Reviews over Dorio

Heerlijke vakantie aan het Comomeer gehad

Familie Meijer,
    28-8-2017

Complex ligt op een heuvel met prachtig uitzicht op het Comomeer. Ons appartement was ruim opgezet maar de inrichting was erg karig, vooral de keuken; geen waterkoker, geen koffiezetapparaat, slechts 2 kookpitten; beetje behelpen dus. Prettig balkon met prachtig uitzicht op het meer en de bergen.

Keuze uit een klein, leuk (kiezel)strandje bij het meer (forellen zwemmen tussen je benen!) of het zwembad op het park. Bij de laatste was het genieten van een wijntje uit de bar, maar de aanwezigheid van een groep jonge locals aan het eind van de middag was soms hinderlijk. Het was onduidelijk wie van deze badgasten tot het personeel behoorde en wie niet. We zagen op een gegeven moment wel onze aardige schoonmaakster aan het zwembad liggen... De pizza's uit het bijbehorende restaurant zijn prima.

Dorio is een prima uitvalsbasis voor bezoekjes aan het prachtige Bergamo (met de auto) en natuurlijk Milaan (met de trein vanuit Colico). Verder diverse leuke plaatsjes rondom het meer, zoals Grevadona, Bellagio en Varenna. Tip is om de boot te nemen want parkeren is een drama.

Al met al een prima plek voor een heerlijke, zonnige vakantie.

Heerlijke vakantie gehad!

Laura,
    2-10-2016

Geweldige ligging én bijna alle appartementen hebben uitzicht over het meer. Ze hebben net een nieuwe Kok die weet wat koken is, dus heerlijk ontbeten en gedineerd. Personeel was ook vriendelijk. Kamers zíjn iets gedateerd, maar daar stoorden wij ons niet aan.

In een woord geweldig!

Ilse,
    17-8-2016

We hebben een fantastische vakantie gehad!

Een schoon, net en groot appartement, geweldig mooi uitzicht op het comomeer, zeer aardig personeel.

Restaurant serveerde heerlijk eten en goede bediening.

Prachtig zwembad met een prachtig uitzicht op de bergen.

Wij hebben 9 fantastische dagen gehad bij "Residence Oasi dei Celti"

Bedankt...

Mooie plek, maar weinig te doen

Fiona,
    24-7-2014

Wij zijn net terug uit Oasi dei Celti; prachtige plek aan het Como meer met schitterend uitzicht. Het zwembad is prima, alleen wel erg veel locals in het weekend, die daar gratis mogen zwemmen. Het restaurant staat onder beheer van een zeer autoritaire, zeer onvriendelijke "dame" die voortdurend haar aandacht moet delen met zoonlief van ca, 5 jaar. Het personeel lijkt stijf van de spanning te staan en als het even te druk wordt in het restaurant loopt het volledig in het 100... Het eten is wel goed, alleen de klanten die a la carte eten krijgen meer aandacht. Kom vroeg voor het ontbijt (8.30) want het wordt nauwelijks/niet aangevuld. Wij vonden het personeel (behalve bij de receptie!) over het algemeen onvriendelijk en nors; je voelt je niet echt welkom. Voor onze 3 pubers verder weinig te beleven in de omgeving. Varenna is wel leuk. 2 dagen eerder weggegaan ivm bovenstaand verhaal en het slechte weer. We komen zeker terug bij het Comomeer maar gaan niet meer naar Oasi dei Celti.

Geweldig uitzicht, gezellig strandje!

jdvanmaurik,
    20-9-2013

Appartement was top! Ruim en schoon, mooi uitzicht op het meer :)

Lange steile trap naar het strandje maar dat is de moeite waard!

In de omgeving, die wel prachtig is, is niet heel veel te beleven.

Iets zuidelijker is het wat drukker.

Maar heerlijk om tot rust te komen!

Dorio scoort een 7 uit 10, op basis van 1 reviews