Hotel Ristorante Panoramico

Kleine hotelsWeer vandaag15°5°

We hebben een aantal aanbieders voor Ristorante Panoramico voor je op een rij gezet:

6 reviews over Hotel Ristorante Panoramico in het Nederlands

Super dagen!

schmidt
26-7-2012

Mooi hotel, niet heel groot. Neem een kamer met meerzicht. Geweldig om elke ochtend op te staan. Het eten in het restaurant is erg lekker (echt een aanrader)!! Het ontbijt s ochtends is prima. Er is een jaccuzi om evt. lekker in aftekoelen. Verder zijn er mountainbikes die te leen zijn (gratis). In rivo di solto kan men bootjes, windsurfen, kano's huren en nog veel meer.

Zeker een aanrader.

geweldig mooie plek voor een week

eveline
16-8-2011

Het hotel is werkelijke schitterend gelegen. Je moet wel een kamer met meerzicht nemen om het optimaal te beleven.

Het is een hotel met 13 kamers geleid door de hele familie. Ze kunnen er geweldig

koken dus neem half pension. Terplaatse a la carte heb je hele andere prijzen.

Bij het ontbijt kun je melden als het menu je niet bevalt.

De tuin is door de steile helling voor hen moeilijker te exploiteren maar ze doen er

alles aan. Ligbedden alleen wat meer parasols. Voor kinderen is het minder geschikt.

Het geheel is heel rustig gelegen, niet echt dorpjes is de buurt , dan moet je echt op pad.

Schitterend uitzicht over het meer

Erna & Emiel
16-7-2011

Het hotel ligt hoog, aan een slingerweg 5 km vanaf het dorpje aan het meer. Ontvangst door personeel in zwembroek. Slechts drie kamers bezet. Toch werden we naar een L-vormig kamertje onder in het hotel verwezen zonder uitzicht op het meer, met twee haaks op elkaar staande bedden. Voor 10 euro per persoon per dag konden we een kamer met balkon en schitterend uitzicht krijgen. Geen personeel aanwezig bij het ontbijt. Automaat voor koffie en thee. Het personeel ligt op de ligstoelen rond de jacuzzi, die als enige nog zon hebben aan het einde van de dag!

Geweldig genoten!

Hans
28-3-2011

Uitermate gastvrij hotel in prachtige omgeving. We hadden een week halfpension geboekt en mochten zelf onze kamer uitzoeken. De eigenaresse en het personeel waren bijzonder vriendelijk en behulpzaam en het eten was om je vingers bij af te likken. We zijn nog steeds bezig om de kilo's die we aangekomen zijn van ons af te trimmen...

Fantastisch uitzicht met lekkere keuken

Ward Heylen
1-10-2010

Eenvoudig hotel (16 kamers) maar met prachtig uitzicht op Iseomeer. Zeer lekkere keuken en steeds mogelijkheid à la carte te eten voor weinig geld(12 - 30 euro).

Kamers zonder airco stelt een probleem bij hittegolf (40°) vooral daar de kamers al zeer vroeg in de ochtend zon hebben. Geen persoonlijke koelmogelijkheid van dranken.

Zeer vriendelijke eigenares en personeel. Geen accomodatie voor kinderen (zwembad ..) .

Streek alleen met auto te verkennen - vooral eiland is mooi. Belangrijk is ook het hinterland en Bergamo te bezoeken. Zeer goede wegeninfrastructuur en dorpjes zijn zeer net.

Goed hotel weinig vertier Geweldig eten!

Jolanda
5-8-2010

Mooi gelegen,overal de auto voor gebruiken!Jammer dat er geen zwembad aanwezig was.In het hotel niks te beleven verders.Dorp stelt niks voor.In Riva di Solto klein kiezelstrandje is eigenlijk niks.Ook bijna geen strandjes langs het meer ook geen boulevards.Iseo en Sarnico de leukste stadjes.Markt Iseo een aanrader.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ristorante Panoramico in Fonteno, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ristorante Panoramico zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.