Géén boekingskosten

Meer camping info

41 Reviews over Gardenia

• 1Astrid15-08-2022

Vreselijke campingbaas!!

Toen we over het doorgaande pad liepen om te kijken of dit een leuke camping voor volgend jaar is kwam de campingbaas boos naar ons toe. Ook toen we vriendelijk het uitlegden bleef hij boos zeggen dat we weg moesten gaan. Wat een nare man!! We hadden in elk geval ons antwoord, wij gaan hier nooit naar toe!

• 10Plonie Van de Kerkhof11-05-2022

Geweldig goed!

Een prachtige camping direct aan t Comomeer met prachtig en héél schoon sanitair vriendelijke receptie en personeel kortom voor herhaling vatbaar!👌👍

• 10Eetgelegenheden
  • 10Jac en Paula van Vugt05-10-2021

Wederom fantastisch!!

Wederom als begin van een rondreis door Italië een tijdje doorgebracht op de gezellige camping Gardenia. Goed verzorgde plaatsen met zon en schaduw. Prima en zeer schoon sanitair. Brood is verkrijgbaar in het hoofdgebouw. Hierin bevindt zich ook de receptie en de bar. Tevens is er een gedeeltelijk overdekt terras met een schitterend uitzicht op het meer. De familie di Ravelli zorgt ervoor dat je je thuis voelt op de camping. Een echte aanrader. Wij hopen er nog vaak te komen.

Davide Ravelli, Eigenaar, 16-02-2022

Dear Jac and Paula, thank you for the review! Hopefully see you soon!

• 9Peter Bremmers20-08-2021

Voelt steeds weer als thuiskomen!

Wat een heerlijke camping! We zijn hier enkele jaren geleden voor het eerst gekomen om te windsurfen en niet meer weg gegaan. Ieder jaar opnieuw verlangen we terug naar dit prachtige plekje. De auto heb je niet nodig want supermarkt, ijssalon, barretjes, restaurants, alles op loopafstand. Echte familiecamping met zeer vriendelijke en hardwerkende eigenaren. Alles is brandschoon en er is een mooi terras bij de camping met uitzicht op het schitterende meer met de mooie bergen rondom. Wil je toch de omgeving verkennen dan is er ontzettend veel te doen. Mooie plaatsjes zoals Menaggio, Bellagio, Varena etc etc. Ook de watervallen op loopafstand van de camping zijn erg mooi. Op ca 10 km ligt een prachtig groot inkoopcentrum Fuentes voor de grote boodschappen of bij een dag slecht weer. Zelden een plekje gehad waar werkelijk alle ingredienten voor een goeie vakantie aanwezig zijn en dat tegen hele redelijk prijzen! Top!

• 9Eetgelegenheden

Davide Ravelli, Eigenaar, 16-02-2022

Dear Mr. Bremmers, thank you very much for the review!

• 9Monique Reijnen14-09-2019

Prachtig gelegen aan het Comomeer.

Prachtige camping aan het Comomeer. Was nog heel druk in sept. Sanitair was heel netjes vond alleen 5 min douchen voor 1 euro minder. Gratis Wi-Fi die super goed was. Konden zelfs tv kijken op de tablet. Honden mogen ook aan het meer komen ook niet onbelangrijk.Al met al een mooie goedkope camping die voor herhaling vatbaar is.

• 8Patricia03-08-2018

Leuke kleine gezellige camping

Hele leuke kleine en gemoedelijke camping aan het comomeer. Vanuit de camping loop je zo het strandje bij het meer op. De camping heeft een leuk terras met uitzicht op het meer. Langs het meer kan je leuk lopen en dan kom je een aantal andere terrasjes tegen. Lopend naar domaso kan ook. Klein dorpje waar je lekker kan eten en een Ijsje halen. De eigenaren van de camping zijn erg aardig en behulpzaam. Het sanitair is netjes en erg schoon. Een camping in een prachtige omgeving. Een aanrader waar wij zeker naar teruggaan!

• 8Staat v/h sanitair

Davide Ravelli, Gestore, 07-11-2018

Dear Guests,

we are happy to know you enjoyed your stay! We hope to have the pleasure to welcome you again in the future!

• 8Fam B.27-08-2017

Gastvrije, schone camping

Wij hebben 15 nachten op deze camping gestaan, gastvrije eigenaren en een mooie grote plek. We stonden vlak bij het meer en bij de horeca/het terras kan je een heerlijke capuchino drinken voor 1,50.De toiletten en douches waren keurig, dat je er 1 euro voor betaald voor 5 minuten vonden wij geen probleem want de camping zelf is zeer betaalbaar. Ook had je hierdoor geen lange wachttijden omdat iedereen er na 5 minuten ook weer uit komt :) Onze kinderen (12 en 15) hebben zich helaas wat minder vermaakt omdat er toch weinig leeftijdsgenoten waren waar ze mee op konden trekken. Maar dat is pech en ligt niet aan de camping. Het pizza restaurant aan de voorzijde van de camping werd ook gerund door een aardige familie en wij vonden het prima eten daar. Ook betaalbaar! Een pingpong tafel bij/naast de receptie zou een aanrader zijn voor de jeugd. De omgeving (plaatsjes ) erom heen vielen ons persoonlijk tegen.

• 7Eetgelegenheden

Davide Ravelli, Camping Gardenia, Gestore, 18-01-2018

Dear Guests, thank you for your nice review. We hope to have the pleasure to welcome you again in the future!

• 7Stefanie01-09-2016

hutje mutje op prachtige locatie

De locatie maakte veel goed; bergen en een prachtig meer. De camping zelf; wij hadden het geluk dat onze plek nog redelijk was. Anderen werden weggezet tegen een lelijke muur/ hek of stonden haring aan haring met de buren. De camping werd gescheiden met een andere camping door een hek waar je tegen aan kijkt, dat gaf een erg raar gevoel.Ons viel het erg tegen. Voor kleine kinderen is er niets te doen. Sanitair is inderdaad brand schoon. Douchen doe je met koud/lauwwarm water ( of wij hebben pech gehad). De eigenaren zijn erg vriendelijk. Verder was het in de avond/ nacht best rumoerig waar niks aan werd gedaan. Ik kan me voorstellen dat deze camping niet geschikt is voor gezinnen met jonge kinderen. Tip: voor meer locale restaurantjes waar je erg goed kan eten moet je de bergen in gaan!

• 5Eetgelegenheden

Davide Ravelli, Gestore, 10-02-2017

Dear guest, thank you very much for your review. As for the pitches, during high season the campsite is full and all spots are occupied, so guests have to live next to each other, without extra free space. I am sorry you had problems during the night; next to the reception there is a bell for nighttime emergencies , so that we can provide help for our clients.
    We hope to welcome you again here.

• 9Annelies07-08-2016

Mooie camping, prachtige locatie

Camping Gardenia is een mooie camping direct aan het Comomeer. Het restaurant van de camping biedt het meest noodzakelijke; een café met terras aan het meer, verse broodjes in de ochtend en wat noodzakelijke producten. De rest is te halen in de supermarkten vlakbij.

Als koppel van 25 jaar, op reis met tent en motor, kunnen wij niets bedenken wat wij misten. De camping wordt beheerd door een hardwerkende en vriendelijke familie waar je altijd terecht kunt voor vragen. Het sanitair is schoon. Je moet een euro betalen voor vijf minuten douchen, maar dit is prima te doen. Het verblijf zelf is bovendien goedkoop. Bij het meer is genoeg te doen om je te vermaken; van watersport tot lekker relaxen.

Top verblijf, we komen graag nog eens terug!

Davide Ravelli, Gestore, 10-02-2017

Dear guests, thank you very much for your nice review. We really hope to welcome you again in the next future!

• 7Jeroen en Madeleine16-07-2016

Fijne camping direct aan het Comomeer

Een fijne camping direct aan het Comomeer. Wij hebben er in totaal 5 dagen in het voorseizoen gestaan en dit was prima. De camping is netjes en er is voldoende schaduw. Bij de receptie zit ook een bar waar je kunt eten en drinken. Het eten viel tegen, kwa aanbod, het drinken was prima. Je kunt aan het begin van de camping (als je net van de weg naar de receptie rijdt) bij een pizzeria eten. Doe dit niet, deze pizza's waren niet lekker. Het sanitair op de camping is prachtig en schoon! Nadeel is dat je maar op bepaalde tijden mag afwassen (van 8 tot 12.00 & van 18.00 t/m 21.00) en dat je voor het douchen een euro betaald voor 5 minuten douchen. Verder wel vriendelijke mensen bij de receptie en mooi uitzicht over het Comomeer! Voor kinderen is er niet veel, geen speeltuintjes etc.

• 5Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair

Davide Ravelli, Gestore, 10-02-2017

Dear guests, thank you very much for your review. As for showers, you have to buy coins for hot water ( each coin can be paused and restarted, so that you have enough time to take a shower). Hope to welcome you here again!

Camping Gardenia info

Betaling

• VisaBeschikbaar
  • MastercardBeschikbaar

• CafeBeschikbaar (1)
  • Kleine supermarktBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (1)
  • RestaurantsNiet beschikbaar
  • InternetBeschikbaar
  • Wlan internetBeschikbaar
  • SpeelplaatsBeschikbaar
  • WasseretteBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)
  • HuisdierenBeschikbaar
  • BBQ toegestaanBeschikbaar