Appartement

3 reviews over Appartement Oasi dei Celti in het Nederlands

Geweldige vakantie

H. de Jong
17-9-2011

We hebben twee weken doorgebracht in een 4-6 pers. appartement. Dit is ons erg goed bevallen. We hadden vanaf ons balkon een prachtig uitzicht over het Comomeer. Het zwembad wordt dagelijks goed onderhouden en er zijn voldoende ligbedden. In de weekenden is het drukker doordat de Italianen in de omgeving hier komen zwemmen. De medewerkers van de receptie en het restaurant zijn erg aardig en behulpzaam. De receptie beschikt over gratis wifi.

Gereisd met vrienden in augustus 2011

Tussenstop bij het restaurant

Michel
11-6-2010

Wij zijn voor een kop koffie bij de Oasi dei Celti gestopt op weg naar het noorden. Prima verzorgd 'park', dat erg mooi aan het Comomeer ligt. Beschikt onder andere over een vrij groot zwembad en een restaurant.

Gereisd met vrienden in mei 2010
2007

Het appartement ligt op een prachtige plek aan het como meer, maar het kiezel strandje is slecht te bereiken en ligt vaak vol met plaatselijke mensen. Het zwembad is te klein voor de 50 appartementen en je bent een badmuts verplicht (beetje jammer) verder zijn de appartementen netjes maar niet bijzonder.Verder is het uitzicht vanuit het appartement prachtig. Bij de receptie zijn s'morgens broodjes te krijgen.

Het eten is niet erg duur,een hoofdgerecht rond de 9 euro en drankjes rond de 2 euro. In de omgeving niet heel veel bijzondere dingen te beleven. Wij zijn in alle omliggende stadjes geweest. Ook is Milaan in anderhalf uur te doen, maar wel erg druk. Wij zijn hier een week geweest en dan heb je het ook zeker wel gezien, tip: boot huren in dongo, erg leuk en zie je alles vanaf het meer. Verder gaan wij toch liever naar Toscane, mooier, schoner en meer te beleven.

Gereisd met vrienden in juli 2007

We hebben een aantal aanbieders voor Oasi dei Celti voor je op een rij gezet:

Vacanceselect

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Oasi dei Celti in Dorio, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Oasi dei Celti zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.