ItaliëLombardijeDomasoAppartementen DomasoAppartement Lakeside Holiday Resort

Appartement Lakeside Holiday Resort

ItaliëLombardijeDomaso

We hebben een aantal aanbieders voor Appartement Lakeside Holiday Resort voor je op een rij gezet:

9.2FenomenaalScore uit 40 reviews
+121/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

9.2FenomenaalScore uit 40 reviews
  • 8.9Inrichting
  • 9.1Ruimte

Appartement info

• Sportfaciliteiten
Meer appartement infoTonen op kaart

40 Reviews over Lakeside Holiday Resort

• 10A R Kok15-08-2019

Het was net als 2 jaar geleden weer SUPER.

Net als 2 jaar geleden weer naar de Lakeside Holiday Resort gegaan met mijn vrouw en ons zoontje van 9 jaar. Heerlijk uitgerust. Locatie prima, appartement prima (alles aanwezig). Supermarkt, restaurants en Comomeer binnen een paar minuutjes te bereiken. Uitstapjes naar Milaan, Como, Bellagio prima te doen. Zoontje heeft lekker kunnen spelen met de kinderen die daar ook voor vakantie waren. De eigenaar, Aycan, is zeer behulpzaam en een zeer prettig persoon. Ik zal de koffie in de ochtenden missen Aycan. Tot ziens.

Aycan Uzuntel, proprietario, 17-08-2019

Beste A R, Kok, Hartelijk bedankt voor je review en we hopen je weer te zien Met vriendelijke groet

• 10Aukje09-08-2019

Heerlijke plek om echt tot rust te komen.

Fijne plek, ideaal gelegen op loopafstand van het meer, de watervallen, restaurantjes, de supermarkt etc. We hebben een geweldige week gehad. De kinderen vermaakten zich met hun vriendjes in het zwembad en rondom het complex. Voor ons echt een week van ontspanning, hier kom je tot rust. Mede dankzij de vriendelijke eigenaar. We komen graag terug!

Aycan Uzuntel, proprietario, 17-08-2019

Beste Aukje, Hartelijk bedankt voor je positive review en ik hopp jullie weer te mogen vriendelijke groet uit Comomeer

• 10Harm Bekkema07-08-2019

Tot volgend jaar!

Een heerlijke rustig resort in het centrum van Domaso. Auto geparkeerd in de garage (en de racefiets veilig). We hebben de auto niet meer hoeven te gebruiken. Alle voorzieningen op loopafstand van het appartement inclusief het meer. Het zwembad is heerlijk. Vooral de vriendelijkheid van de eigenaar is lovenswaardig.

Aycan Uzuntel, proprietario, 17-08-2019

Beste Harm, bedankt voor je positive review en we hopen je weer te zien Met vriendelijke groet

• 7Ed02-08-2019

Leuk maar....

In juli hier bijna 2 weken geweest. We zijn 3 dagen eerder vertrokken i.v.m. de warmte in het appartement (bovenin met 2 slaapkamers). Er is geen airco. En vanwege de geluidsoverlast van blaffende honden ‘s nachts, bouwvakkers die elke dag tussen 6.00 en 6.30 uur begonnen in het appartement ernaast. Dit ging de hele dag door en gaf ook overlast bij het zwembad.

• eigenaar: heel aardig en behulpzaam
    • appartement: alles aanwezig en zeer schoon
    • zwembad: erg leuk
    • warmte, geen airco, niet te doen als je wilt slapen
    • geluidsoverlast, honden, bouwvakkers, drukke doorgaande weg
    • klein balkon waar je maar met z’n tweeën kunt zitten
    • zwembad is open tot 22.00 uur
    • pratende gasten tot laat onder je appartement

We hebben al met al een redelijke vakantie gehad doordat we vooral de mooie omgeving hebben verkend, Bellagio, Mennagio, boottocht, Milaan, Como, waterval.

Aycan Uzuntel, proprietario, 17-08-2019

Geachte heer Ed, Als Lakeside Holiday Resort willen wij u bedanken voor uw review en de tijd die u hiervoor heeft genomen. Graag willen wij reageren op een aantal punten die u in uw review aanhaalt. - de buren naast ons hebben een problemen gehad met het dak van hun woning. Zonder ons hierover in te lichten hebben zij een aannemer aangesteld om het probleem aan te pakken. Hier hebben wij natuurlijk geen invloed op. Wij vinden het dan ook spijtig dat dit gelijk viel met uw vakantie en die van ons andere gasten. De verbouwing is inmiddels achter de rug en er is hierdoor ook geen geluidsoverlast meer aanwezig. - zoals u heeft kunnen lezen in onze informatie hebben wij geen airco in onze appartementen. We hebben bewust hiervoor gekozen omdat de avonden in Domaso en in de regio over het algemeen koel zijn en geen problemen geven tijdens het slapen. Zoals dat overal kan gebeuren was tijdens uw verblijf het weer in Domaso warmer dan normaal. Een paar dagen na uw vertrek is het weer in Domaso normaal geworden. - wij als Lakeside Holiday Resort accepteren geen huisdieren. Helaas hebben we geen invloed op de vakantiewoningen om ons heen waar huisdieren wel geaccepteerd worden. Geluidsoverlast door blaffende honden is niet constant aan de orde namelijk.

Wij willen u nogmaals bedanken voor uw review en hopelijk kunnen we u als gast in de toekomst hier bij Lakeside Holiday Resort opnieuw begroeten.

Met vriendelijke groet,

Aycan.

• 10A R Kok29-08-2017

Super vakantie

Locatie is perfect. Ligt centraal. Supermarkt en bakkerij op 100-150 meter. Goede restaurants waar je lekker kunt eten vlakbij aanwezig. Como meer/ strand op 200 meter. Uitstapje naar Milaan zeer goed te doen. Zwembad prima, ook voor kinderen. De kamers zijn uitstekend. Zeer schoon en comfortabel en stil. Keuken prima. Alles aanwezig. Badkamer ook prima. Bedden/matrassen zijn zeer comfortabel. Zeer aan te bevelen aan families met kinderen.
    Ik heb telefonisch gereserveerd en dit ging prima (dit is ook voordeliger). Aycan en zijn partner zijn zeer vriendelijk en helpen je graag met de vragen die je hebt. Ideale vakantie gehad met echtgenote en zoontje van 7 jaar. Nogmaals zeer aan te bevelen voor families met kinderen.

• 10Benjamìn01-08-2017

Geweldige vakantie!

Geweldige tijd gehad hier. De eigenaar was heel aardig en het appartement en zwembad waren goed onderhouden. Ook de garage is een fijne toevoeging. Het appartement ligt op 2 minuten lopen van het comomeer. Zeker een aanrader!

• 9Maartje12-01-2017

Heerlijke vakantie gehad

Wat een fijne plek om 9 dagen te zitten. Eigenlijk te kort. We zaten op de bovenste etage, maar ondanks het warme weer was het nog steeds erg goed uit te houden. Het appartement was mooi en schoon en ruim genoeg voor vier personen. Een heerlijk zwembad met genoeg ligbedjes en de ligging is perfect. De eigenaar is heel behulpzaam en vriendelijk. Op donderdag een heerlijke maaltijd gekregen die door de vrouw van de iegenaar was bereid. Echt een aanrader.

• 10Vincent31-08-2016

Super appartement en zeer gastvrij

Super appartement en zeer gastvrije gastheer. Heerlijke wijn proef avond gehad. Op donderdag happy hour, de gastvrouw had verschillende pasta's en een panna cotta gemaakt met een aperol spritz en een ijsje voor de kinderen. Goede tips gekregen voor restaurants en activiteiten in de omgeving.

• 10Family from Aarhus23-07-2016

Fantastisk gæstfri oplevelse i fine omgivelser

Vi har netop afsluttet 14 dages ophold på Lakeside Holiday Resort. Vi har nydt samtlige dage af vores ophold.

Hotelejeren er yderst gæstfri og hjælpsom. Fra start til slut af vores ophold, har han været imødekommende og hjælpsom med alt - fra bookning af båd til arrangement af spisning på restaurant.

Værelserne er fine med gode senge.

Vi har haft et meget godt ophold - både hos Lakeside Holiday Resort og ved Como-søen.

Lakeside Holiday Resort får vores bedste anbefalinger.

• 10Onno Dijkema21-07-2016

Ideale bestemming met kinderen aan het Comomeer

Als je een lekkere ongedwongen vakantie wilt, waar niets moet en alles mag en je ook nog wilt genieten van het Italiaanse leven, ga hier dan naartoe! Het appartementencomplex is ideaal gelegen op een steenworp afstand van het mooie Comomeer, de supermarkt, de bakker, diverse ijssalons en restaurants.

Het zwembad is ideaal voor de kinderen. Zij vermaken zich de hele dag, en als zij het naar hun zin hebben...... Er zijn comfortabele ligbedden en parasols, zodat het ook voor de toekijkende ouders goed toeven is.

De appartementen zijn eenvoudig en zeer netjes. Het heeft een prima badkamer en een keuken met inductiekookplaat. We huurden het appartement op de eerste verdieping. Deze heeft geen balkon of buitenruimte, maar je kunt op het terras bij het zwembad zitten als gast. De appartementen op de begane grond hebben wel de mogelijkheid om buiten te zitten. Eigenaar Aycan is zeer klantgericht en altijd bereid om tips te geven of te helpen. Er is voor de actieve sporter van alles te doen op het meer, zoals zeilen, windsurfen en kite surfen. Lekker wandelen en genieten van mooie uitzichten of een van de vele leuke plaatsjes aan het meer bezoeken kan natuurlijk ook. Een dagtrip naar Como of Milaan is goed te doen.

Aycan en zijn vrouw maken het de gasten naar hun zin en geven je echt een vakantiegevoel. Dit uiten ze nog eens extra door 1 x per week een happy hour te organiseren voor alle gasten waar heerlijke zelfgekookte specialiteiten worden geserveerd samen met een lekkere Aperol spritz!

Wij hebben dit jaar we een prima verblijf gehad en waren terugkerende gasten. Vorig jaar waren we er ook en het beviel enorm goed!

Appartement Lakeside Holiday Resort info

Sport entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Veilig betalen met
Wij zijn aangesloten bij