Kleine hotelsWeer vandaag16°-1°
8,1

15 reviews over Camping North Wind in het Nederlands

Appartement 'Mansardo' is heel erg ruim (2 ruime slaapkamers en woonkeuken), heeft een groot terras met veel privacy en een mooi uitzicht. Ook was alles heel erg schoon, geen etensresten en rommel van vorige bewoners aangetroffen. indeling van de woonkeuken is wel wat onhandig, maar vanwege het mooie weer hebben we weinig binnen gezeten. Een airco is eigenlijk het enige dat ontbreekt, zeker op hete zomerdagen. Het ontbijt bij de receptie is goed (€5,50 p/p) en de familie die de camping beheerd erg vriendelijk en behulpzaam.

Op de camping is niet veel te doen, maar er is genoeg te doen in de directe omgeving.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Wij zij hier 1 week geweest. Fantastisch

Peter in 't Zandt,
1-12-2017

Hele gemoedelijke camping, heel schoon toiletgebouw.

Ruime plaatsen en prachtige omgeving.

Voor kleine kinderen is het amusant, voor grotere kinderen niet veel te doen.

Restaurant voor aan de doorgaande weg heeft slechte pizza's, maar de verdere restaurants zijn aan te bevelen.

Gereisd met partner in oktober 2017

Mooie camping, goede ligging, wel vol

Fromthefields,
8-9-2017

Wij zijn hier 3 nachten geweest in het laagseizoen (september). Toen we aankwamen waren er nog 4 plekken vrij & we mochten kiezen. De camping ligt aan de doorgaande weg die langs het gehele comomeer loopt. De camping grenst aan de andere camping Gardenia, met een hek ertussen is de afscheiding (lees;open laag hek). De camping oogt wel vol, elke meter is benut. Je kunt wel je auto naast je plek kwijt. Er zijn wat schaduwrijke plekken, maar over het algemeen niet. Ook geen afscheiding tussen dr campingplekken, maar net waar je behoefte aan hebt. Sanitair is schoon, geen wc papier, wel zeep. Een muntje is €1 en 5min is prima te doen. Waterbesparing ook bij de afwas (knopje indrukken en dan moet je wachten op nieuw warm water,prima). Comomeer is heerlijk! Om de hoek kun je naar de uitloper van de watervallen, met een leuke wandeltocht loop je naar prachtige watervallen,aanrader! Gegeten bij Ajo om de hoek, ook aanrader met local food. Supermarkt is naast de camping. Wij hebben ons vermaakt

Gereisd met partner in september 2017

verkeerd voorgelicht

Marco,
2-8-2017

Wij kwamen op deze supervolle camping aan, kregen onze plek toegewezen en dachten: dit gaan we nooit doen. Ik had in november al om een rustige plaats gevraagd én toegezegd gekregen. Die zijn er niet in het hoogseizoen. Maar zeg dat dan! Er lag een soort vrouw op een luchtbed op de plaats naast de onze en er stonden zuiderburen met hun motorhomes bij elkaar in een U-vorm. De camping ligt pal naast een andere camping, gescheiden door een laag hek. Dit is nu wat ze hutje mutje noemen. De plek was een postzegel, zó klein. Niet ons soort camping.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Heerlijk genieten aan het Comomeer

Fred Homminga
16-9-2016

Goed: fantastisch schoon sanitair, direct aan het meer, regelmatig goede wind om te surfen en leuke dorpjes om te ontdekken rond het Comomeer.

camping heeft helaas geen hokje voor de surfzeilen net als de buren.

Aardige behulpzame campingbeheerders die direct voor je klaar staan.

wij hebben ons prima vermaakt, grazie mille!!!!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Hele fijne camping, aanrader!

h.a.
25-8-2016

De camping zelf is recht toe recht aan, geen afgeschermde plekken, wel genoeg schaduw plekken. Je loopt zo vanaf de camping naar het grasstrand aan het schitterende meer. Op de naast gelegen camping een mooi terras aan het water voor een lekker drankje.

Sanitair is heel netjes, goed onderhouden en schoon. Wel douchen met muntjes (5 min.) maar vonden wij absoluut geen minpunt. Hierdoor geen wachtrijen bij de douches.

Personeel is super vriendelijk en behulpzaam. Ook hele goed en schoon sanitair voor baby's.

Wij komen zeker nog eens terug!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Heerlijke plek om naar toe te gaan, dit jaar voor de 4e keer, onze kids willen niks anders meer. Direct aan het Como meer, verse broodjes verkrijgbaar op de camping, heerlijke cappuccino, gezellige sfeer. Super veel watersport mogelijkheden, mooie watervallen achter de camping waar je zo heen wandelt. Eten bij de locale wijnboer Sorsasso. Hele goede pizzeria bij de camping. Supermarkt naast de camping. Geweldige plaatsjes om te bezoeken. De camping wordt gerund door een lieve familie waarbij je je welkom voelt. Gemoedelijke sfeer voor jong en oud.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

Super relaxte sfeer, layed back. Veel gasten die al vele jaren komen wat het heel gemoedelijk en vriendelijk maakt. Waar gasten veel voor elkaar doen zoals meevaren/skieen of fietsen.

Gereisd met vrienden in juni 2015

Heel net sanitair, mogelijkheid voor staanplaats met schaduw, behulpzaam en vriendelijk personeel, palend aan het Comomeer met vrij strand en bereikbaar vanuit camping, bar en mogelijkheid tot ontbijt

Gereisd met partner in juni 2015

Prima camping

A.en I. Blok
13-8-2015

We stonden vlak bij het Comomeer. Het was heel warm, maar door de ligging van de camping was dat ideaal. Elke keer weer een duik in het meer.

Geweldig goed sanitair! Degelijk materiaal en heel goed schoon gehouden. Voor elke douchebeurt een munt betalen was geen enkel probleem, gezien de lage overnachtingsprijs! Omdat de campinghouders ook de eigenaars zijn, werd de camping zeer goed onderhouden! Zij waren zeer behulpzaam en vriendelijk. Probeerden ons op allerlei manieren te helpen. We hebben een heel goed verblijf gehad van 18 dagen op camping North Wind.

Gereisd met partner in juli 2015

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • Aantal campingplaatsenMeer dan 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping North Wind in Domaso, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping North Wind zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.