We hebben een aantal aanbieders voor Dongo voor je op een rij gezet:

Reviews over Dongo

Rustige maar mooie plek

Marieke Baakman
    19-9-2013

Dongo is niet heel erg op de toeristen gericht. Aan het meer zijn wel twee grote campings en een fijn (kiezel) strand. Wel is de omgeving adembenemend. Wij waren hier in de tweede week van augustus, wanneer er ook een plaatselijk festival is waar 2 tot 3000 mensen op af kwamen. Met een kleine kermis, verschillende dj's en een vuurwerk show een heel spektakel. In de buurt zijn genoeg mooi plaatsen om te bezoeken, maar heb zelf geen leuke marktjes of iets dergelijks kunnen ontdekken. In Dongo zelf zitten een aantal restaurants en supermarkten. Het meer was echt heerlijk schoon en een bood genoeg mogelijkheden voor allerlei watersport activiteiten.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2013

Klein dorpje, niet veel te beleven

Wendy van der Eijk
    26-8-2013

In het centrum zitten wat restaurantjes. Verder weinig winkeltjes oid gezien. Opvallend vond ik dat er langs het water nergens een restaurantje zit, terwijl er legio braakliggende stukken grond zijn, waar niets mee gebeurt, terwijl je daar prachtig zou kunnen zitten.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2013

Camping Magic Lake - Dongo, een aanrader!

Dongo - camping Magic Lake
    20-12-2011

Prachtige omgeving, schitterend gelegen kleine camping aan het lago di Como. De camping was prachtig aangelegd,zeer redelijk geprijsd en voorzien van modern sanitair,plaatsen netjes en schoon, mooi strandje, wifi bij de bar, niets was de super vriendelijke campingeigenaren te veel.

Gereisd Met partner in juli 2011

Dongo is een mooi dorpje aan het comomeer een gezelig is (

Rens Mahler
    10-2-2008

Dongo is een mooi dorpje aan het comomeer een gezelig is het zeker wel vooral in de zomer worden waar veel feesten gehouden voor jong en oud er is veel cultuur tevinden ook is zijn er een paar mooie berg wandelingen temaken die zeker de moeite waad zijn! genoeg plaatsen om te eten of te drinken een geweldig dorpje ook de 1e camping is mooi ( als je vanaaf zuid komt ) camping La Breva kortom het is een bezoek je waard

Gereisd Anders in februari 2008

Dongo is en was een klein industriedorp

Piet
    9-5-2007

Dongo is en was een klein industriedorp. Alles draait er rond 1 fabriek(je) In Dongo zelf is er niet veel te beleven. Enkele bars, pizzerias en restaurants. Ong. 3000 inwoners. Het nabijgelegen Gravedona is veel mooier.

Gereisd Anders in Wed May 09 2007 19:29:45 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Dongo scoort een 9,2 uit 10, op basis van 31 reviews