Appartement Residence Domaso

ItaliëLombardijeDomaso

We hebben een aantal aanbieders voor Appartement Residence Domaso voor je op een rij gezet:

9.6FenomenaalScore uit 11 reviews
+66/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

9.6FenomenaalScore uit 11 reviews
  • 9.4Inrichting
  • 9.2Ruimte

Appartement info

• Sportfaciliteiten
Meer appartement infoTonen op kaart

11 Reviews over Residence Domaso

• 10Marianne21-08-2018

Ideaal !

Fantastische appartementen, goed ingericht, fijne groene buitenruimte, privacy, super service, fris zwembad, top locatie om de regio te verkennen, winkels, bars en restaurants in de buurt, weinig muggen omdat het op 250 meter van het meer ligt. Wij gaan zeker weer !

• 10Nicole en Tanja25-05-2016

Geweldig complex.

Residence domaso. In 1 woord geweldig . Heel gast vriendelijk. Het appartementencomplex wordt gerund door een gezin. Deze verwelkomen je erg vriendelijk. We mochten een keer gratis gebruik maken van de spa sauna jacuzzi enzovoort, een geweldige ruimte hebben ze hiervoor. Volledig privé. Bij het uitchecken kregen we een goede fles witte wijn .en een stevige handdruk bedankt voor jullie komst. Wij waren met zijn tweeën een vriendinnen vakantie . Maar wat wij konden beoordelen ten aanzien van gezinnen met kinderen leek het ons prima. Er waren ook veel gasten die een hond bij Hadden. Van deze honden hebben we absoluut geen last gehad. Een heel klein minpuntje een aantal honden verderop in het dorp werden 's avonds buiten gelaten en door deze honden werd heel wat afgeblaft. Gelukkig deed een raam dicht wonderen . Wij hebben genoten

• 9Scholtes20-08-2014

Site agréable

Nous avons passé deux semaines cet été a la residence Domaso Les propriétaires sont très accueillants très disponibles et adorables La residence est propre et très bien entretenue Sur place je n ai vu que des avantages en revanche pour se déplacer tout est long surtout l été une seule route pour aller d un endroit a l autre exemple Como qui se trouve a 50 km de Domaso il faut compter 1h30 ..très belle région cela vaut le coup ! Ah oui dernière chose restaurant la locanta spécialité de fondue à Domaso super site mais très cher et pas exceptionnel ! Je vous conseille plutôt d aller manger dans les agroturismo des environs !

• 9Elles11-05-2014

Aanrader

Wij verbleven met onze kinderen van 1, 4 en 5 jaar drie nachten in een driekamerappartement op de eerste verdieping. Het appartement was schoon, compleet en verzorgd ingericht. Alle ramen waren voorzien van elektrische rolluiken, fijn om het donker te maken rond de slaaptijd van de kinderen.

Het (helaas niet verwarmde) buitenzwembad was schoon en goed te gebruiken door kleine kinderen. Wel misten we een kleine speelgelegenheid voor de kinderen, deze vonden we uiteindelijk in de buurt. Het complex ligt op steenworp afstand van het meer. Supermarkt, koffiebar en diverse eetgelegenheden (aanrader: pizzeria Il Timone en restaurant Enoteca del Porto) zijn op loopafstand te bereiken.

We voelden ons erg welkom door de familie die het complex runt. In Domaso zelf is weinig te doen, maar met de auto is er in de prachtige omgeving genoeg moois te bekijken. Wij hebben er vanuit Den Bosch tien uur over gereden, het laatste stuk vanaf de snelweg binnendoor naar Domaso duurde ruim een uur.

• 10bertus04-09-2013

grandioos

na jaren aan het Gardameer vertoefd te hebben wilde we een keertje wat anders. zijn bij het como meer uitgekomen bij Recidance Domaso. bij aankomst werden we hartelijk ontvangen met een leker bakkie koffie en werd de auto tot de laatste fles drinken geheel leeg gehaald door het aanwezige personeel en keurig op dekamer gebracht. dit kleine complex word door de amilie van de eigenaar keurig onderhouden en schongemaakt. tevens is de famile zeer behulpzaam en bij vragen helpen ze je direct. deze accomodatie ligt in een doodlopend straatje dus ook zeer geschikt voor gezinnen met kleine kindeen. verder is echt alles aanwezig voor een zeer relaxte vakantie. 2 zwembaden en een jacussie een compleet ingerichtte welnes en fitnes ruimte. ook de welkomst party's welke gegeven worden op zondag zijn echt super. verder is er 1 * in de week livemuziek. beide avonden zorgde de familie voor diverse zelfgemaakte italiaanse hapjes en drankjes. in 1 woord een super lokatie waar we zeker terug zullen komen

• 9Linda30-08-2013

Mooi, schoon appartement in prachtige omgeving!

Heel gastvrij welkom door de familie. Mooie, zeer schone appartementen. Ook niet heel gehorig. Ruim balkon of terras. Binnen ruimte is prima, maar niet superruim. Leuke jacuzzi en 2 zwembaden, waarvan 1 met kinderbadje. De straat uit en je staat aan het meer. Je kunt eten bestellen tegen hele schappelijke prijzen. Goede kwaliteit. Komt vanuit restaurant/ pizzaria Timone. Twee supermarkten, een koffiebar en gelateria om de hoek. Zeker een aanrader, wij gaan vast nog eens terug!

• 10Fam van der Maesen29-07-2013

Fantastisch appartement

Luxe goed onderhouden appartement met veel opbergruimte. Meer pluspunten: ruim balkon, ondergrondse parkeergarage, 2 zeer schone zwembaden, whirlpool, mooie tuin. De familie zeer behulpzaam, vriendelijk en hart voor het appartementencomplex. Elke week een welkomstborrel en een muziekevenement. Welkomstmand bij aankomst. Wij hebben heerlijke tijd gehad in het appartement. Dichtbij het Comomeer en supermarkt op loop afstand.

• 10Anne06-01-2013

Heerlijk verblijf

We zaten in een 3 kamer appartement bovenin. Dit was heerlijk omdat je de deuren en ramen open kon zetten tegen elkaar. Geen last gehad van muggen en het koelde in de avond lekker af. Appartement was heel mooi ingericht, modern en van alle gemakken voorzien. We hadden maar liefst 2 badkamers en 3 balkonnen. Heerlijk om te vertoeven. Familie is ontzettend aardig, ze helpen je met van alles. Soms bij het zwembad word je verblijdt met een lekker espressootje. Wij waren er met onze zoons van 3 en 6 jaar oud, die hebben zich in e zwembaden heerlijk vermaakt. Aanrader, we gaan er zeker nogmaals heen!

• 9Fam.Spee16-08-2012

Geweldig!

Voor de 2de keer een geweldige vakantie gehad op deze zo byzondere plek. Het kleinschalige appartementencomplex is geschikt voor jong en oud,zelfs onze 4-voeters zijn er welkom. Domaso zelf stelt niet zoveel voor.het is een rustig klein dorpje,maar wie rust en ruimte zoekt kan hier zijn hart ophalen. Het is een prima vakantieplek,anders waren we er niet voor de 3de keer teruggegaan en misschien dat we weer boeken,want het is gewoonweg prima !

• 10Esther23-07-2012

geweldige accommodatie

Ruime appartementen, van alle gemakken voorzien, zowel kamers als complex goed bijgehouden (netjes). Zeer gastvrij en klantvriendelijk personeel (familie). op loopafstand van Comomeer waar strandgedeelte is zodat kinderen kunnen zwemmen. Complex zelf heeft 2 zwembaden en een bubbelbad. Geen restaurant, keuken in appartement.

Appartement Residence Domaso info

• VerzorgingLogies