Appartement
Kleine hotelsWebsiteLink naar website
9,9

We hebben een aantal aanbieders voor Lakeside Holiday Resort voor je op een rij gezet:

28 reviews over Appartement Lakeside Holiday Resort in het Nederlands

Super vakantie

A R Kok,
29-8-2017

Locatie is perfect. Ligt centraal. Supermarkt en bakkerij op 100-150 meter. Goede restaurants waar je lekker kunt eten vlakbij aanwezig.

Como meer/ strand op 200 meter. Uitstapje naar Milaan zeer goed te doen.

Zwembad prima, ook voor kinderen. De kamers zijn uitstekend. Zeer schoon en comfortabel en stil. Keuken prima. Alles aanwezig. Badkamer ook prima. Bedden/matrassen zijn zeer comfortabel.

Zeer aan te bevelen aan families met kinderen.

Ik heb telefonisch gereserveerd en dit ging prima (dit is ook voordeliger).

Aycan en zijn partner zijn zeer vriendelijk en helpen je graag met de vragen die je hebt.

Ideale vakantie gehad met echtgenote en zoontje van 7 jaar.

Nogmaals zeer aan te bevelen voor families met kinderen.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Geweldige vakantie!

Benjamìn,
1-8-2017

Geweldige tijd gehad hier. De eigenaar was heel aardig en het appartement en zwembad waren goed onderhouden. Ook de garage is een fijne toevoeging.

Het appartement ligt op 2 minuten lopen van het comomeer.

Zeker een aanrader!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Heerlijke vakantie gehad

Maartje
12-1-2017

Wat een fijne plek om 9 dagen te zitten. Eigenlijk te kort. We zaten op de bovenste etage, maar ondanks het warme weer was het nog steeds erg goed uit te houden. Het appartement was mooi en schoon en ruim genoeg voor vier personen. Een heerlijk zwembad met genoeg ligbedjes en de ligging is perfect. De eigenaar is heel behulpzaam en vriendelijk. Op donderdag een heerlijke maaltijd gekregen die door de vrouw van de iegenaar was bereid. Echt een aanrader.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Super appartement en zeer gastvrij

Vincent
31-8-2016

Super appartement en zeer gastvrije gastheer. Heerlijke wijn proef avond gehad. Op donderdag happy hour, de gastvrouw had verschillende pasta's en een panna cotta gemaakt met een aperol spritz en een ijsje voor de kinderen. Goede tips gekregen voor restaurants en activiteiten in de omgeving.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Ideale bestemming met kinderen aan het Comomeer

Onno Dijkema
21-7-2016

Als je een lekkere ongedwongen vakantie wilt, waar niets moet en alles mag en je ook nog wilt genieten van het Italiaanse leven, ga hier dan naartoe! Het appartementencomplex is ideaal gelegen op een steenworp afstand van het mooie Comomeer, de supermarkt, de bakker, diverse ijssalons en restaurants.

Het zwembad is ideaal voor de kinderen. Zij vermaken zich de hele dag, en als zij het naar hun zin hebben......

Er zijn comfortabele ligbedden en parasols, zodat het ook voor de toekijkende ouders goed toeven is.

De appartementen zijn eenvoudig en zeer netjes. Het heeft een prima badkamer en een keuken met inductiekookplaat. We huurden het appartement op de eerste verdieping. Deze heeft geen balkon of buitenruimte, maar je kunt op het terras bij het zwembad zitten als gast. De appartementen op de begane grond hebben wel de mogelijkheid om buiten te zitten.

Eigenaar Aycan is zeer klantgericht en altijd bereid om tips te geven of te helpen. Er is voor de actieve sporter van alles te doen op het meer, zoals zeilen, windsurfen en kite surfen. Lekker wandelen en genieten van mooie uitzichten of een van de vele leuke plaatsjes aan het meer bezoeken kan natuurlijk ook. Een dagtrip naar Como of Milaan is goed te doen.

Aycan en zijn vrouw maken het de gasten naar hun zin en geven je echt een vakantiegevoel. Dit uiten ze nog eens extra door 1 x per week een happy hour te organiseren voor alle gasten waar heerlijke zelfgekookte specialiteiten worden geserveerd samen met een lekkere Aperol spritz!

Wij hebben dit jaar we een prima verblijf gehad en waren terugkerende gasten. Vorig jaar waren we er ook en het beviel enorm goed!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

Uitstekend!

Erwileo
9-8-2015

Hier word je nog ontvangen met een glaasje Prosecco, een café latte en een ijsje voor dochterlief!

Bij het zwembad genieten van het drankje, terwijl de eigenaar je vertelt wat er te doen is in de omgeving. Alles is op loopafstand, ideale uitvalsbasis voor een bezoek aan het Comomeer.

Prijs kwaliteit is uitstekend.

Ontzettend goed bevallen! Voor herhaling vatbaar.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

Eigenaar neemt alle moeite om je op weg te helpen met tip in de omgeving, restaurants en andere zaken. Doordat wij tijdens ons verblijf de enigste gasten waren heb ik veel en erg leuke gesprekken met de man gevoerd en zo (veel) meer over "de Italianen" geleerd. Alles wat je nodig hebt is niet verder dan 300 meter vandaan; supermarkt 150m, meer 300m, bar (meerdere) 150m.

Wat ook leuk is dat ze sinds kort begonnen zijn met Zumba en Step lessen voor de gasten (gratis)!

Gereisd met jonge kinderen in april 2015

Een rustig paradijs!

Julien
21-8-2014

Wij komen hier al jaren, en de kwaliteit neemt alleen maar toe. Nieuwe matrassen, nieuwe inductiefornuizen etc. etc. De ligging is lekker centraal en de eigenaar is de personificatie van Italiaanse gastvrijheid. Het voelt elke keer als thuiskomen, wanneer we genieten van de prosecco aan de rand van het zwembad. Onze zoon heeft het hier ook altijd naar zijn zin, zeker als het dagelijkse ijsje van Monti (aan de overkant) verorberd is.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

Toplocatie maar toch rustig!

Juliette
20-8-2014

Het appartement ligt heerlijk rustig gelegen, heeft heerlijke bedden (zelfs de slaapbank ligt lekker) en heeft voldoende ruimte met een goede keuken. Ook kunnen de kinderen lekker voetballen in de bijbehorende tuin. Vanuit de tuin en het zwembad heb je uitzicht op de omliggende bergen. Bij de receptie, aan het zwembad, kun je o.a. verse cappuccino bestellen bij de zeer vriendelijke en behulpzame eigenaar. Aan de overkant ligt een heerlijke gelateria/lunchroom/bar. Deze is de hele dag open.Het Comomeer ligt op 5 minuten loopafstand, de supermarkt op maximaal 3 mnt. Prijs/ kwaliteit verhouding is top!

Een echt paradijs

claudia
4-8-2014

Lakeside holliday resort is een fantastische plek om te verblijven. Super vriendelijke eigenaren. Mooie kamers, schoon, fijn zwembad. En perfecte koffie wordt gemaakt voor je. Perfecte ligging tov het meer, de bergen en het dorp met de nodige faciliteiten.

Appartement info

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • RokenToegestaan
  • Aantal personen2 tot 4

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Lakeside Holiday Resort in Domaso, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Lakeside Holiday Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.