorpje waar je een supermarkt en een bakker kunt vinden voor je dagelijkse boodschappen. Er zijn allerlei mooie dorpjes binnen 30 min bereikbaar om een dagje naar toe te gaan. Je kunt een bbq lenen van de vriendelijke Nederlandse beheerders, elke dag wordt je vuilnis opgehaald, park wordt waanzinnig goed onderhouden waardoor het er verzorgd uitziet. Echt een enorme aanrader om hier naar toe te komen.. Wij komen hier zeker terug.

• 9Onderkomen
  • 9Bram en Conny23-10-2019

Fantastisch vakantiepark aan het Comomeer.

Wij hebben een fantastische week vakantie gehad op het groene en ruim opgezette vakantiepark Sole Mio . Prachtig verblijf gehad in de 4 persoons gunstig gelegen vakantiebungalow nummer 17 en tevens van alle gemakken voorzien onder andere keuken met vaatwasser , tv met Nederlandse zenders , 2 prachtige slaapkamers en een huiskamer met panoramisch uitzicht op de bergen. Op ongeveer 50 meter loopafstand van het mooie Comomeer met mooie wandelroutes. Tevens een geweldig mooi terras met open slaande deuren. Kortom voor herhaling vatbaar dit vakantieverblijf en zeer aan te raden. Wij komen graag nog een keer terug.

Vakantiepark Sole Mio info

Camping-informatie