Vakantiepark Residence Oasi del Viandante

• Activiteiten6,9
  • Onderkomen6,0

4 tips over Vakantiepark Residence Oasi del Viandante

Arie, 29-7-2015
Dagkaart boottochten tussen Varenna, Belaggio, Menaggio met bezoek aan deze plaatsen
James, 29-12-2012

Zeer groot Winkelcentrum Fuentes in Colico. Hier doe je boodschappen!

Steenoven pizzabakker in Dervio tussen hoofdweg en spoorovergang. echt geen geld haal je een TOP pizza af. Neem hier de family pizza voor 15 Euro. 50cm doorsnede waar je met 4 man goed van kan eten.

Twan, 29-7-2012
Voor het mooiste uitzicht boek een hoekwoning aan de zijde van het Comomeer. Wel op begane grond of 1e verdieping.

We hebben een aantal aanbieders voor Residence Oasi del Viandante voor je op een rij gezet:

edwin, 22-6-2012
Je vindt een restaurantje/bar bij het zwembad, waar je ook brood kunt bestellen. Er is een bakker in het dorp en de coop en pellicano( supermarkten) zijn niet ver weg. Bezoek ook de weekmarkt (dinsdagmorgen) in Dervio (of eentje in de omgeving) voor verse producten.