Tijdelijk €25 aanbetaling

We hebben de beste aanbieders voor Camping North Wind voor je op een rij gezet:

21 Reviews over North Wind

• 5Guus En Monique10-09-2020

Kleine rumoerige camping

Kleine rumoerige camping met Kris kras kampeerplekken. Veel jongelui en surfers. Drukke toegangsweg met hele dag door verkeer. Supermarkt op loopafstand. Mooi grasstrandje maar wel druk. Sanitair wordt tussen 13 en 14 uur zeer goed schoongemaakt maar is daarvoor en daarna smerig met veel zand. 5 minuten douchen met een munt van €1. Tussen 23 en 7 uur alleen koud water. Plaatsen lijken groot maar er moet ruimte vrij zijn voor de tussenrij. Als je komt voor surfen denk ik prima maar camping is niet echt ons ding.

• 2Eetgelegenheden
    • 5Staat v/h sanitair
  • 9Karin15-06-2019

Fijne, rustige maar gezellige camping

Prachtig uitzicht! Mooie camping, bereikbaar via een smalle doorgang. Sanitair prima, geen toiletpapier. Via het hek gaat iedereen naar de buurcamping voor broodjes, drankjes of ijsjes. Echt een camping voor watersporters. Geen drukte en lawaai maar wel gezelligheid. Prima camping en behulpzame en vriendelijke medewerkers!

• 9Joris13-08-2018

Ruim en schoon appartement met prachtig uitzicht

Appartement 'Mansardo' is heel erg ruim (2 ruime slaapkamers en woonkeuken), heeft een groot terras met veel privacy en een mooi uitzicht. Ook was alles heel erg schoon, geen etensresten en rommel van vorige bewoners aangetroffen. indeling van de woonkeuken is wel wat onhandig, maar vanwege het mooie weer hebben we weinig binnen gezeten. Een airco is eigenlijk het enige dat ontbreekt, zeker op hete zomerdagen. Het ontbijt bij de receptie is goed (€5,50 p/p) en de familie die de camping beheerd erg vriendelijk en behulpzaam. Op de camping is niet veel te doen, maar er is genoeg te doen in de directe omgeving.

• 9Eetgelegenheden
  • 9Peter in 't Zandt01-12-2017

Wij zij hier 1 week geweest. Fantastisch

Hele gemoedelijke camping, heel schoon toiletgebouw. Ruime plaatsen en prachtige omgeving. Voor kleine kinderen is het amusant, voor grotere kinderen niet veel te doen. Restaurant voor aan de doorgaande weg heeft slechte pizza's, maar de verdere restaurants zijn aan te bevelen.

• 9Eetgelegenheden
  • 8Fromthefields08-09-2017

Mooie camping, goede ligging, wel vol

Wij zijn hier 3 nachten geweest in het laagseizoen (september). Toen we aankwamen waren er nog 4 plekken vrij & we mochten kiezen. De camping ligt aan de doorgaande weg die langs het gehele comomeer loopt. De camping grenst aan de andere camping Gardenia, met een hek ertussen is de afscheiding (lees;open laag hek). De camping oogt wel vol, elke meter is benut. Je kunt wel je auto naast je plek kwijt. Er zijn wat schaduwrijke plekken, maar over het algemeen niet. Ook geen afscheiding tussen dr campingplekken, maar net waar je behoefte aan hebt. Sanitair is schoon, geen wc papier, wel zeep. Een muntje is €1 en 5min is prima te doen. Waterbesparing ook bij de afwas (knopje indrukken en dan moet je wachten op nieuw warm water,prima). Comomeer is heerlijk! Om de hoek kun je naar de uitloper van de watervallen, met een leuke wandeltocht loop je naar prachtige watervallen,aanrader! Gegeten bij Ajo om de hoek, ook aanrader met local food. Supermarkt is naast de camping. Wij hebben ons vermaakt

• 8Staat v/h sanitair
  • 5Marco02-08-2017

verkeerd voorgelicht

Wij kwamen op deze supervolle camping aan, kregen onze plek toegewezen en dachten: dit gaan we nooit doen. Ik had in november al om een rustige plaats gevraagd én toegezegd gekregen. Die zijn er niet in het hoogseizoen. Maar zeg dat dan! Er lag een soort vrouw op een luchtbed op de plaats naast de onze en er stonden zuiderburen met hun motorhomes bij elkaar in een U-vorm. De camping ligt pal naast een andere camping, gescheiden door een laag hek. Dit is nu wat ze hutje mutje noemen. De plek was een postzegel, zó klein. Niet ons soort camping.

• 7Staat v/h sanitair
  • 9Fred Homminga16-09-2016

Heerlijk genieten aan het Comomeer

Goed: fantastisch schoon sanitair, direct aan het meer, regelmatig goede wind om te surfen en leuke dorpjes om te ontdekken rond het Comomeer. camping heeft helaas geen hokje voor de surfzeilen net als de buren. Aardige behulpzame campingbeheerders die direct voor je klaar staan. wij hebben ons prima vermaakt, grazie mille!!!!

• 9h.a.25-08-2016

Hele fijne camping, aanrader!

De camping zelf is recht toe recht aan, geen afgeschermde plekken, wel genoeg schaduw plekken. Je loopt zo vanaf de camping naar het grasstrand aan het schitterende meer. Op de naast gelegen camping een mooi terras aan het water voor een lekker drankje. Sanitair is heel netjes, goed onderhouden en schoon. Wel douchen met muntjes (5 min.) maar vonden wij absoluut geen minpunt. Hierdoor geen wachtrijen bij de douches. Personeel is super vriendelijk en behulpzaam. Ook hele goed en schoon sanitair voor baby's. Wij komen zeker nog eens terug!

• 10Karin17-06-2016

Fantastische plek direct aan het Comomeer

Heerlijke plek om naar toe te gaan, dit jaar voor de 4e keer, onze kids willen niks anders meer. Direct aan het Como meer, verse broodjes verkrijgbaar op de camping, heerlijke cappuccino, gezellige sfeer. Super veel watersport mogelijkheden, mooie watervallen achter de camping waar je zo heen wandelt. Eten bij de locale wijnboer Sorsasso. Hele goede pizzeria bij de camping. Supermarkt naast de camping. Geweldige plaatsjes om te bezoeken. De camping wordt gerund door een lieve familie waarbij je je welkom voelt. Gemoedelijke sfeer voor jong en oud.

• 10Eetgelegenheden
  • 10Robert14-06-2016

Heerlijk. Relaxt. Alles dichtbij zonder drukte.

Super relaxte sfeer, layed back. Veel gasten die al vele jaren komen wat het heel gemoedelijk en vriendelijk maakt. Waar gasten veel voor elkaar doen zoals meevaren/skieen of fietsen.

Camping North Wind info

Camping-informatie