Tijdelijk €25 aanbetaling

• Sportfaciliteiten
Meer vakantiepark info

145 Reviews over Sole Mio

Bungalow 17 , mooie inrichting en fraaie ligging

Sole Mio is een zeer ruim en groen vakantiepark met ruim 30 vrijstaande bungalows . De vriendelijke beheerders spreken zowel Nederlands als Italiaans . Alle bungalows zijn van alle gemakken voorzien.
    Bungalow 17 is mooi ingericht en heeft goede bedden en fraaie ligging . Vanaf woonkamer en buitenterras uitzicht op het Comomeer. We hebben hier een hele fijne tijd gehad en komen zeker nog eens terug

Bungalow 17 , mooie inrichting en fraaie ligging

Fantastisch mooi groen en ruim opgezet vakantiepark met allemaal vrijstaande ruime bungalows . Met vriendelijk Nederlands beheerders echtpaar wel zowel Italiaans als Nederlands spreekt . Bungalow 17 is zeer mooi ingericht en heeft goede bedden. Vanuit woonkamer en buitenterras uitzicht op het Comomeer. We hebben hier een heerlijke tijd gehad en zullen zeker nog een terugkomen.

Bungalow 17 , mooie inrichting en fraaie ligging

Fantastisch mooi groen vakantiepark met allemaal vrijstaande bungalows . Vriendelijke en behulpzame Nederlandse beheerders , welke zowel Italiaans als Nederlands spreken . Bungalow 17 is mooi ingericht en heeft goede bedden . Vanaf woonkamer en terras uitzicht op het meer. We hebben heel erg genoten van dit vakantiepark en komen zeker nog eens terug.

• 8Eetgelegenheden
  • 9Dick06-08-2022

Fantastische lokatie rust en ruimte!

Woning nummer 31 met de meeste rust en privacy op het park, 80 meter vanaf het Comomeer, 4 persoons keurig netjes en onderhouden.

• 6Activiteiten
  • 9Ton Koopman23-06-2022

Geweldige bungalow nr. 14

Alleen maar plussen! Prachtige ligging aan Comomeer. Huis: state of art. Nieuwe meubels. Goede bedden. Nederlandstalig beheer. Staan altijd voor je klaar en zijn zeer vriendelijk en vertrouwd. Vrij zicht op Comomeer ( 75 mtr. ) langzaam aflopend stand (uniek voor Comomeer en fijn voor de kids). Omgeving ideaal voor bergwandelingen. Stadjes en dorpen met lokale markten bezoeken.

• 9Henk17-04-2022

Fantastisch ruim opgezet vakantiepark

Dit groene ruim opgezette vakantiepark heeft alles wat een mens wenst. Water , Rust , Prachtige natuur , Mooie bungalows van alle gemakken voorzien. Dit is het vakantiepark van onze dromen. We komen hier al jaren en zullen hier zeker weer terug komen.

• 7Activiteiten
    • 8Onderkomen
    • 8Eetgelegenheden
  • 9Remy Broekhof30-08-2021

Komen hier zeker terug

We zijn hier 1 week geweest en het is echt een heerlijk plek. We hadden mooi en ruim huis met 3 slaapkamers. Het park is zeer ruim opgezet, en ligt aan het comomeer waar je lekker in kan zwemmen. In de ochtend werden de bestelde verse broodjes afgeleverd. De beheerders zijn erg betrokken en als er iets is kan je bij ze terecht. Ze hadden ook een pizza avond geregeld en dat was erg gezellig met lekkere pizza's en ijsje toe. In de omgeving zijn veel bezienswaardigheden.

• 4Cin27-08-2021

Teleurstellend

Vies groezelig oud huis Weinig ambiance op loopafstand Zwembad naast het park gesloten Pierenbad leuk voor hele kleintjes Bij slecht weer niets te beleven, zeker niet voor kinderen. Pizza avond goed geregeld.

• 3Activiteiten
    • 2Onderkomen
  • 10Rolf24-08-2021

Numero uno!

Nee, we gaan niet meer. We willen nu weleens wat anders! Tja, dat roepen we al 5 jaar op rij, maar nee hoor, elk jaar omarmen we toch weer Villaggio Sole Mio in Gera Lario. Lekker burgerlijk? Nee hoor, totaal niet. Want de rust, de ruimte, het weer, de beheerders Nathalie en Richard (5 sterren), de ligging direct aan het meer en het volledig ontbreken van een entertainmentprogramma, zorgen ervoor dat wij en de kinderen elk jaar weer een vakantie hebben waar tien uitroeptekens achter staan. "Volgend jaar wat anders kids?" NEEEEE! Want die hebben helemaal geen entertainers nodig, die lossen dat zelf op. Zwemmen in het meer, van de steiger springen, levend Stratego in de avond, voetballen, zonnen, chillen of gewoon lekker niksen. Sole Mio is voor ons la dolce vita. De vakantiestekker die onze accu weer oplaadt. Maar ja, eigenlijk zou ik tegen jullie willen zeggen: Blijf maar lekker weg, dan kunnen wij weer boeken... Arriverderci!

• 9Activiteiten
  • 7Martijn24-08-2021

Mooi en rustig parkje

Prachtig klein bungalow parkje met veel ruimte en privacy. Mooie groen voorziening en erg vriendelijke beheerders. Huisje wat wij hadden was meer dan compleet en bedden erg goed. Je gaat naar dit park als je van rust houdt en op jezelf wilt zijn. Ondanks dat het aan een erg drukke weg ligt hoor je hier niets van. Broodjes worden s morgens op bestelling bij het huisje afgeleverd. Zwemmen in het meer is minder omdat het erg ondiep is (kniehoogte) surfen en supper kan wel). Koffie tentjes op loopafstand. Niet alle huisjes zijn gemoderniseerd dus verschilt erg per huisje wat je aantreft.

• 6Activiteiten
    • 8Onderkomen