Géén boekingskosten

• Rolstoel toegankelijk
Meer camping info

8 Reviews over Solarium

• 7Willeke31-08-2021

Een prima verblijf met wat aandachtspuntjes.

We hebben 5 dagen doorgebracht op camping Solarium. Centraal gelegen, schoon sanitair, schaduw plaatsen mogelijk, leuke restaurantjes in omgeving, dichtbij boot verhuur en een winkel dichtbij. De plaatsen zitten dicht op elkaar, zijn niet altijd makkelijk te bereiken omdat je over andere plaatsen heen moet. Voor ons met de camper beperkt dat wel de uitstapjes, enkel met de fiets. Daarentegen waren alle campings in de omgeving op deze manier ingedeeld. De speeltuin is wat gedateerd.

• 7Eetgelegenheden
  • 10Chris van Laar12-08-2020

Fantastisch!

Heerlijke camping! Vriendelijk pesoneel we komen zeker nog eens terug.

campeggio incantevole, personale cordiale. continueremo sicuramente a tornare.

Erica en Chris

• 9Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair
  • 4Ingie11-08-2019

Voor ons nooit meer.

Toen wij waren aangekomen werd ons een plek aangeboden waar onze vouwwagen echt niet tussen paste. Toen wees de eigenaar een andere plek aan waar we de helft van konden gebruiken. Op 1 plek werden dus twee caravans of tenten gezet. Onze auto moest ook op de plek dus die stond bijna in de voortent. We konden amper van de plek af komen. Alles stond hutje mutje op elkaar. Volgens een buurman was het een super leuke, gezellige camping maar wij kregen het Spaans benauwd van deze camping. Het sanitair was schoon maar een douchemunt kost €1,00. Wij hebben de volgende dag een andere camping gezicht want wij werden hier niet blij van.

• 3Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

Gabriele, Direttrice, 22-05-2021

We're sorry you didn't feel completely comfortable with us. We always do our best for every guest. We wish you all the best.

• 10Zoe19-07-2019

Ze moeten weten dat het hier altijd een leuke sfeer is in de camping en gezellig

• 10Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair
  • 8Rob Beeren05-06-2010

uitstekende camping, prima prijs, kwaliteit.

juni 2009 hier een prima vakantie door gebracht, lekker dicht aan het Comomeer, je loopt van de camping zo op een redelijk groot zandstrand het water in.Giulio maakt het iedereen naar zijn zin, s'morgens heerlijke verse croissantjes en broodjes voor een heerlijk ontbijt. Dit jaar gaan we weer naar deze camping.

• 8Eetgelegenheden
  • 8Harry23-04-2010

Mooi plek, weinig voorzieningen

Ik heb er een aantal jaren gestaan. Erg basic: veel tentjes op weinig plek. Na 21:00 kun je om onbegrijpelijke redenen niet meer douchen en er is geen wasserette. De boosaardige oma doet wel wasjes. De ligging is echter fantastisch en het is er ook erg gezellig. De sympathieke schoonzoon Giulio maakt vrijwel alles weer goed.

• 5Eetgelegenheden
    • 4Staat v/h sanitair

Gabriele, Direttrice, 21-05-2021

Dear Harry, every tent has its place, now you can do a shower even at night without time limits, unfortunately the bad grandmother, my dear grandmother who did your laundry passed away, now we take care of it.

• 9Doreth en Peter20-01-2010

Voor herhaling vatbaar

Wij zijn hier in augustus 2009 geweest en verheugen ons er nu alweer op om dit jaar weer te gaan want dit is een prima camping. Als onervaren kampeerders hebben wij hier een week heerlijk vakantie gevierd. Grote plaats met zon en schaduw, vriendelijke eigenaar, 's ochtends heerlijke verse broodjes in de campingwinkel. En dan ook nog spotgoedkoop. Een echte aanrader!!

• 10Eetgelegenheden
  • 8Oude Huikink22-09-2009

Bijv. "Wat een topper"

Leuke camping direct aan Comomeer met veel schaduw plekken

• 9Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair