Vakantiepark Sole Mio

• Activiteiten8,3
  • Onderkomen8,8

127 reviews over Vakantiepark Sole Mio in het Nederlands

• Onderkomen6

Heerlijk ruim opgezet park, relaxete sfeer, zwembad prima geschikt voor kleine kinderen. Het strand aan het meer was ook prima (kinderen kunnen er lang lopen zonder diep in het water te komen) maar voor mensen die op zoek zijn naar een echt strand (om aan te liggen en met zand te spelen) kan het wellicht wat tegenvallen.

Wat wij jammer vonden was dat de huisjes onderling erg verschillen qua luxe/uitstraling. Op zich was het een prima huisje, maar het oogde niet alsof het met veel aandacht en liefde wordt onderhouden en is ingericht (meer dat alleen het broodnodige wordt gedaan). Wat dan jammer is als je andere huisjes ziet waar dit wel het geval is. Geen halszaak, maar gevoelsmatig klopt het niet helemaal dat je overal dezelfde prijs voor betaalt.

Geweldig!

Silvana&Marcel
13-6-2018
  • Onderkomen10

Wat een prachtige omgeving! Mooi verzorgd en ruim opgezet park. In de vroege ochtend verse broodjes op de tafel, die je onder t genot van fluitende vogels en een adembenemend uitzicht opeet. Het park is van alle gemakken voorzien om het jou zo aangenaam mogelijk te maken, maar daar zorgen beheerders Richard en Nathalie ook zeker voor!

Fantastisch verblijf direct aan het Comomeer

Henk en Ditte
15-5-2018
  • Activiteiten8
  • Onderkomen9

Vakantiepark Sole mio is een oase van rust en natuurschoon.

Park is zeer ruim opgezet met heel veel groen en privicy om de bungalows heen en direct aan het Comomeer gelegen. Huisjes ( 4 en 6 pers ) verschillen onderling omdat ze particulier bezit zijn. Wij verbleven in huisje 17 , een mooi licht ingerichte bungalow , waar alles wat je nog hebt ruim aanwezig is. We hebben ook erg genoten van de prachtige omgeving en het meer . We komen zeer zeker nog een keer terug .

Negatief punt : Dat de tijd daar zo hard gaat , de vakantie was veel te snel voorbij .

Aanrader

Fam Vink
16-9-2017

Mooi gelegen park

Kindvriendelijk

Mooie ruime huisjes

Alles aanwezig voor een fijne vakantie

Relaxte vakantie met schitterend uitzicht

Willem
19-8-2017
  • Onderkomen10

Wij verbleven in juli in huisje 24. Het huisje is compleet ingericht met heel veel ruimte eromheen. Onze tienerdochters hebben gesurft en konden zwemmen bij de steiger in het meer naast het park. De kinderen verzamelden zich daar met de dochter van de beheerder. Voor ons een relaxte vakantie met een schitterend uitzicht op de bergen om ons heen

Voor ons het geld zeker niet waard

Fam. Venmans
15-8-2017
  • Onderkomen4

De beoordelingen zijn hier allemaal fantastisch, maar wij zetten hier onze kanttekening bij. Laten we beginnen met het positieve: een ruim opgezet park en echt de ruimte rondom de huisjes.

Nu de minder positieve punten:

Ons huisje (huisje 22) was oud en vies, tafel afgebladderd, vieze stoelen, slechte goedkope bedden, badkamer stonk naar urine, echt vergane glorie.

Van een zwembad kun je niet spreken; het is heel klein, ondiep en alleen geschikt voor hele kleine kinderen. Jammer want de ruimte is zeker aanwezig om hier een normaal zwembad te realiseren.

Wij hadden het idee dat je vanuit het park zo het Comomeer in kon. Maar dat is zeker niet het geval. Het strand is een soort vogelstrand vol met vogelpoep en rommel. Hier kun je zeker niet zwemmen, maar ook met een bootje zouden wij hier niet gaan varen. Gevolg is dat we elke dag een eind met de auto gingen rijden voor een strandje aan het meer.

Bij aankomst kregen we al direct te horen hoe fantastisch het park is en dat we dat wel zouden ontdekken. Dat neutraliseren we dus graag.

Wat we ook als vervelend hebben ervaren, is dat er drie dagen voor vertrek bij het ontbijt wordt geïnformeerd hoe laat we het huisje verlaten, zodat de volgende erin kan. Voelt niet heel klantvriendelijk.

voortreffelijk

Riet Mahu
5-8-2017
  • Activiteiten8
  • Onderkomen9

Het huisje, de beheerder, maar vooral het mooie zomerweer maakte deze vakantie super!

Heerlijk vriendelijk vakantiepark aan het Como mee

Paul en Bibi
5-8-2017
  • Onderkomen8

Dit bijna 50 jaar oude park wordt vrijwel alleen door Nederlandse gezinnen bezocht met een Nederlandse beheerder. Er staan zeer ruim 35 huisjes (4 en 6 persoons) zeer op een enorm grasveld met allerlei bomen (voor voldoende schaduw). De huisjes zijn privé bezit en verschillen nog wel maar alle gewenste basis eisen zijn gelijk. Alle huisjes hebben tuinstoelen, ligstoelen en op de slaapkamers een plafondventilator.

Er is Nederlandse TV, perfect internet, een vaatwasser en broodservice.

Sommige huisjes liggen iets dichter aan het meer (ondiep met strand) en het boedelbadje.Ook is er tegen betaling een groot gemeentelijk zwembad.

Gera Lario ligt aan de noordkant van het Comomeer en is een minidorp met op loopafstand drie barretjes, minisupermarkt en twee pizzeria's.

Kleine kinderen kunnen veilig voetballen, verstoppertje spelen, tafeltennis en een basketbal veld.

Absolute aanrader

Dushenka van kooten
26-7-2017
  • Onderkomen10

Bovenin het comomeer ligt vakantiepark sole mio. Aan het meer. Bootje gaat hier makkelijk in t water. De beheerders, Richard en Nathalie zijn meer dan gastvrij en servicegericht. Zelfs hun kinderen doen mee! Ze komen langs je huisje of je kinderen mee willen spelen met bv levend stratego of een zwemmettje. Vooral de rust en ruimte zijn plus plus. Kortom, lekker naar toe gaan en zelf ervaren.

Geweldig mooi vakantiepark aan het Comomeer

Claire
24-7-2017
  • Activiteiten9
  • Onderkomen9

We komen al enkele jaren met heel veel plezier op dit uniek gelegen rustige groene vakantiepark . Prachtige vakantiehuisjes uniek gelegen met uitzicht op het Comomeer. Het park bied voor elk wat wils . Veel (water) sport mogelijkheden / Steden trips naar Milaan etc / Rust voor de rustzoekers onder ons / Voor de gezinnen , de kinderen kunnen naar harte lust vrij spelen op het park . Kort om een geweldig vakantie park . Ook het aanwezige beheerders echtpaar is top .

We komen zeker volgens jaar weer terug

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Sole Mio in Gera Lario, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Sole Mio zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.